debatant Skrevet 17. august 2015 Forfatter #1221 Del Skrevet 17. august 2015 Var det ikke du som akkurat skrev om hvor barnslig det var med stråmenn? Ironisk. Fortell om stråmenn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. august 2015 #1222 Del Skrevet 17. august 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. august 2015 #1223 Del Skrevet 17. august 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. august 2015 #1224 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Fortell om stråmenn..... Åj, ett av de få og innøvde svarene du greier å produsere! *klapp på skulderen* Jeg og andre har fortalt deg om stråmenn før. Du forsto ikke noe av det. Endret 17. august 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 17. august 2015 Forfatter #1225 Del Skrevet 17. august 2015 Åj, ett av de få og innøvde svarene du greier å produsere! *klapp på skulderen* Jeg og andre har fortalt deg om stråmenn før. Du forsto ikke noe av det. var det noe å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. august 2015 #1226 Del Skrevet 18. august 2015 var det noe å forstå Om du skal bruke uttrykket selv, er det ganske greit å forstå hva det går ut på, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1227 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Litt utrolig at du alltid setter opp stråmenn når du "anklager" kristendommen, som heller ikke er en religion. Er det festlig å angripe dine egne ideer om religion? Synd du aldri lærte det var galt å lyve. Endret 18. august 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. august 2015 #1228 Del Skrevet 18. august 2015 Litt utrolig at du alltid setter opp stråmenn når du "anklager" kristendommen, som heller ikke er en religion. Er det festlig å angripe dine egne ideer om religion? Synd du aldri lærte det var galt å lyve. The irony man strikes again 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. august 2015 #1229 Del Skrevet 18. august 2015 The irony man strikes again Legger du merke til at han bare hermer etter det andre sier til han? Etter at vi påpekte at han har sin egen tolkning og idè om hva evolusjon var, som ikke stemte, og at å argumentere mot denne i ideen var en stråmann, gikk det ikke lange tiden før han nå rett og slett bare kopierte det, og snudde det andre veien Jeg håper virkelig, for hans del, at han bare troller. Om han ikke gjør det, har han et rimelig stakkarslig intellekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. august 2015 Forfatter #1230 Del Skrevet 18. august 2015 The irony man strikes again Det var ikke ironi denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. august 2015 #1231 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Det var ikke ironi denne gangen heller. Mulig du ikke mener det ironisk, men det er faktisk veldig ironisk når du skriver sånt... Kan vi kanskje fyre opp "ironi" på lista over ord du ikke helt forstår, også? Du veit det er forskjell på å mene noe ironisk, og det å være i en ironisk situasjon? Endret 18. august 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. august 2015 #1232 Del Skrevet 18. august 2015 Legger du merke til at han bare hermer etter det andre sier til han? Ja jeg har merket det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. august 2015 #1233 Del Skrevet 18. august 2015 Det var ikke ironi denne gangen heller. Du mener det kanskje ikke som ironi. Men du er ironisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. august 2015 #1234 Del Skrevet 18. august 2015 yes you do. er du enig i at våset til talkoiins ikke skrives av dyktige kompetente tidsskrifter? Humpreys arbeid er absolutt peer rewiewed.er ikke kreasjonister som Isaac Newton ekte forskere??!!?? Igjen maner jeg deg til å komme i hu når Newton levde, og hva som var datidens gjeldende dogmer, regler, og normer. Newton var heller ikke en forsker slik man forstår ordet "forsker" i dag. Han jobbet mye alene, og foruten noe brevskriveri med andre på kontinentet, så var det lite faglig utveksling (sammenlignet med dagens standard). "Talkorigins" kjenner jeg ikke spesifikt til, men jeg ser jo at siden er berømmet av renommerte vitenskapelige innretninger som Scientific American, Science, The Smithsonian, etc. Jeg finner ingen anerkjente og uavhengige media hvor Humphreys teser er sitert og funnet for god fisk. Welcome to the pleasuredome Haha, var et meget hyggelig opphold. Faktisk så hyggelig at jeg drar tilbake i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. august 2015 #1235 Del Skrevet 18. august 2015 Igjen maner jeg deg til å komme i hu når Newton levde, og hva som var datidens gjeldende dogmer, regler, og normer.Du har alt for mye tiltro til fyren, om du tror han skal forstå sammenhengen her.Han har noen få "argumenter" han har lært seg, hvor en av dem er å påpeke at folk som for eksempel Newton var kreasjonister. Jeg tror ikke han veit selv hvorfor han bruker argumentet, men han har sikkert sett noen andre gjøre det, og derfor repeterer han det, uten å kunne forstå poenget du vifter foran nesetippen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. august 2015 #1236 Del Skrevet 18. august 2015 Du har alt for mye tiltro til fyren, om du tror han skal forstå sammenhengen her. Han har noen få "argumenter" han har lært seg, hvor en av dem er å påpeke at folk som for eksempel Newton var kreasjonister. Jeg tror ikke han veit selv hvorfor han bruker argumentet, men han har sikkert sett noen andre gjøre det, og derfor repeterer han det, uten å kunne forstå poenget du vifter foran nesetippen hans. Min allerbeste og kjekkeste Yme! Du vet: Hope springs eternal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. august 2015 #1237 Del Skrevet 19. august 2015 Du har alt for mye tiltro til fyren, om du tror han skal forstå sammenhengen her. Han har noen få "argumenter" han har lært seg, hvor en av dem er å påpeke at folk som for eksempel Newton var kreasjonister. Jeg tror ikke han veit selv hvorfor han bruker argumentet, men han har sikkert sett noen andre gjøre det, og derfor repeterer han det, uten å kunne forstå poenget du vifter foran nesetippen hans. Newton beskjeftiget seg aldri med temaet evolusjon eller livets tilblivelse, men tok det for gitt at tidens gjengse oppatning om en guddommelig skaperakt var korrekt. Newton var fysiker, og jeg tviler sterkt på at han engang oppfattet seg selv som kreasjonist. Meg bekjent var det ikke noen vitenskaplig kontrovers i hans tid som kunne gjort det nødvendig å gjøre en slik distinksjon. Like lite som vi i dag trenger noen distinksjon mellom dem som tror på tyngdekraften og dem som ikke gjør det. Det finnes ingen gravitasjonister, fordi alle tror tyngdekraften eksisterer. Hvis Pastafarianismen skulle få tilstrekkelig fotfeste i befolkningen til at det vitenskaplige miljøet får dissidenter som hevder at det er Det Flygende Spaghettimonsteret som med sine Nudlede Vedheng holder oss alle på plass på jordens overflate, og at gravitasjon er en illusjon, så vil vi muligens få en splittelse mellom gravitasjonister og pastafarianere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donald Trump Skrevet 19. august 2015 #1238 Del Skrevet 19. august 2015 Takk for å si at evolusjon e en tro eller religion, jeg kunne ikke vært mer enig. Hei dere evolusjonsfornektere kan vi snu problematikken, mener dere at Gud skapte jorden for ca. 6000 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. august 2015 #1239 Del Skrevet 19. august 2015 Hei dere evolusjonsfornektere kan vi snu problematikken, mener dere at Gud skapte jorden for ca. 6000 år siden? Vi har prøvd dette tidligere, men uten hell Det later til å forekomme en øyeblikkelig kortslutning hos young-earth-kreasjonistene når dette spørsmålet blir stilt. Noe som ender i avsporinger og hermegåseri og absolutt vegring for å spise mine evolusjonist-muffins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donald Trump Skrevet 19. august 2015 #1240 Del Skrevet 19. august 2015 Vi har prøvd dette tidligere, men uten hell Det later til å forekomme en øyeblikkelig kortslutning hos young-earth-kreasjonistene når dette spørsmålet blir stilt. Noe som ender i avsporinger og hermegåseri og absolutt vegring for å spise mine evolusjonist-muffins. Kan du kommentere på et litt mer folkelig nivå, hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå