Gå til innhold

Kjære KG-menn. Hvordan funker hjernene deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jean Valjean

Sex tenker man jo på hver dag. Heldigvis for det. Men selvsagt mye annet også.

Jeg gjør ikke det

Men nå har jeg jo funnet ut at jeg ikke er en normal mann takke være internet og media og samfunnet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte akkurat det samme selv! Også kom jeg til å tenke på at om det hadde vært omvendt, altså kvinner som skulle svare, hadde aldr gjort det pent og pyntelig med det originale ordet først, og ditt ord kanskje i kursiv eller andre farger :fnise:

Anonymous poster hash: 41bae...752

Helt sikkert, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahhaa, nettopp dette tenkte jeg også! Uheldigvis tenkte jeg ikke på det i HI...

Men mange interessante svar så langt :)

- TS

Anonymous poster hash: 324c0...549

Ja, synes det er spennende å lese hvilke tanker folk (i det tilfellet menn) kobler til de ordene du har valgt. Det er en veldig interessant tråd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sex - Så ofte som mulig.

2. Kjærlighet/forelskelse - Forholdet mitt til kjæresten min

3. Ekteskap/kjæreste - Framtida med kjæresten min.

4. Innvandring - Ikke bra.

5. Foreldre - Løsrivelse.

6. Venner - Ekstremt viktig

7. Jenter - Flotte.

8. Singel - Ikke ønskelig.

9. Utroskap - Umoralsk

10. Interesser - Fotball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste menn tenker på er sex.

Anonymous poster hash: a6337...bda

Du glemte søvn og mat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. kult

2. sex

3. sex

4. sex

5. sex

6. sex

7. sex

8. sex

9. sex

10. sex

ble vanskelig å ikke tenke på sex når du skrev sex aller først

Anonymous poster hash: d2bcc...9be
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Sex

2. Kjærlighet/forelskelse

3. Ekteskap/kjæreste

4. Innvandring

5. Foreldre

6. Venner

7. Jenter

8. Singel

9. Utroskap

10. Interesser

1: Nytelse og kjærlighet

2: Glede, nervøsitet og gode følelser

3: Å elske

4: En negativ konsekvens av uvettig politikk og globalisering. Svært negative rekkefølger for fremtiden.

5: Mine nærmeste, min trygghet

6: De er noe av det viktigste i livet mitt

7: Jenter, gutter, personer, individer....

8: På standby

9: Totalt destruktivt og umulig å snu

10: For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Første som faller meg inn:

Jeg skal skrive opp en del ord. Det hadde vært veldig moro om gutta her inne kunne svart hva deres umiddelbare tanke var. Dette er ingen spørreundersøkelse, men kun nysgjerrighet på hvordan en mann tenker.

1. Sex forpliktelser

2. Kjærlighet/forelskelse begjær

3. Ekteskap/kjæreste solterasse (?)

4. Innvandring flerkultur

5. Foreldre generasjon

6. Venner forpliktelser

7. Jenter solarium

8. Singel bamsemums

9. Utroskap AIDS

10. Interesser fritidsaktiviteter

Takk på forhånd for eventuelle svar jeg får av dere fine KG-menn :)

Kun seriøse svar er tillatt!

Dere jenter, kom gjerne med flere ord dere vil tilføye, eventuelt lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. kult

2. sex

3. sex

4. sex

5. sex

6. sex

7. sex

8. sex

9. sex

10. sex

ble vanskelig å ikke tenke på sex når du skrev sex aller først

Anonymous poster hash: d2bcc...9be

Haha :biggrin:

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive opp en del ord. Det hadde vært veldig moro om gutta her inne kunne svart hva deres umiddelbare tanke var. Dette er ingen spørreundersøkelse, men kun nysgjerrighet på hvordan en mann tenker.

1. Sex

3. Ekteskap/kjæreste

4. Innvandring

5. Foreldre

6. Venner

7. Jenter

8. Singel

9. Utroskap

10. Interesser

Takk på forhånd for eventuelle svar jeg får av dere fine KG-menn :)

Kun seriøse svar er tillatt!

Dere jenter, kom gjerne med flere ord dere vil tilføye, eventuelt lurer på.

1. Sex

Kose og knulle.

En jeg elsker

3. Ekteskap/kjæreste

En jeg elsker

4. Innvandring

Både for og imot

5. Foreldre

Godt å ha de

6. Venner

kjenner alt for mang

7. Jenter

Deilige

8. Singel

Kjipt

9. Utroskap

Kjipt

10. Interesser

Masse rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

1. Sex Ja

2. Kjærlighet/forelskelse Æsj

3. Ekteskap/kjæreste Æsj

4. Innvandring Æsj

5. Foreldre Æsj

6. Venner Ja

7. Jenter OK

8. Singel Bra

9. Utroskap Æsj

10. Interesser Trening, dataspill og TV

Dette ble veldig umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange i mot innvandring her.

