Gjest Angry Man Skrevet 27. mai 2015 #21 Skrevet 27. mai 2015 Ja de elsker å bli behandlet som horer i sengen. Jeg fikk min kick og fetish ut av det og de digget det. Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore Anonymous poster hash: 4c4bc...489 Sikkert sikkert.... Har du noen andre fantasier du også vil dele fra garasjen din?
Lady Stardust Skrevet 27. mai 2015 #22 Skrevet 27. mai 2015 Sikkert sikkert.... Har du noen andre fantasier du også vil dele fra garasjen din? Hvorfor er det alltid noen som kommer med slike kommentarer i denne type tråder? Om noen har fetisjer eller skitne fantasier de faktisk lever ut, selv om de høres drøye ut for de fleste, så er det umiddelbart løgn, runkefantasier etc og personen blir latterliggjort. Det finnes faktisk mennesker som lever ut fetisjene sine i stor grad, ikke alt er tull og oppspinn (Nå var ikke din kommentar den verste jeg har sett, men måtte få det ut). 1
Gjest Peeves Skrevet 27. mai 2015 #23 Skrevet 27. mai 2015 Tror dette er ganske normalt? med mindre du betaler henne for horeriet
Gjest Walden Skrevet 27. mai 2015 #24 Skrevet 27. mai 2015 Ja de elsker å bli behandlet som horer i sengen. Jeg fikk min kick og fetish ut av det og de digget det. Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore Anonymous poster hash: 4c4bc...489 Så det du sier er at jenter elsker å bli behandlet som horer i senga? Skittent og røfft som en hore?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #25 Skrevet 27. mai 2015 Det som er litt morsomt er at hun er en typisk sånn snobbe jente utsende messig. Så det gjør det liksom enda bedre å behandle henne som en hore i sengen da. Får liksom litt ekstra piff på å at hun er underdanigAnonymous poster hash: 4c4bc...489 Høres ut som om du har veldig begrenset seksuelt reportear. Herregud,er helt vanlig å kalle dama slut i sengen til tider men om du konsekvent faktisk driter i hennes velvære mht orgasmer osv bør du passe på at hun ikke finner en annen mann som dekker hennes mer lidenskapelige behov Anonymous poster hash: a1fd4...439
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #26 Skrevet 27. mai 2015 Ja de elsker å bli behandlet som horer i sengen. Jeg fikk min kick og fetish ut av det og de digget det. Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en horeAnonymous poster hash: 4c4bc...489 Btw horer blir behandlet ulikt av ulike menn. Er ikke en standard "hore"behandling. Noen kunder vil sikkert ha lidenskapelig ekskov ,andre bli behandlet underdanig av den prostituerte. Kanskje du ser på alle kåte kvinner som horer? Høres dritkjedelig med kun en måte ha sex på- "åh nå skal du ta pikk j..hore ". Samme tralten igjen liksom.....hadde muligens godtatt det for 5år siden over en kortere periode så ville jeg forventet noe mer...Anonymous poster hash: a1fd4...439 1
Adara Skrevet 27. mai 2015 #27 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har store problemer med å ta tråden din på alvor. Anonymous poster hash: 6fc55...a43 Hvorfor? Jeg liker det. Er ikke noe uvanlig med det.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #28 Skrevet 27. mai 2015 Hvorfor? Jeg liker det. Er ikke noe uvanlig med det. Er vel derfor det virker rart. Som om d er utrolig spesielt liksom. ... TS bør uansett forsøke utvikle reportoaret litt og naivt å tro fins en "hore behandling" må jeg si. Mistenker han ha snevert syn på kvinner og sex.Anonymous poster hash: a1fd4...439 1
KatyP Skrevet 28. mai 2015 #29 Skrevet 28. mai 2015 Hva er horebehandling? Og mener du alvor når du sier du driter i hva hun føler? Og at du ikke har respekt for underdanige jenter? Å være underdanig eller sub er noe man tenner på. I hverdagen kan den underdanige jenta (eller gutten) eksempelvis være sjef i et stort firma, ta beslutninger som kan gjelde liv eller død. Dersom du ikke respekterer underdanige kvinner respekterer du ikke hennes tenningsmønster og vet du hva? Da hjelper det fint lite at hun er prinsesse om dagen. 1
Gjest Angry Man Skrevet 28. mai 2015 #30 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Hvorfor er det alltid noen som kommer med slike kommentarer i denne type tråder? Om noen har fetisjer eller skitne fantasier de faktisk lever ut, selv om de høres drøye ut for de fleste, så er det umiddelbart løgn, runkefantasier etc og personen blir latterliggjort. Det finnes faktisk mennesker som lever ut fetisjene sine i stor grad, ikke alt er tull og oppspinn (Nå var ikke din kommentar den verste jeg har sett, men måtte få det ut). Fordi han prøver å gi inntrykk av at jenter flest er slik gjennom bl.a denne "Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore" og andre ting han sier. Selfølgelig finnes det jenter som liker slikt. Er ikke noe galt i det, men når en mann type essensielt sier at "Høh høh de fleste jenter liker å bli behandlet som skitne gatehorer!" så provoserer det meg, hvis han hadde sittet hjemme hos meg og sagt noe slikt hadde jeg sparka han på hue og ræva ut. Endret 28. mai 2015 av Angry Man
