Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Planlegger å gi samboeren min en fin gave, men jeg aner ikke hva. Er ingen spesiell anledning, vil bare gi han noe fint, vise at jeg setter pris på han. Er jo stas å få en gave en gang i blant. Bare å komme med så mange tips som mulig, gjerne bilder og linker og :)

Anonymous poster hash: b7d8d...0ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slipsnål og/eller mansjettknapper?

Min mann ble veldig glad for flere par sokker, fordi han trengte nye (Han ble glad for at jeg tenkte på han og ga han noe han hadde behov for). Om du vet om noe han ønsker seg, blir han sikkert glad for lite. :)

Min mann ble også ekstreeeemt glad for ny mobil når hans begynte å tulle, men det er i en høyere prisklasse..

Anonymous poster hash: 9c9c8...c4d

Skrevet

Du nevner jo ingenting om han da, så litt vanskelig å se for seg hva han kunne likt. Men klær? Undertøy? Føler det er slikt menn flest hater å kjøpe selv, men setter pris på å få. Abonnement på et blad?

AnonymBruker
Skrevet

Slipsnål og/eller mansjettknapper?

Min mann ble veldig glad for flere par sokker, fordi han trengte nye (Han ble glad for at jeg tenkte på han og ga han noe han hadde behov for). Om du vet om noe han ønsker seg, blir han sikkert glad for lite. :)

Min mann ble også ekstreeeemt glad for ny mobil når hans begynte å tulle, men det er i en høyere prisklasse..

Anonymous poster hash: 9c9c8...c4d

Sokker kjøper jeg regelmessig det har han nok av! Slipsnål og mansjettknapper har han også, helt nye. Mobilen hans er også ganske ny :fnise: Vanskelig dette. Kommer egentlig ikke på noe som han virkelig ønsker seg, så blir vel bare jeg som må finne på noe!

Du nevner jo ingenting om han da, så litt vanskelig å se for seg hva han kunne likt. Men klær? Undertøy? Føler det er slikt menn flest hater å kjøpe selv, men setter pris på å få. Abonnement på et blad?

Undertøy har han ekstreemt mye av. Klær kan være et alternativ, men det er ikke noe han bryr seg noe særlig om + han er i en treningsprosess og nekter å kjøpe nye klær før han har den kroppen han vil ha :fnise: Han leser heller ikke noe særlig ..

Skrevet

Klokke? :) Samboeren min er storfan av lekre klokker.

Men dette er kanskje litt dyrt da? Hvilken prisklasse tenker du deg?

AnonymBruker
Skrevet

Klokke? :) Samboeren min er storfan av lekre klokker.

Men dette er kanskje litt dyrt da? Hvilken prisklasse tenker du deg?

Tviler på at jeg har råd til noe som slår hans elskede rolex :fnise: Kan gjerne bruke en del på han, men ikke så mye som en ny rolex :fnise:

Skrevet

Kjøp en tur! Verdens beste gave, spør du meg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Planlegger å gi samboeren min en fin gave, men jeg aner ikke hva. Er ingen spesiell anledning, vil bare gi han noe fint, vise at jeg setter pris på han. Er jo stas å få en gave en gang i blant. Bare å komme med så mange tips som mulig, gjerne bilder og linker og :)Anonymous poster hash: b7d8d...0ec

Ok: tenk tilbake på de siste 12 mnd. Har fyren i forbifarten i det daglige nevnt noe han "kunne tenkt seg" som du er i stand til å skaffe (ikke nødvendigvis kjøpe)?

Dersom du oppriktig ikke kommer på noe som helst så anbefaler jeg at du merker deg (noter gjerne) alt slikt han nevner fremover. Dette er nemlig de gavene som havner på folks top-10 over gaver de har fått i livet. Å notere seg dette til samtlige du skal gi gaver kommer til å gjøre deg til en dyktig gave-giver. Og som bonus sliper du noensinne å stresse over gaver igjen.

Neste punkt: hva bruker han fritiden sin på? Hva setter han pris på? Hva er hans ønsker, ambisjoner og mål her i livet?

En god gave er personlig. Den sier "jeg kjenner deg og lytter til deg".

Anonymous poster hash: a82ce...409

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut http://youwish.no/

Der har de mange slags opplevelsesgaver.

Et annet godt tips er billetter til en konsert, teaterforestilling eller lignende.

Anonymous poster hash: 5be99...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...