Anonymous poster hash: 076ff...6e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle med én hjernecelle er imot innvandring. Det er noe annet idag enn det var under Nansenpassets tider. Vi står ovenfor en lenge varslet invasjon av flyktninger og en markant endring av befolkningssammensetningene i verden. Enhver konservativ som har interesse av å bevare nasjonale grenser forstår de uunngåelige konsekvensene av nye og større migrasjonsstrømmer. Vi har ikke engang begynt å se de mange milliarder av mennesker som må forflytte seg som klimaflyktninger enda. De har lite valg når øya blir slukt av et hav som stiger, eller superceller som jevnlig ruinerer all sivilisasjon i områdene deres. FN vil da fordele disse jevnlig over de vennligsinnede land i vesten som er dumme nok til å ta dem imot. Resultatet blir total kollaps av våre systemer. Noen mener vi skal ta hånd om verdens problemer ved å importere selve folket som har problemene. Jeg mener det er å gå alt, alt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen mener vi skal ta hånd om verdens problemer ved å importere selve folket som har problemene. Jeg mener det er å gå alt, alt for langt.

Så hva skal vi gjøre da? La folk drukne? Bli bombet i hjel? Vi har tross alt noe som heter FN. Og ingen gjør jo noe med Syria, så de vil jo bare fortsette å flykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva skal vi gjøre da? La folk drukne? Bli bombet i hjel? Vi har tross alt noe som heter FN. Og ingen gjør jo noe med Syria, så de vil jo bare fortsette å flykte.

Vel, det er her jeg liker å minne om det filosofiske poenget som heter "ansvar". Hvem sitt ansvar er det dersom noen velger å drepe noen? Drapsmannen, selvfølgelig. Vi kan aldri ta ansvaret for andres handlinger, men vi går langt på vei i å betale for rekkefølgene av andres destruktive handlinger. Det mener jeg er feil. Vi kan, og bør, moralsk sett jobbe iherdig for å hjelpe militært og økonomisk for å assistere mennesker i krig, men å forflytte hele befolkningsgrupper permanent er galemathias.

Vi burde jobbe med samfunnsutvikling på en helt annen skala i land som sliter. Det er en alt for lettvint løsning å bare gi dem et pass til vår egen hage. Det skaper flere konflikter på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare legge til at svarene jeg ga ikke nødvendigvis sier så mye om hvordan jeg tenker om temaene, f.eks. på punkt 2. Kjærlighet/forelskelse så skrev jeg 'økseskaft'. Det er jo åpenbart ikke relatert og jeg aner ikke hvor det kom ifra, men det var det som datt ned i hodet på meg. Skulle jeg svart mer utfyllende om hva jeg assosierer med disse ordene, tror jeg svarene hadde blitt ganske eller noe annerledes, men jeg svarte med første ordet jeg tenkte på, og ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vil bare legge til at svarene jeg ga ikke nødvendigvis sier så mye om hvordan jeg tenker om temaene, f.eks. på punkt 2. Kjærlighet/forelskelse så skrev jeg 'økseskaft'. Det er jo åpenbart ikke relatert og jeg aner ikke hvor det kom ifra, men det var det som datt ned i hodet på meg. Skulle jeg svart mer utfyllende om hva jeg assosierer med disse ordene, tror jeg svarene hadde blitt ganske eller noe annerledes, men jeg svarte med første ordet jeg tenkte på, og ingenting annet.

Du må gjerne utdype om du gidder :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Sex: Klaustrofobisk

2. Kjærlighet/forelskelse: Hengivenhet/tenåringsgreie (får helt ulike assosiasjoner til de to ordene)

3. Ekteskap/kjæreste: Forpliktelser

4. Innvandring: Fremmede

5. Foreldre: Forankring

6. Venner: Mas

7. Jenter: Tiltrekkende

8. Singel: Alene

9. Utroskap: Forræderi

10. Interesser: Selvutvikling

11. Forpliktelser: Voksenliv, modenhet

Anonymous poster hash: 6406f...1bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, det er her jeg liker å minne om det filosofiske poenget som heter "ansvar". Hvem sitt ansvar er det dersom noen velger å drepe noen? Drapsmannen, selvfølgelig. Vi kan aldri ta ansvaret for andres handlinger, men vi går langt på vei i å betale for rekkefølgene av andres destruktive handlinger. Det mener jeg er feil. Vi kan, og bør, moralsk sett jobbe iherdig for å hjelpe militært og økonomisk for å assistere mennesker i krig, men å forflytte hele befolkningsgrupper permanent er galemathias.

Vi burde jobbe med samfunnsutvikling på en helt annen skala i land som sliter. Det er en alt for lettvint løsning å bare gi dem et pass til vår egen hage. Det skaper flere konflikter på sikt.

Håper du innser at Norges to store næringer, altså oljeindustrien og våpenindustrien er med på å skape flere flyktninger og dermed med på å gjøre det verre for nordmenn med økt innvandring? Eller mener du fortsatt at Norge ikke har en hånd i hva som foregår i andre land? Dessuten skjønner du ikke at land er nødt til å ha innvandring for å holde økonomien oppe. Vi føder ikke nok barn. Du bruker mange store ord og synser mye, men ser ingen løsninger. Det blir som å opprette en komité som skal utrede hva man skal gjøre videre. Som igjen utnevner et utvalg. Er du utdannet i politikersnakk? Høres ihvertfall slik ut utfra innleggene dine. Og nei, jeg er hverken for eller imot innvandring. Jeg stiller meg nøytral til det.

Anonymous poster hash: dbbb1...6f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tror jeg det er i alle land, at veldig mange har imot innvandring. Er ikke lenge siden det sto i avisa om at en haug med innvandrere måtte flykte fra landet, for de som kom derfra hadde begynt å drepe dem. Det er jo et ekstremt eksempel da :sjokkert: Husker ikke hvor dette var.

Den vanligste unskyldningen for å se ned på innvandrere er "De tar over jobbene våre wææææh" :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...