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #31 Skrevet 28. mai 2015 Fordi han prøver å gi inntrykk av at jenter flest er slik gjennom bl.a denne "Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore" og andre ting han sier. Selfølgelig finnes det jenter som liker slikt. Er ikke noe galt i det, men når en mann type essensielt sier at "Høh høh de fleste jenter liker å bli behandlet som skitne gatehorer!" så provoserer det meg, hvis han hadde sittet hjemme hos meg og sagt noe slikt hadde jeg sparka han på hue og ræva ut. Trodde ikke sinte folk delte ut blomster i hytt å pine.Anonymous poster hash: 181cc...0e1
Gjest Angry Man Skrevet 28. mai 2015 #32 Skrevet 28. mai 2015 Trodde ikke sinte folk delte ut blomster i hytt å pine. Anonymous poster hash: 181cc...0e1 Det er en sint blomst.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #33 Skrevet 28. mai 2015 Det er en sint blomst. hehe hvordan ser en sint blomst ut?😁 Flirte godt nå.Anonymous poster hash: 181cc...0e1
Gjest Coolaid Skrevet 29. mai 2015 #34 Skrevet 29. mai 2015 Jeg bare lurer på om jeg er et unikt tilfelle eller om det finnes andre er eller har det slik som meg i et forhold?. Så saken er den at jeg elsker kjæresten min mer en noe annet på jord og jeg gjør alt for at hun skal ha det bra og ha det best mulig. Men når det kommer til sexen så behandler jeg hun som en gate hore som ikke er verd fem øre. Anonymous poster hash: 4c4bc...489 Nå hadde jeg forventet en Mette Marit tråd eller noe,,,,,
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #35 Skrevet 29. mai 2015 Ja hun elsker det. Men dette er noe jeg alltid har gjort. Behandler jentene jeg er sammen med best i hele verden men når det kommer til nattlige aktiviteter behandler jeg de som en hore. Anonymous poster hash: 4c4bc...489 De fleste jentene liker at du tar litt styring der. Nyt det mann! I sengen kan vi fortsatt regjere men så fort du går ut av den er du igjen på hennes teritorium 😂 Ja jeg vet hva jeg sa og er klar for å ta konsekvensene. "Brace yourselves. The shout-storm is upon us" 😂Anonymous poster hash: 97a31...bfb
Christiania_Oslo Skrevet 29. mai 2015 #36 Skrevet 29. mai 2015 Ahhhh klassisk eksempel på menn som tror kvinner elsker misjonærstillingen med lyset av. Når de finner ut at jenter også kan like røff sex så er de "horer i senga". Jaja....and the world moves on. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #37 Skrevet 29. mai 2015 Nå hadde jeg forventet en Mette Marit tråd eller noe,,,,, Vet du noe vi ikke vet?? Anonymous poster hash: 74932...c58
Tibbie Skrevet 29. mai 2015 #38 Skrevet 29. mai 2015 Den samme problemstillingen var faktisk et tema i en episode av Sex and The City. En Charlotte holdt på med var som deg i senga, og han kalte henne for skitten hore og alt det der. Charlotte likte ikke dette, og fortalte det til han etter noen ligg. Han var ikke klar over at han sa det og hatet det ved seg selv. Han hatet at han hadde så lite respekt for kvinner i sengen. Husker ikke hvordan det endte, selv om jeg har sett episoden sikkert 200 ganger Men tror Charlotte heller lærte seg å tåle det, siden hun visste at han egentlig var glad i henne og ikke så på henne som en hore. Følte bare for å dra frem litt god TV i tråden
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #39 Skrevet 29. mai 2015 Ahhhh klassisk eksempel på menn som tror kvinner elsker misjonærstillingen med lyset av. Når de finner ut at jenter også kan like røff sex så er de "horer i senga". Jaja....and the world moves on. Enig. Han høres ut som en fyr fra 1300 tallet med null erfaring. Anonymous poster hash: a1fd4...439 1
Tsiligup Skrevet 30. mai 2015 #40 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor er det alltid noen som kommer med slike kommentarer i denne type tråder? Om noen har fetisjer eller skitne fantasier de faktisk lever ut, selv om de høres drøye ut for de fleste, så er det umiddelbart løgn, runkefantasier etc og personen blir latterliggjort. Det finnes faktisk mennesker som lever ut fetisjene sine i stor grad, ikke alt er tull og oppspinn (Nå var ikke din kommentar den verste jeg har sett, men måtte få det ut). Noen velger å komme med en slik kommentar fordi det åpenbart er bare jug, tøv og fantasier som presenteres. Hvis du i halvsøvne tror på uttalelsen fra denne AB-en:Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore" så sier det mye om din kritiske sans. Når denne lavpanna AB-en i tillegg konsekvent sier "hun" i stedet for "henne", så vet man at det med stor sannsynlighet er snakk om pubertal runketass fra en lavstatusfamilie på østkanten et sted. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå