Gjest Balian de Ibelin Skrevet 11. august 2015 #1141 Del Skrevet 11. august 2015 hvem er de?? Når jomfruen synger danser fiskene. Du tror vel ikke at jeg kommer til å gi deg svar på dine spm. Når du ikke svarer på mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1142 Del Skrevet 11. august 2015 Så da var det ikke så "utrolig" lengre? Gud vet nok hvordan en dømmer lovbrudd i helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1143 Del Skrevet 11. august 2015 Når jomfruen synger danser fiskene. Du tror vel ikke at jeg kommer til å gi deg svar på dine spm. Når du ikke svarer på mine. jeg har aldri hørt lignende påstander. Og jeg er en insider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 11. august 2015 #1144 Del Skrevet 11. august 2015 Gud vet nok hvordan en dømmer lovbrudd i helvete. Ja Zeus vet hvordan man gjør det. Vel Hades det er jo han som er Guden av underverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 11. august 2015 #1145 Del Skrevet 11. august 2015 jeg har aldri hørt lignende påstander. Og jeg er en insider. Det er fordi du tror på feil Gud. Ta i mot de 12 olympiske Guder og du vil få vite hva den virkelige sannheten er. Slutt å tro på løgnen kristendommen har fortalt deg. Ta i mot Zeus og de andre 11 olympiske Guder. Og bli frels på ekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1146 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Det er fordi du tror på feil Gud. Ta i mot de 12 olympiske Guder og du vil få vite hva den virkelige sannheten er. Slutt å tro på løgnen kristendommen har fortalt deg. Ta i mot Zeus og de andre 11 olympiske Guder. Og bli frels på ekte du virker forvirra. Hva har konservatisme med gresk mytolog å gjøre? Endret 11. august 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1147 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Du er faktisk usannsynlig dum og har i alle fall intet vettugt å komme med i forhold til biologi. Absolutt alt i biologien er bevis for evolusjon. Dette viser faktisk hvor fraværende din forståelse av evolusjonsbiologi er. Dersom evolusjon er eneste tillatte forklaring. Klarer du selvfølgelig ikke se etter andre sammenhenger. Det er lov å tenke kritisk..... Endret 11. august 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 11. august 2015 #1148 Del Skrevet 11. august 2015 Dersom evolusjon er eneste tillatte forklaring. Klarer du selvfølgelig ikke se etter andre sammenhenger. Det er lov å tenke kritisk..... Akkurat ja. Et tullesvar på et innlegg fra 29. mai i stedet for å svare på aktuelle spørsmål om universets alder og dødsstraff for å arbeide på sabbaten.... Denne "debatten" i et nøtteskall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. august 2015 #1149 Del Skrevet 11. august 2015 Det har vært nevnt en annen tråd du startet som ble over 100 sider; hva handlet den om? Er det det du prøver på her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1150 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Akkurat ja. Et tullesvar på et innlegg fra 29. mai i stedet for å svare på aktuelle spørsmål om universets alder og dødsstraff for å arbeide på sabbaten.... Denne "debatten" i et nøtteskall. jeg har akkurat svart på din rare kommentar.............. Endret 11. august 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 11. august 2015 #1151 Del Skrevet 11. august 2015 du virker forvirra. Hva har konservatisme med gresk mytolog å gjøre? Ta I mot Zeus og bli fri Ikke tro på den falske profet Jesus. Ta i mot Zeus ellers vil du for evig havne i Tartaros De tolv olympiske Guder er de eneste sanne Guder den falske gud du tror på fra kristendommen er en falsk Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 11. august 2015 #1152 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) jeg har akkurat svart på din rare kommentar.............. Du har særdeles små krav til innhold og substans før du kaller noe et "svar". Ja visst, alle som arbeider på sabbaten skal dø. Men vi skal ikke drepe dem, "Gud vet nok hvordan en dømmer lovbrudd i helvete." Og støtten til de 6000 årene, du finner INGEN seriøs naturvitenskapsmann som ikke ler av slikt.. Og sånn går no dagan... 100-siders tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=917425&page=100&#entry16838011 Endret 11. august 2015 av nojac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1153 Del Skrevet 11. august 2015 Du har særdeles små krav til innhold og substans før du kaller noe et "svar". Ja visst, alle som arbeider på sabbaten skal dø. Men vi skal ikke drepe dem, "Gud vet nok hvordan en dømmer lovbrudd i helvete." Og støtten til de 6000 årene, du finner INGEN seriøs naturvitenskapsmann som ikke ler av slikt.. Og sånn går no dagan.. really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. august 2015 #1154 Del Skrevet 11. august 2015 Nei, da så. Men evolusjon skjer jo ikke mens man lever, det er jo avhengig av reproduksjon for at man skal se effekten over (lang) tid. Derfor benytter man bakterier. At det bare fører til mer tilpassede individer av samme "slag" faller på sin egen urimelighet, alt levende består av celler, men det tar altså ganske lang tid før man ser at mer komplekse enheter utvikles. Anonymous poster hash: 84ee0...4e9 Ja, det ville et rasjonelt menneske tenke. Men kreasjonister er ikke rasjonelle. Hvis de var rasjonelle, ville de ikke vært kreasjonister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 12. august 2015 Forfatter #1155 Del Skrevet 12. august 2015 Nei, da så. Men evolusjon skjer jo ikke mens man lever, det er jo avhengig av reproduksjon for at man skal se effekten over (lang) tid. Derfor benytter man bakterier. At det bare fører til mer tilpassede individer av samme "slag" faller på sin egen urimelighet, alt levende består av celler, men det tar altså ganske lang tid før man ser at mer komplekse enheter utvikles. Anonymous poster hash: 84ee0...4e9 Så da er vi enige om at evolusjon ikke er observert, og dermed uvitenskapelig. Da vitenskap har med observering av naturlige prosesser å gjøre. At bakterier er dømt til å forbli bakterier, handler vel heller ikke om "artenes opprinnelse" å gjøre heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. august 2015 #1156 Del Skrevet 12. august 2015 Se - en ulv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 12. august 2015 Forfatter #1157 Del Skrevet 12. august 2015 Se - en ulv! Det er vel strengt tatt en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1158 Del Skrevet 12. august 2015 Det er vel strengt tatt en hund. It went over your head. Anonymous poster hash: 0d1e7...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. august 2015 #1159 Del Skrevet 12. august 2015 Det er vel strengt tatt en hund. Hund, ulv - bare fordi vi mennesker velger å dele naturen inn i klasser, så er ikke naturen på noen måte pålagt å måtte følge disse menneskeskapte kategoriene. Den lille ulven/hunden min Kompis gir seg blanke i om han er ulv eller hund - bare han får masse kos, mat, og turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 12. august 2015 Forfatter #1160 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Hund, ulv - bare fordi vi mennesker velger å dele naturen inn i klasser, så er ikke naturen på noen måte pålagt å måtte følge disse menneskeskapte kategoriene. Den lille ulven/hunden min Kompis gir seg blanke i om han er ulv eller hund - bare han får masse kos, mat, og turer. Er sikker på at bikkja di legger merke til om du behandler den med respekt eller ikke. At vi skiller mellom bikkjer og ulver gjør språket mer presist. Det er vel ikke noe galt med det. Det var jo Darwin som skrev om artenes opprinnelse, uten å ha noen formening om hva en art var.... Herlig forskning Endret 12. august 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå