Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 I hele mitt aktive sexliv har jeg til gode å ha behov for å hyle. Hvorfor hyle når man kan bruke kreftene på å ha det godt? Vet mange menn synes det er skikkelig turn-off å ha ei hyledame, og hva i huleste er vitsen med å hyle da? Sprengte trommehinner, sinte naboer og slitne stemmebånd, alt bare for å legge en demper på høydepunktet. Nei, lenge leve UGH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Folk er no forskjellige der, som på alle andre områder. Jeg kan tenke meg, at de rett og slett ikke tenker over, at de "hyler". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Blir det veldig intenst, hyler jeg så klart, spesielt på lørdag da han hadde drukket og det var konstant hardkjøring i 3 timer, gudd nait jeg kommer aldri til å glemme den natta der! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 Ja det gjør det og før bodde det noen over oss. KJEMPEGØY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #5 Del Skrevet 31. august 2004 Det er jo ikke akkurat sånn at man planlegger å være høylydt da!! men hvorfor bruke energi på å holde tilbake lyder? Når det er det naturlige for en selv å komme med dem? Det har aldri jeg skjønt!! men så hyler jeg ikke heller da, selv om jeg nok høres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. august 2004 #6 Del Skrevet 31. august 2004 Lyder er en ting, og de synes jeg ikke man skal holde tilbake. Skriking skjønner jeg imidlertid ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #7 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg er en hyler , eller en veldig høylytt stønner. Orker da ikke bruke krefter på hvordan jeg skal lage lyder, her er det bare å slippe løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. august 2004 #8 Del Skrevet 31. august 2004 Kanjo hende noen føler de er nødt til å begrense seg en smule når man får barn. Hadde DØDD om min mor og far hylte, skrek og stønna i vei, eks når vi var med dem på hytta i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #9 Del Skrevet 31. august 2004 Klart man begrenser seg når det er folk man bryr seg om som kan høre en, når min tidligere samboer og jeg var i samme hus og innen hørevidde som andre, så holder man jo selvsagt tilbake selv om man vanligvis er høylydt. Det samme blir det jo når man får barn, klart man gjør sitt for at unga ikke skal høre en. Men det vil jo ikke si at det er det som er det mest behagelige, og så lenge man ikke har noen hos seg, så nyter man jo da. å holde tilbake kan man spare til man må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 31. august 2004 #10 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg tror det er forskjell fra mann til mann.Hvorfor være stille som mus? Er jo forskjell på lyd som kommer naturlig og unaturlig hyling.Tror ikke alle men synes det er turn-off,innen for visse grenser sikkert.Det er mange varianter av skriking.Hvorfor dempe høyde punktet med å holde pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #11 Del Skrevet 31. august 2004 Det samme blir det jo når man får barn, klart man gjør sitt for at unga ikke skal høre en. Hæ?!? :o *pokker!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #12 Del Skrevet 31. august 2004 Hæ?!? :o *pokker!* Slapp av. Du har bare vent dem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. august 2004 #13 Del Skrevet 31. august 2004 Hæ?!? :o *pokker!* jeg vet jo egentlig ikke jeg da, jeg har da ikke barn! Kan ikke huske å ha hørt noe som barn, men om det kommer av at de ikke hadde sex eller om de var uhorvelig stille eller jeg hadde blitt tilvendt vet jeg jo ikke. går liksom bare ut fra at man demper seg (om man er den høylydte typen) når man har barn i naborommet... :klø: vaffal når dem begynner å bli gamlere en baby..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 31. august 2004 #14 Del Skrevet 31. august 2004 Har også litt problemer med å forstå det der, men så er jo jeg så kip at jeg ikke hyler i berg- og dalbaner heller når "alle" andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 31. august 2004 #15 Del Skrevet 31. august 2004 vel vel vel - for mange år siden da jeg bodde hjemme og min bror bodde hjemme, da hadde min bror med seg en dame hjem. Hun jamret seg som en katt og ulte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 31. august 2004 #16 Del Skrevet 31. august 2004 I Vet mange menn synes det er skikkelig turn-off å ha ei hyledame' date=' og hva i huleste er vitsen med å hyle da?[/quote'] Hvor er disse mennene? De fleste setter vel pris på at jenta viser at hun har det godt? Ingenting er verre enn jenter som ligger stille som mus iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. august 2004 #17 Del Skrevet 31. august 2004 jeg lover at når jeg endelig en gang i fremtiden har sex igjen så skal det sannelig hyles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #18 Del Skrevet 31. august 2004 Har erfart at hvis jeg holder igjen lydene under orgasme f.eks. så er følelsen langt mindre intens. Hvorfor skal man holde igjen noe som føles naturlig for en, bare fordi enkelte som ikke har det slik selv synes det er merkelig? Synes da ikke folk er rare om de ikke har det som meg... Mine eks'er og min nåværende synes forresten det er opphissende med en dame som viser så tydelig at hun nyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. august 2004 #19 Del Skrevet 31. august 2004 I hele mitt aktive sexliv har jeg til gode å ha behov for å hyle. Hvorfor hyle når man kan bruke kreftene på å ha det godt? Vet mange menn synes det er skikkelig turn-off å ha ei hyledame, og hva i huleste er vitsen med å hyle da? Sprengte trommehinner, sinte naboer og slitne stemmebånd, alt bare for å legge en demper på høydepunktet. Nei, lenge leve UGH! Synd for deg at du aldri har hatt det så godt at du har mistet kontrollen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 31. august 2004 #20 Del Skrevet 31. august 2004 Synd for deg at du aldri har hatt det så godt at du har mistet kontrollen... Å hva må du så gjøre for å miste kontrollen??? Har enda til gode å oppleve det.. men så har jeg da ikke hatt et så alt for langt sexliv heller.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå