Gå til innhold

Bli stappa full av "ting"....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg meget nyskjerrig på om det bare er min mann eller om det finnes flere der ute som opplever att den man har vært gift med i 29 år(Vi er 58 og 60 år gamle)og hatt ett bra sexliv med både innendørs og utendørs,nå har fått ville ideer fra div. sexfilmer som han ønsker å prøve ut....Jeg må bare si att jeg absolutt ikke er fremmed for å utforske men synes det blir litt i verste laget når min mann har gått til innkjøp av dildoer som er store som hestepeniser og ønsker å dytte dem inni meg.Joa skal innrømme att det i begynnelsen var ganske så opphissende men etter en tid synes jeg det er kjedelig å bli fylt opp til de grader både "framme" og "bak" av noen enorme "ting".Hadde jeg til gjengjeld fått lov til å prøve noen av dem på han hadde jeg kunnet godta det men neida...."bak" hos ham skal ingenting inn.Er jeg gammeldags eller er det bare å godta att det er sånn verden har blitt??

Anonymous poster hash: 05993...c9c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke naturlig for menn å bli penetrert for faen. Det blir det samme som at han skulle blitt snurt for at du ikke ville slikke deg selv på fitta fordi han slikker deg. Du er urimelig.

Anonymous poster hash: 5f169...c68
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke naturlig for menn å bli penetrert for faen. Det blir det samme som at han skulle blitt snurt for at du ikke ville slikke deg selv på fitta fordi han slikker deg. Du er urimelig.

Mener du virkelig att han skal få putte ting in i min rumpe og jeg ikke i hans ? Han har i alle år fått ta meg bak så da mener jeg att det må jeg også få gjøre siden det faktisk tenner meg.Det bør jo gå begge veier da.

Anonymous poster hash: e991b...18f

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke naturlig for menn å bli penetrert for faen. Det blir det samme som at han skulle blitt snurt for at du ikke ville slikke deg selv på fitta fordi han slikker deg. Du er urimelig. Anonymous poster hash: 5f169...c68

Ehm.. Hva?

Det handler jo ikke om at hun ikke får gjøre det på han, og er uansett ikke noe mer naturlig for kvinner å få noe opp i rumpa, selv om noen liker det.(inkludert menn)

Anonymous poster hash: 9940c...452

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rumpehullet er til for at bæsj kommer ut. Penetrering der er like "naturlig" både for kvinner og menn.

Anonymous poster hash: b8c2b...38e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. Hva?

Det handler jo ikke om at hun ikke får gjøre det på han, og er uansett ikke noe mer naturlig for kvinner å få noe opp i rumpa, selv om noen liker det.(inkludert menn)

Jo det er mer unaturlig fordi det ikke har noen hensikt. Hva får kvinner ut av å stappe noe i rumpa på menn? ikke en dritt. Dere er bare ute etter å være urimelige.

AnonymBruker
Skrevet

Rumpehullet er til for at bæsj kommer ut. Penetrering der er like "naturlig" både for kvinner og menn.

Anonymous poster hash: b8c2b...38e

Takk for svaret,denne mld skal jeg servere til min mann når han kommer hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Jo det er mer unaturlig fordi det ikke har noen hensikt. Hva får kvinner ut av å stappe noe i rumpa på menn? ikke en dritt. Dere er bare ute etter å være urimelige.

Er ikke for å være urimelig,KUN for att han også skal få kjenne att det kan føles ganske ubehagelig.

• Liker 1
Skrevet

Men det er da en forskjell på baken hans og fronten din, er det ikke? Vil du virkelig sammenligne skjeden din med hans anus? Skjeden din er i det minste en erogen sone. Det er hans anus, også, men ikke i nærheten av skjeden din.

Det er viktig å respektere hverandres grenser. Og hvis du ikke er komfortabel med å prøve ut disse tingene, er det noe han er nødt til å akseptere. Men med sex så kan dere komme nærmere innpå hverandre. Så det er viktig ikke å finne en god balanse mellom partnerens ønsker, og sine egne grenser. Kanskje han har et behov for å få lov til å utforske dette samen med deg? Kanskje han føler at det bringer dere nærmere sammen hverandre?

Har du fortsatt ikke lyst, så ikke gjør det. Men hvis du er glad i mannen din, og har lyst til å gjøre han glad, kan det jo være en idé å strekke seg litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter noe jeg! Jeg liker å bli tatt bak, og mannen min liker det faktisk selv også, som oftest bare med en finger, men han ville også at vi skulle prøve en liten strap on som jeg tok han med. Og hva får jeg ut av det, jo, gjøre noe for partneren min som han ble veldig kåt av.

Samme som suging, jeg får ikke noe fysisk ut av det, men elsker likevel å suge han! Eller mener du at suging og slikking ikke er noe man skal gjøre siden det er unaturlig, og folk som vil bli sugd eller slikket er bare ute etter å være urimelig. ;)?

• Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet

Mener du virkelig att han skal få putte ting in i min rumpe og jeg ikke i hans ? Han har i alle år fått ta meg bak så da mener jeg att det må jeg også få gjøre siden det faktisk tenner meg.Det bør jo gå begge veier da.

Jeg mener du skal få putte ting opp i rumpa hans dersom dette er noe du faktisk tenner på. Da bør han strekke seg (no pun) litt for deg. Men om det bare er for å "hevne deg", syns jeg du har et barnslig forhold til sex, og da skjønner jeg godt at han ikke vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg meget nyskjerrig på om det bare er min mann eller om det finnes flere der ute som opplever att den man har vært gift med i 29 år(Vi er 58 og 60 år gamle)og hatt ett bra sexliv med både innendørs og utendørs,nå har fått ville ideer fra div. sexfilmer som han ønsker å prøve ut....Jeg må bare si att jeg absolutt ikke er fremmed for å utforske men synes det blir litt i verste laget når min mann har gått til innkjøp av dildoer som er store som hestepeniser og ønsker å dytte dem inni meg.Joa skal innrømme att det i begynnelsen var ganske så opphissende men etter en tid synes jeg det er kjedelig å bli fylt opp til de grader både "framme" og "bak" av noen enorme "ting".Hadde jeg til gjengjeld fått lov til å prøve noen av dem på han hadde jeg kunnet godta det men neida...."bak" hos ham skal ingenting inn.Er jeg gammeldags eller er det bare å godta att det er sånn verden har blitt??

Anonymous poster hash: 05993...c9c

Fytti.....!

Anonymous poster hash: 5d5ec...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du virkelig ikke hørt om prostata?

Anonymous poster hash: 81f1f...493

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå angrer jeg nesten på att jeg tok meg tid til å lufte problemet mitt.Har aldri førblitt kalt urimelig jævlig og heslig.Synes det er lite voksent å snakke slik.

AnonymBruker
Skrevet

Hva får han egentlig ut av å stappe en dildo inn i rumpa hennes da? Fysisk sett bare det visuelle.

Hva er hensikten med å suge pikken på en mann da, liksom? Vi har ikke noe orgasmepunkt i halsen, akkurat. Jeg er øm i kjeven, leppene prikker, og jeg har valget mellom vond nakke eller å la ham styre tempoet, noe som i sin tur vil medføre brekninger/oppkast og tårer fordi han skal lengst mulig inn i hurtigst mulig tempo. Likevel forventes det at en kvinne skal både suge og svelge heeeele stasen, og ikke minst skal hun eeeelske det høyere enn å bli stimulert på noen måte selv, ellers er hun ingenting å samle på. Dobbeltmoral, eller dobbeltmoral?

(- Når det er sagt, så suger jeg gjerne fordi jeg liker å høre pusten hans og kjenne lårene stramme seg rundt meg, kort sagt jeg liker å høre og kjenne at han nyter det.)

Til saken; jeg hadde nok satt foten ned, i alle fall av og til. Og jeg hadde nok spurt om å få gjøre det samme på ham, og spurt om hvordan han kan mene at jeg skal få noe ut av det, når det er så uaktuelt å få samme behandling selv. Han nyter det ikke? Vel, det gjør jo ikke du heller når det er direkte ubehagelig ...

Anonymous poster hash: e108d...bf5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer denne latterlige diskusjonen opp hver gang?!?!

Hva får en mann ut av å slikke fitte? Av å binde dama si? Tisse på henne? Dominere henne? Å bruke vibratorer og dildoer på henne, både i rumpa og i fitta hennes? Jo, han kan bli tent av det.

Hva får ei dame av å leke med mannens rumpe? Jo, hun kan bli tent av det.

Når skal dere analdemonstranter skjønne at det er forskjell på fysisk nytelse og psykisk nytelse av sex? Jeg elsker å rimme mannen min, men det går jo ikke for meg når jeg gjør det. I følge deres logikk burde jeg la være, fordi jeg ikke får noe ut av det. Vel, det stemmer ikke!!!

Anonymous poster hash: c49d7...15f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer denne latterlige diskusjonen opp hver gang?!?!

Hva får en mann ut av å slikke fitte? Av å binde dama si? Tisse på henne? Dominere henne? Å bruke vibratorer og dildoer på henne, både i rumpa og i fitta hennes? Jo, han kan bli tent av det.

Hva får ei dame av å leke med mannens rumpe? Jo, hun kan bli tent av det.

Når skal dere analdemonstranter skjønne at det er forskjell på fysisk nytelse og psykisk nytelse av sex? Jeg elsker å rimme mannen min, men det går jo ikke for meg når jeg gjør det. I følge deres logikk burde jeg la være, fordi jeg ikke får noe ut av det. Vel, det stemmer ikke!!!

Anonymous poster hash: c49d7...15f

Hun får jo ikke nytelse av det. Hun vil at han skal ha det jævlig.

AnonymBruker
Skrevet

Nå angrer jeg nesten på att jeg tok meg tid til å lufte problemet mitt.Har aldri førblitt kalt urimelig jævlig og heslig.Synes det er lite voksent å snakke slik.

Har du to brukere? Hashtagen stemmer ikke med ts sin.

Anonymous poster hash: 81f1f...493

Gjest Coolaid
Skrevet

Det handler ikke om hvem som gjør hva på hvem, men hvem som LIKER hva.

Når det gjelder menn og analsex så er det vel ikke mer eller mindre naturlig for det ene kjønn eller det andre - i hvert fall som jeg vet. Dersom noen har historiske fakta å komme med så er det velkommen.

Jeg har skrevet det før, og skriver det igjen: De menn som ønsker å utforske penetrere partneren bør også prøve det litt på seg selv. Det er rett og slett for å vite hva man driver med og hvordan det føles for partneren.

Har prøvd det selv og er bedre rustet til å gjøre det på andre.

Gjest Coolaid
Skrevet

Hei ts.

Jeg syns ikke du er urimelig eller gammeldags på noe som helst måte. Heller tvert imot, du er en partner som mange menn drømmer om. Det er selvfølgelig helt greit å sette grenser for hva man gjør seksuelt sammen med en partner - din man setter jo grenser på at han ikke vil ha noe opp i baken, hvem er det egentlig som er urimelig da?. Jeg kan godt forstå at du syns det blir litt vel mekanisk, og etter hvert kjedelig.

Svarene du får her inne er ofte fra yngre mennesker uten særlig livserfaring. Noen har også problemer med å holde fingrene unna tastaturet når de tenker kjipe tanker og oppfører seg derfor på en slik måte som de aldri hadde tørt hos mammaen sin. Overse det tullballet.

Meningen med sex er at man skal like det man gjør. Spør mannen din om han virkelig vil være en så dårlig elsker.

Sett grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...