Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

Ved at han til stadighet sier av evolusjon er interessant ?

De aller fleste bevisene for evo. teorien er tilbakevist for lenge siden. Vår egen Ida fallt før det var gått 48 timer. Idag står vi igjen med en håndfull omstridte beviser. Kanskje det er fordi teorien ikke er riktig, kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen ideologi er farligere enn evolusjonen. I bunn og grunn er den menneskefiendtlig.

Ideologi: Enda et ord debatant ikke forstår. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, jeg har ikke det. Bare vås om at jeg er "dum" om jeg ikke forstår dere.

Foreløpig har dere ikke vist til noe å forstå.

Den blendende sannheten er at dere ikke kan vise til noen evolusjon.

Faktisk sa Darwin en ville fine det om en lette.

jeg venter..................

Du har fått svar. Det at du ikke liker svarene forandrer ikke det faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ideologi er farligere enn evolusjonen. I bunn og grunn er den menneskefiendtlig.

Du har skrevet uffatelig mye tull her inne i denne tråden. Men det der er utentvil det mest idiotiske du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideologi: Enda et ord debatant ikke forstår. 

Hva er ditt problem med definisjonen på ideologi?

Ideologi er blitt brukt i flere betydninger:

• som en nøytral beskrivelse av sosialt forklarende systemer,
  • som en positiv betegnelse for ordnende og motiverende ideer som et samfunn er avhengig av
  • negativt som interessebestemte og virkelighetsfordreiende kollektive oppfatninger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heller ikke nå svarer DU......

Jeg ser noen ikke grunn til å svare på spørsmål du allerede har fått svar på.

Endret av The Archbishop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet uffatelig mye tull her inne i denne tråden. Men det der er utentvil det mest idiotiske du har skrevet.

At du som støtter deg til evolusjon, kaller folk som setter menneskeverdet høyt, idioter, undertrekker poenget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen ikke grunn til å svare på spørsmål du allerede har fått svar på.

der svarer du heller ikke. Som forventet. Gjesp..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du som støtter deg til evolusjon, kaller folk som setter menneskeverdet høyt, idioter, undertrekker poenget mitt. 

Jeg kalte ikke deg en idiot jeg kalte meningene dine idiotier. Du er sikkert en veldig hyggelig person. Men du har noen meninger som er basert på direkte feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er ditt problem med definisjonen på ideologi?

Ideologi er blitt brukt i flere betydninger:

• som en nøytral beskrivelse av sosialt forklarende systemer,
  • som en positiv betegnelse for ordnende og motiverende ideer som et samfunn er avhengig av
  • negativt som interessebestemte og virkelighetsfordreiende kollektive oppfatninger

På hvilken måte er evolusjonsteorien en ideologi? Den rette betegnelsen på evolusjonsteorien er en vitenskapelig teori, men dette vet du da fra før av mr.ignoranten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med å sete opp stråmenn, om du ønsker å bli tatt seriøst da.....

Når ble Dawinsk evolusjon observert?

Hva legger du i ordet evolusjon?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med å sete opp stråmenn, om du ønsker å bli tatt seriøst da.....

Den der var jo ganske ironisk

'Når ble Dawinsk evolusjon observert?

Hva legger du i ordet evolusjon?

Har du fått svar på flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte særlig biten om apekattene med skrivemaskiner og Shakespeare. Akkurat det eksperimentet har jeg ikke hørt om før. Konseptet har blitt brukt i mange sammenhenger for å demonstrere hva som skjer når man kombinerer en seleksjonsmekanisme med en kilde til tilfeldig variasjon.

Cdk007 var en av mine favoritt youtubere på feltet evolusjon og kreasjonisme, og han gjorde sin egen variant for å vise demonstrere dette: Hvordan en mekanisme for å måle tid blir til ved hjelp av tilfeldige variasjoner og seleksjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste bevisene for evo. teorien er tilbakevist for lenge siden. Vår egen Ida fallt før det var gått 48 timer. Idag står vi igjen med en håndfull omstridte beviser. Kanskje det er fordi teorien ikke er riktig, kanskje.....

Det er publiseres mellom 20-30 TUSEN vitenskapelige arbeid pr år til fordel for evolusjon/evo.t

Det sier LITT om hvor hjernevasket du er.  

btw: Ida bestrider på ingen måte evolusjon eller evo.t

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg likte særlig biten om apekattene med skrivemaskiner og Shakespeare. Akkurat det eksperimentet har jeg ikke hørt om før. Konseptet har blitt brukt i mange sammenhenger for å demonstrere hva som skjer når man kombinerer en seleksjonsmekanisme med en kilde til tilfeldig variasjon.

Cdk007 var en av mine favoritt youtubere på feltet evolusjon og kreasjonisme, og han gjorde sin egen variant for å vise demonstrere dette: Hvordan en mekanisme for å måle tid blir til ved hjelp av tilfeldige variasjoner og seleksjon.

Mann42 -  :kyss: fordi du er en intellektuell Adonis! Brain's the new sexy.

Tusen takk for nok en informativ lenke. Jeg byr på Dr. Laski denne morgenen og hans E. coli-eksperiment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...