Gå til innhold

Bli stappa full av "ting"....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva får han egentlig ut av å stappe en dildo inn i rumpa hennes da? Fysisk sett bare det visuelle.

Hva er hensikten med å suge pikken på en mann da, liksom? Vi har ikke noe orgasmepunkt i halsen, akkurat. Jeg er øm i kjeven, leppene prikker, og jeg har valget mellom vond nakke eller å la ham styre tempoet, noe som i sin tur vil medføre brekninger/oppkast og tårer fordi han skal lengst mulig inn i hurtigst mulig tempo. Likevel forventes det at en kvinne skal både suge og svelge heeeele stasen, og ikke minst skal hun eeeelske det høyere enn å bli stimulert på noen måte selv, ellers er hun ingenting å samle på. Dobbeltmoral, eller dobbeltmoral?

(- Når det er sagt, så suger jeg gjerne fordi jeg liker å høre pusten hans og kjenne lårene stramme seg rundt meg, kort sagt jeg liker å høre og kjenne at han nyter det.)

Til saken; jeg hadde nok satt foten ned, i alle fall av og til. Og jeg hadde nok spurt om å få gjøre det samme på ham, og spurt om hvordan han kan mene at jeg skal få noe ut av det, når det er så uaktuelt å få samme behandling selv. Han nyter det ikke? Vel, det gjør jo ikke du heller når det er direkte ubehagelig ...

Anonymous poster hash: e108d...bf5

Jeg tar denne som anonym...

VI nyter ulike ting på ulike måter. Jeg har en kone som elsker å suge - hun blir kjempekåt av det. Hun har alltid vært litt negativ til analsex selv om vi har eksprimentert litt. Dette er ikke noe jeg presser eller maser om. Hun har fått ta meg i rumpen.

Så, her en kveld for ikke så lenge siden kom jeg opp på soverommet, lyset var av, hun lå i sengen og var kjempekåt. Hun hadde en dildo i rumpen. Senere tok vi den ut og jeg tok over plassen. Hun var vanvittig kåt og vi hadde det kjempefint.

Jeg skrev dette for å vise at vi alle er forskjellige, det er ingen fasit på hva vi skal og bør tenne på. Noen tenner på å suge, andre tenner på å bli knullet i rumpen. Uansett mann eller kvinne, slutt å bestemme hva andre skal like.

Hemmeligheten er at man har en partner som er villig til å eksprimentere med, så finner man ut hva frister til gjentagelse. Akkurat som ts - kan ikke se at hun er kjip på noen måte.

Anonymous poster hash: 8f27d...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg meget nyskjerrig på om det bare er min mann eller om det finnes flere der ute som opplever att den man har vært gift med i 29 år(Vi er 58 og 60 år gamle)og hatt ett bra sexliv med både innendørs og utendørs,nå har fått ville ideer fra div. sexfilmer som han ønsker å prøve ut....Jeg må bare si att jeg absolutt ikke er fremmed for å utforske men synes det blir litt i verste laget når min mann har gått til innkjøp av dildoer som er store som hestepeniser og ønsker å dytte dem inni meg.Joa skal innrømme att det i begynnelsen var ganske så opphissende men etter en tid synes jeg det er kjedelig å bli fylt opp til de grader både "framme" og "bak" av noen enorme "ting".Hadde jeg til gjengjeld fått lov til å prøve noen av dem på han hadde jeg kunnet godta det men neida...."bak" hos ham skal ingenting inn.Er jeg gammeldags eller er det bare å godta att det er sånn verden har blitt??

Anonymous poster hash: 05993...c9c

Hva med å skaffe kitt bein i nesa å faktisk stå opp forodeg selv? Tviler sterkt på at du frivillig har gått med på analsex kun for han. Du har jo hatt den bak kobtinueelig i 29 år, om du ikke likee analsex slutter du med det. Om han ikke vil ha noe i rumpa kan du ikke tvinge ham akkurat som at han ikke kan tvinge deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar denne som anonym...

VI nyter ulike ting på ulike måter. Jeg har en kone som elsker å suge - hun blir kjempekåt av det. Hun har alltid vært litt negativ til analsex selv om vi har eksprimentert litt. Dette er ikke noe jeg presser eller maser om. Hun har fått ta meg i rumpen.

Så, her en kveld for ikke så lenge siden kom jeg opp på soverommet, lyset var av, hun lå i sengen og var kjempekåt. Hun hadde en dildo i rumpen. Senere tok vi den ut og jeg tok over plassen. Hun var vanvittig kåt og vi hadde det kjempefint.

Jeg skrev dette for å vise at vi alle er forskjellige, det er ingen fasit på hva vi skal og bør tenne på. Noen tenner på å suge, andre tenner på å bli knullet i rumpen. Uansett mann eller kvinne, slutt å bestemme hva andre skal like.

Hemmeligheten er at man har en partner som er villig til å eksprimentere med, så finner man ut hva frister til gjentagelse. Akkurat som ts - kan ikke se at hun er kjip på noen måte.

Anonymous poster hash: 8f27d...602

Mitt poeng til den jeg svarte i første avsnittet der, var nettopp det; man nyter ting på forskjellige måter. TS sier jo også at hun tenner på tanken på å ta ham bak, hvis jeg ikke har misforstått helt? Så det blir litt dumt å bruke argumentet om at hun ikke får noe ut av å ta ham bak uansett, når det ofte samtidig forventes at hun skal nyte å suge ham. (Eller å være mottaker av analsex generelt, for den del.)

- Så jeg tror vi er enige likevel?

Litt off-topic, men når vi først er inne på det; hva var det kona di hadde imot analsex, og hva fikk henne til å snu? Jeg syns det er vanskelig å få til, og jeg gruer meg for å prøve igjen. (Og å grue seg hjelper jo i alle fall ikke!) Å få den inn går greit, det er til og med litt deilig. Men så skal den ut igjen, og da får jeg følelsen av å bæsje. Å bæsje utenfor toalettet forbinder jeg med skam og sykdom, så jeg prøver å holde igjen. Da får jeg vondt fordi han jo er i åpningen fortsatt, og da spenner jeg meg igjen, både fysisk og psykisk. Da blir det vanskeligere når den skal inn igjen.

Anonymous poster hash: e108d...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg meget nyskjerrig på om det bare er min mann eller om det finnes flere der ute som opplever att den man har vært gift med i 29 år(Vi er 58 og 60 år gamle)og hatt ett bra sexliv med både innendørs og utendørs,nå har fått ville ideer fra div. sexfilmer som han ønsker å prøve ut....

Anonymous poster hash: 05993...c9c

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 9ffb2...bf8

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: 81f1f...493

• Liker 3
Skrevet

Og jeg tipper du er 18-20.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi du har gått med på å bli pult i ræven og har likt det og ønsket mer betyr ikke at du kan kreve at han skal like at du gjør det på han og være med på det.

Anonymous poster hash: 882ff...171
Gjest Nikee
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep, språkpirk samt svar til dette

Nikee, mod

Endret av Nikee
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver sikkert å utvide deg i alle hull, sånn at hvis det blir slutt mellom deg og typen, så er det eneste beinet som kan tilfredsstille deg en hest.;) Så du ikke kan unnslippe han.:)

Anonymous poster hash: b309f...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...