debatant Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #781 Del Skrevet 15. juli 2015 Nå vil jeg leke debatant * Den har ikke forandret seg fordi fisk er fisk og fisk avler ikke annet enn fisk. (Det var så mange fisk på en gang at jeg trenger ikke ta møllers tran i dag) Det er i allefall det vi observerer med eller uten tran..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 15. juli 2015 #782 Del Skrevet 15. juli 2015 Litt slem? La femme mauvaise betyr jo den onde kvinnen, så her har jeg da vitterlig legge meg i selen for å leve opp til brukernavnet mitt. Det morsomme med kvastefinnefisk er at det er kallenavnet på en fiskefamilie, altså betegnelsen brukes om en gruppe fisker med relativt MANGE underarter. Noe som vi gærne anti-kreasjonister betegner som evolusjon. Jeg legger ved lenken til Wikipedias artikkel om "lobe fin fish" - en link som betimelig nok Debatanten også ga meg i de hine hårde. https://en.wikipedia.org/wiki/Sarcopterygii Der kan vi til og med se slektstreet til Debatant, jeg beklager, kvastefinnefisken. Forøvrig inneholder også artikkelen et delavsnitt med tittelen "Evolution". Jeg sjekket, og jeg tror ikke det stemmer at "femme mauvaise" betyr "ond kvinne", men mer en kvinne med tvilsom moral. Det gjør vanligvis en kvinne mer interessant, attråverdig og ærlig i mine øyne, siden det er moralister og mennesker som sverger til en seksuelt repressiv religiøsitet som har skapt begrepet. Just saying. Si som Jessica: I'm not bad, I'm just drawn that way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #783 Del Skrevet 15. juli 2015 Nyere studier sier at dette faktisk ikke stemmer helt, så tilbake til skolebenken med deg, unge mann!https://gsa.confex.com/gsa/2014AM/finalprogram/abstract_242502.htm Jeg har egentlig studert nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juli 2015 #784 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har egentlig studert nokFantastisk ny link du har i signaturen der! Bunnsolid info, og sitatet du har der er jo heller ikke en direkte løgn i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #785 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Fantastisk ny link du har i signaturen der! Bunnsolid info, og sitatet du har der er jo heller ikke en direkte løgn i det hele tatt Du virker ikke veldig intelligent....... Endret 16. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. juli 2015 #786 Del Skrevet 16. juli 2015 Du virker ikke veldig intelligent....... Jeg håper du ser ironien i at du kaller noen ikke veldig intelligent. Noe du nok ikke gjør. Selv om den er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juli 2015 #787 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Du virker ikke veldig intelligent.......Hermer du igjen nå <3 Jeg håper du ser ironien i at du kaller noen ikke veldig intelligent.Noe du nok ikke gjør. Selv om den er der.Han føler vel selv at han er veldig oppegående, i og med at han er en av de få som forstår at evolusjon bare er eventyr.Er vel ikke så viktig for han at å ikke forstå noe, ikke betyr det samme som at man forstår det enda bedre "Jeg kan ingen ting om biologi, aner ikke hva evolusjon egentlig går ut på, og tror pi betyr cirka 3... Konsekvensen av dette, er at jeg ikke forstår døyten av motargumentene jeg får servert, som igjen betyr at jeg har rett :D"For en fjolle Han er søt da! Syns det er helt greit at han tar igjen, siden jeg herser med han hele tiden. Endret 16. juli 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #788 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Hermer du igjen nå <3 Han føler vel selv at han er veldig oppegående, i og med at han er en av de få som forstår at evolusjon bare er eventyr. Er vel ikke så viktig for han at å ikke forstå noe, ikke betyr det samme som at man forstår det enda bedre "Jeg kan ingen ting om biologi, aner ikke hva evolusjon egentlig går ut på, og tror pi betyr cirka 3... Konsekvensen av dette, er at jeg ikke forstår døyten av motargumentene jeg får servert, som igjen betyr at jeg har rett :D" For en fjolle Han er søt da! Syns det er helt greit at han tar igjen, siden jeg herser med han hele tiden. Var det ment som et rasjonelt velbalansert innlegg?? Du trenge hjelp.... Endret 17. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juli 2015 #789 Del Skrevet 16. juli 2015 ar det ment som et rasjonelt velbalansert innlegg?? Du trenge hjelp.... Awww, så søtt <3 Endelig har det blitt litt futt i deg! Delen som er skrevet til deg, var ment for å være en frekkhet. Delen som er skrevet til Balian, er bare en observasjon av hvordan du opptrer på nettet. Det er sånn vi andre opplever deg og innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. juli 2015 #790 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg har egentlig studert nok Med dagens flyt av informasjon og feilinformasjon, så er ingen av oss ferdig studert - gitt at man ikke velger å forbli ignorant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. juli 2015 #791 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg sjekket, og jeg tror ikke det stemmer at "femme mauvaise" betyr "ond kvinne", men mer en kvinne med tvilsom moral. Det gjør vanligvis en kvinne mer interessant, attråverdig og ærlig i mine øyne, siden det er moralister og mennesker som sverger til en seksuelt repressiv religiøsitet som har skapt begrepet. Just saying. Si som Jessica: I'm not bad, I'm just drawn that way Jeg er temmelig blottet for moral, men er kjent for å bli Hannibal Lecter-esque vred ved uforskammethet. "Mauvaise"-delen har ulike definisjoner alt ettersom hvilken ordbok man anvender, men jamfør en fransk kollega av meg betyr det "ond". Uansett, jeg er både ond og moralløs, men er kjent for å gjøre en god Kohlberg når det behøves. "Attråverdig" - flott ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 17. juli 2015 #792 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg har egentlig studert nok Jeg har ærlig talt vansker for å tro at du har fullført vidergående. Jeg kikket på videoen du har i signaturen. Der var det MYE å ta tak i. Jeg skal nøye meg med å si at argumenter som "fuglene kan ikke ha evolvert fra dinosaurene, for gud skapte fuglene på den femte og dinosaurene på den sjette dagen", ikke holder vann som bevis på noe som helst. (Jeg teller ikke med overtro her.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #793 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Med dagens flyt av informasjon og feilinformasjon, så er ingen av oss ferdig studert - gitt at man ikke velger å forbli ignorant. Klart det er bra å lære ting, men å bli student igjen er meningsløst. Særlig evolusjon, som aldri er observert. Videre er Darwins innebygde tester falsifisert for lenge siden. Endret 17. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #794 Del Skrevet 17. juli 2015 Klart det er bra å lære ting, men å li student igjen er meningsløst. Særlig evolusjon, som aldri er observert. Videre er Darwins innebygde tester falsifisert for lenge siden. Slutt å lyve!Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #795 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Jeg har ærlig talt vansker for å tro at du har fullført vidergående. Jeg kikket på videoen du har i signaturen. Der var det MYE å ta tak i. Jeg skal nøye meg med å si at argumenter som "fuglene kan ikke ha evolvert fra dinosaurene, for gud skapte fuglene på den femte og dinosaurene på den sjette dagen", ikke holder vann som bevis på noe som helst. (Jeg teller ikke med overtro her.) Hehe, Heldigvis har jeg glemt evolusjonsvåset jeg lærte på vgs., bortsett fra lobefinnefisken da Så har ingen kalt skapelseshistorien vitenskap heller. Da vitenskap må oppfylle helt presise kriterier. Endret 17. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 18. juli 2015 #796 Del Skrevet 18. juli 2015 Hehe, Heldigvis har jeg glemt evolusjonsvåset jeg lærte på vgs., bortsett fra lobefinnefisken da Problemet med å debatere mot noe du er motvillig til å inneha kunnskap om, er jo at du fremstår som en komplett idiot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #797 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Problemet med å debatere mot noe du er motvillig til å inneha kunnskap om, er jo at du fremstår som en komplett idiot. Hva er ditt uomstridte eksempel på evolusjon? Jeg har bedt om et eneste eksempel ganske lenge nå.......... Hva som er idiotisk er å argumentere for evolusjon, uten å ha noen solide eksempler på denne evolusjonen. Endret 18. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #798 Del Skrevet 18. juli 2015 Hva er ditt uomstridte eksempel på evolusjon? Jeg har bedt om et eneste eksempel ganske lenge nå.......... Hva som er idiotisk er å argumentere for evolusjon, uten å ha noen solide eksempler på denne evolusjonen. Det er ikke vårt problem at du ikke forstår svarene du får. Slutt å lyve!Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #799 Del Skrevet 18. juli 2015 Det er ikke vårt problem at du ikke forstår svarene du får. Slutt å lyve!Anonymous poster hash: dd334...fa0 Hva er ditt uomstridte eksempel på evolusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #800 Del Skrevet 18. juli 2015 Hva er ditt uomstridte eksempel på evolusjon? Da ble det stille igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå