Gå til innhold

Venninner


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

I forskjellige settinger hvor muligheten for å sjekke noen opp, er det alltid venninner i nærheten. Det finnes to typer: den sure, litt bitchy, og den vennlige. Før har jeg alltid likt den siste, men nå begynner jeg å bli usikker. Den første typen kan bare være ute etter å passe på sin venninne (som kanskje nylig har blitt såret) og ønsker dermed at venninna ikke skal ende opp med samme type en gang til. Den andre derimot, tror jeg nå er glad for at venninna treffer på en fyr som kanskje kan få henne til å roe seg ned, og dermed bli mindre lik slike gutter som den første venninna ikke liker. Hva mener dere? Kjør generell debatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....Den andre derimot' date=' tror jeg nå er glad for at venninna treffer på en fyr som kanskje kan få henne til å roe seg ned, og dermed bli mindre lik slike gutter som den første venninna ikke liker. ...[/quote']

:klø: hum.... Hæ????

den første venninda liker ikke gutter som ikke har roet seg ned og vil derfor at venninde nummer to finner seg en kjekk fyr slik at hun ikke fortsetter å være slik de gutta som ikke har roet seg og som hun ikke liker fordi de ikke har roet seg... eller noe?

jeg tror jeg er den blide venninda, men JEG er blid fordi jeg ønsker at mine venninder skal ha det bra, og dersom det å møte/date/flørte gjør dem bra, ja da er jeg blid da. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg er ofte den bitchy venninna. Fordi en del av venninnene mine ikke helt har lært seg åssen de skal si nei til fyrer på sjekkeren. Derfor ber de meg gjøre det for dem. Mitt medusa-blikk kan skremme de fleste. Men jeg er ganske snill. Egentlig. Men, med en gang jeg ser at venninna mi liker fyren, og han virker ålreit, da er jeg den snille venninna. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig spørsmål. Kan ikke si jeg har vært borti noen av delene. Husker jeg traff en sprek jente på byen i Sarpsborg. (Hun sjekket meg :sjarmor: ) Vi kom i prat og gikk sammen mot gågata fra et utested et par hundre meter unna. Da møter vi hennes veninne som har blitt "syk" og sjåføren. Hun jeg gikk sammen med hadde absolutt ikke lyst til å bli med men måtte tilslutt bli med likevel da de bodde et godt stykke unna. Var VELDIG IRRITERT da. :evil:

Har også opplevd omvendt. Æren for at jeg har min nåværende samboer må deles med hennes beste veninne som "hjalp" meg å komme tettere på henne og tilslutt bli sammen med henne. Hun var veldig sjenert. (Heldigvis gikk det fort over når vi ble sammen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

haha, bare jeg som har litt forklaringsproblemer i dag :)

Den snille venninna har egentlig en venninne som er som de gutta som den bitchy venninna ikke vil at hennes venninne skal havne opp med. Så de bitchy venninnene ser bare etter sin venninne og er overbeskyttende, mens venninnene til de snille venninnene trenger ikke beskyttelse, men man trenger snarere beskyttelse mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Den snille venninna er egentlig en ekkel fyr derfor trenger guttene egentlig en bithy venninne til å passe på seg?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus
Den snille venninna er egentlig en ekkel fyr derfor trenger guttene egentlig en bithy venninne til å passe på seg?

Venninna til den snille venninna er lik en ekkel fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna til den snille venninna er lik en ekkel fyr.

Ok, hun som blir skjekket opp og har en snill venninne er lik en ekkel fyr, og altså et det fyren som skjekker opp henne som skulle hatt venninna som er snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...