Gå til innhold

Venninner


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Ok, hun som blir skjekket opp og har en snill venninne er lik en ekkel fyr, og altså et det fyren som skjekker opp henne som skulle hatt venninna som er snill?

Han skulle hatt en venninne som var slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grinele:

men jeg begynner faktisk å forstå!! :sjarmor:

han som sjekker opp den snille venninda (snill ovenfor den bitcy venninda) kunne trengt en bitcy venn som fikk ham fra å sjekke opp den snille venninda fordi den snille venninda ikke er bra nytt for HAM selv om hun er det ovenfor sin bitchy venninde!!! eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Okey! Da er jeg med! Men hva lurte du på?

hehe :)

Lurte ikke på noe som helst, jeg. Ville bare diskutere påstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Har du ikke glemt den edru venninen? :-x

Tror jeg traff på en hel gjeng med edrue jenter på byen en gang. Siden vi gutta da allerede hadde holdt på i 11 timer, ble det en artig affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Tror jeg traff på en hel gjeng med edrue jenter på byen en gang. Siden vi gutta da allerede hadde holdt på i 11 timer, ble det en artig affære.

Ørefiker og sånn? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Ørefiker og sånn? :P

Egentlig gikk det merkelig smertefritt, men selv får jeg flere sperrer når jeg er litt for full, og iallfall hvis andre er edrue, så jeg oppførte meg pent(i mitt fyllehode). Men vi var nok for fulle til å skjønne om det var interesse der eller ikke, eller om de var opptatt eller ikke. Hvordan de så ut var også litt uklart, der vi sto/satt med vårt kikkhullsyn. Navn var heller ikke så lett å huske på. Det var en vellykket tur på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her skjønte jeg ingenting av. Synes bare alle skal være snille og gode venner og har det morro på byen sammen, jeg. Det må jo ende bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest StoreSky

Valhalla: VAR det ikke en bitchy venninne der..? :klø:

Skjønner mindre og mindre. MEN: Jeg tillater meg å diskutere fordet.. Den snille venninna er bare snill fordi hun er altsor redd for sin fasade -altså at andre ikke skal like henne. Den bitchy venninne derimot er redd for å få kvelden (nok en gang) spolert av flørtende venninder som bare MÅ flørte med alt og alle. Selv om barn og kjæreste venter hjemmer.

Jeg kjenner begge typene. Hvem er jeg da? Hvis venninnen min er fri og frank, fyren virkere sympatisk og hyggelig - kjør i vei beib! = snill venninne.

Hvis hun er av først nevnte type, så er jeg bitchy... (hvorfor må enkelte jenter i 2004 få selvbekreftelse gjennom hvor mange de flørter med hver kveld...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg siktet til at noen ganger, dagen etter skulle man ønske at det var en bitchy veninne der som kunne stoppet det hele,du skjønner kanskje hva jeg mener nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er begge deler.jeg kan være den komplett ekle&bitchye venninna-men også den supersnille jenta.

Alt til sin tid. Mulig jeg er to i en?!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...