Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 14. oktober 2015 #1801 Del Skrevet 14. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1802 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nå er det ikke mine definisjoner av ordene "verifisere" og "bevise", men heller Universitetet i Oslo i samarbeid med Språkrådet. Og hvis du definerer at å skrive at to ord er synonymer som "et hav av synonymer", så er det ikke vanskelig å forstå hvorfor det til stadighet oppstår besværligheter med gjensidig forståelse. Siden du åpenbart opererer med egne definisjoner, så burde jo Mary Baker Eddy være rett opp i gata di. Akkurat som du opererer med egne definisjoner av vitenskap og naturlige hendelser, i tillegg til en mildt sagt skremmende slett forståelse av disse. Bevisene har du fått som perler på en snor gjennom hele denne tråden. Kun fordi du nekter å akseptere det som står skrevet, betyr ikke at de er mindre sanne. Men hvordan står det til med uomtvistelige og uomstridte verifiseringer og bevis på Guds eksistens og Bibelens historier? I henhold til nerdene på blinderns definisjoner, er jo bibelen verifisert et hav av ganger. Flott at du skjønner hva ordet betyr Og evolusjonsteorien er fremdeles ikke bevist. Det her hele poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1803 Del Skrevet 14. oktober 2015 Og hvem står for de fordummende ytringene mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 14. oktober 2015 #1804 Del Skrevet 14. oktober 2015 Og hvem står for de fordummende ytringene mon tro? Jeg skal gi deg et hint Its you, its only you 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 14. oktober 2015 #1805 Del Skrevet 14. oktober 2015 Mangelen på eksempler på evolusjonsteorien, har tydligvis gitt evo. teorien en ledelse på: 10,000,000 - 0. Fasinerende.. Du som fronter kreasjonismen gjør det dårlig når du ikke klarer å svare for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1806 Del Skrevet 14. oktober 2015 Du som fronter kreasjonismen gjør det dårlig når du ikke klarer å svare for deg. Det finnes ingen argumenter å argumentere mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 14. oktober 2015 #1807 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det finnes ingen argumenter å argumentere mot. Joda, det gjør det. Du bare ignorerer dem. Evolusjonsteorien beskriver best livsmangfoldet på jorden, om du mener noe annet så har du et utgangspunkt der. Men da regner jeg med at du kommer med et alternativ, og klarer å argumentere for det alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. oktober 2015 #1808 Del Skrevet 14. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. oktober 2015 #1809 Del Skrevet 14. oktober 2015 Uffda, må gjøre litt vondt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1810 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Joda, det gjør det. Du bare ignorerer dem. Evolusjonsteorien beskriver best livsmangfoldet på jorden, om du mener noe annet så har du et utgangspunkt der. Men da regner jeg med at du kommer med et alternativ, og klarer å argumentere for det alternativet. Litt betimelig er det at beskrivelsen du sikter til ikke stemmer med hva vi observerer. Det har ikke noe med virkeligheten å gjøre. I motsetning myldrer ET av svindel og falsknerier. Endret 15. oktober 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1811 Del Skrevet 15. oktober 2015 Uffda, må gjøre litt vondt ... Thunderf00t ler nok av de fleste. Som ekte ateist er han ikke sikker på om virkeligheten eksisterer. Snakk om et snålt verdensbilde Går du god for Thunderf00ts ideologi og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. oktober 2015 #1812 Del Skrevet 15. oktober 2015 Thunderf00t ler nok av de fleste. Som ekte ateist er han ikke sikker på om virkeligheten eksisterer. Snakk om et snålt verdensbilde Går du god for Thunderf00ts ideologi og? Altså, ingen kommentarer til innhold ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. oktober 2015 #1813 Del Skrevet 15. oktober 2015 Altså, ingen kommentarer til innhold ? Jeg bet meg også merke i at den første videoen jeg postet - som tross alt er en NOVA-produksjon - ikke ble nevnt i det hele og det store. Hmmm, jeg undrer på hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #1814 Del Skrevet 15. oktober 2015 Altså, ingen kommentarer til innhold ? Ikke noe sjokk akkurat Jeg bet meg også merke i at den første videoen jeg postet - som tross alt er en NOVA-produksjon - ikke ble nevnt i det hele og det store. Hmmm, jeg undrer på hvorfor? Vel alt som ikke passer inn i hans verdenssyn blir jo ignorert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. oktober 2015 #1815 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ikke noe sjokk akkurat Vel alt som ikke passer inn i hans verdenssyn blir jo ignorert. Man kan dermed gå ut ifra at ingen av videoene ble sett. In the age of information, ignorance is a choice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1816 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Altså, ingen kommentarer til innhold ? Jeg så faktisk 2 min av idiotiet hans. Og har faktisk mere intelligente ting å bruke tiden på. At dagdriveren Thunderf00t skulle komme med en sensasjonell nyhet er utrolig naivt. Men har han noen gode poenger, så spytt det ut Endret 15. oktober 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #1817 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg så faktisk 2 min av idiotiet hans. 2 minutter av en video på 4 timer og en halv time. Er det samme som å ikke se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1818 Del Skrevet 15. oktober 2015 2 minutter av en video på 4 timer og en halv time. Er det samme som å ikke se den. 4 timer med idioti er forbeholdt dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #1819 Del Skrevet 15. oktober 2015 4 timer med idioti er forbeholdt dere Jeg gidder ikke se på den. Vil jeg lese idioti kan jeg jo bare lese alt du har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2015 #1820 Del Skrevet 15. oktober 2015 debatant hva er det som egentlig gjør at du er så sikker på at du har rett ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå