Gå til innhold

Prinsesse om dagen, gatehore om natten.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på om jeg er et unikt tilfelle eller om det finnes andre er eller har det slik som meg i et forhold?.

Så saken er den at jeg elsker kjæresten min mer en noe annet på jord og jeg gjør alt for at hun skal ha det bra og ha det best mulig. Men når det kommer til sexen så behandler jeg hun som en gate hore som ikke er verd fem øre.

Anonymous poster hash: 4c4bc...489
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun liker det slik, så kjør på! Man har ofte forskjellige preferanser i senga, og det trenger ikke nødvendigvis å gjenspeile hverdagslivet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det ok for henne?

Anonymous poster hash: 6fc55...a43
  • Liker 3
Skrevet

Litt usikker på hvordan man behandler en gatehore. Kunne du beskrevet det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ok for henne?

Ja hun elsker det. Men dette er noe jeg alltid har gjort. Behandler jentene jeg er sammen med best i hele verden men når det kommer til nattlige aktiviteter behandler jeg de som en hore.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skittent, gjerne litt røff sex, driter litt i hvordan de har det osv osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hun elsker det. Men dette er noe jeg alltid har gjort. Behandler jentene jeg er sammen med best i hele verden men når det kommer til nattlige aktiviteter behandler jeg de som en hore.

Og disse andre, var det ok for dem også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og disse andre, var det ok for dem også?

Ja de elsker å bli behandlet som horer i sengen. Jeg fikk min kick og fetish ut av det og de digget det. Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge rammene er trygge. Det er ihvertfall slik jeg føler det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja de elsker å bli behandlet som horer i sengen. Jeg fikk min kick og fetish ut av det og de digget det. Fleste jenter jeg har vært borti liker å bli behandlet røft og skittent som en hore

Jeg har store problemer med å ta tråden din på alvor.

• Liker 8
Skrevet

Princess by day - slut by night.........

Ikke akkurat noe nytt. Men det må være konsensus om det. Jeg behandler min sub på samme vis. Men jeg snakker aldri ned til henne :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Princess by day - slut by night.........

Ikke akkurat noe nytt. Men det må være konsensus om det. Jeg behandler min sub på samme vis. Men jeg snakker aldri ned til henne :D

Sier rett ut at hun er en skitten hore osv men kun under sex. Hun digger det. Men hun vet jeg elsker hun og behandler henne finere en noe annen til daglig også da.

Skrevet

Skittent, gjerne litt røff sex, driter litt i hvordan de har det osv osv.

Ikke noe galt i det, om det er hva et par liker. For det er jo kun hva det handler om. At begge liker det som skjer. Noen liker piss og avføring, noen under dyna med lyset slukket, noen liker å binde hverandre fast, piske hverandre, det er også dem som liker oppkastsex osv. Det viktigste er at man koser seg sammen, om man er to eller flere. Sex skal være morsomt og deilig for alle deltakere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har respekt for hun ellers og mens dere knuller, og respekt for hennes nytelse også, så gjør det ikke noe hvor "horete" du knuller hun

Anonymous poster hash: ac047...711
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har respekt for hun ellers og mens dere knuller, og respekt for hennes nytelse også, så gjør det ikke noe hvor "horete" du knuller hun

Anonymous poster hash: ac047...711

Sorry, er vanskelig å respektere ei dame som liker å være hora mi i senga. Damer som er underdanige er ikke noe jeg kan ta seriøst. Kvinner kan ikke forvente å bli behandlet med respekt hvis de liker å bli brukt som ei puledukke i senga..

Anonymous poster hash: 181cc...0e1

• Liker 2
Gjest Hofmann
Skrevet

Ingenting bedre enn å få både hore og madonna i en og samme pakke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting bedre enn å få både hore og madonna i en og samme pakke.

Det som er litt morsomt er at hun er en typisk sånn snobbe jente utsende messig. Så det gjør det liksom enda bedre å behandle henne som en hore i sengen da. Får liksom litt ekstra piff på å at hun er underdanig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal behandle henne som en hore kan du da gi henne en slant også, og øke summen om du ikke får henne til å komme. Du bør også la henne få ligge med andre menn, for det er jo det horer gjør ;) Eller ødelegger jeg fantasien nå?

Anonymous poster hash: 03f22...82d
  • Liker 2
Skrevet

Bruker kondom.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er ei gatehore om natten så regner jeg med at hun får ligge rundt da? :-) Det er tross alt ikke mye horete over ei trofast og monogam jente. Men å like røff sex er jo noe helt annet :-)

Anonymous poster hash: 4f031...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...