Gå til innhold

Hvor er det en nynazist, motorsykkelgjengleder og en ransman

waco

kan det være fengslene som har brakt disse urokråkene sammen?  

1. 1. kan det være fengslene som har brakt disse urokråkene sammen?

• nei, fengsel er det ihvertfall ikke, sånne folk møtes tilfeldig hos bakern eller i kassakøen på rimi
      3
    • overhodet ikke fengslene, for slike mennesker treffes ihvertfall ikke i luftegården
      1
    • så lenge vi slipper og stemme for at de møttes i et fengsel så stemmer jeg hva som helst jeg...
      3

Anbefalte innlegg

n....egentlig kan sette seg ned og bli gode venner, ta et slag kort og spille biljard, utvikle relasjoner, planlegge kriminalitet og plutselig arbeide på lag... under hvilkene omstendigheter er det som drar så vidt forskjellige mennesker og ulike ideologier til et felles oppdrag...?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er de virkelig så forskjellige?

Jeg veit a faen... den nynazistklanen og wannabe bootboysene har vel en mer "norrøn" vinkling på saker og ting... De bruker ofte nick som viser hvor de har grubunn for sine grublerier vil jeg tro,..

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De møtes stort sett på Coop Prix på Tveita, disse tre, men mye taler vel for at det i fremtiden blir mer i retning av

...coming soon to an exercise yard near you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De møtes stort sett på Coop Prix på Tveita, disse tre, men mye taler vel for at det i fremtiden blir mer i retning av

...coming soon to an exercise yard near you

Det morsomme her er at folk faktisk prøver å innbille meg at fengsel hjelper når 100 % av de som begår væpnede ran faktisk har sittet inne... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selvfølgelig er det ike noe prob i planlegge i et fengsel..

og når man er ferdig med å planlegge så ordner man seg bare pappa permisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er det ike noe prob i planlegge i et fengsel..

Åååj! Da jeg har jeg misforstått alt jeg da. Jeg trodde nemlig meningen med fengsel var at de ikke skulle planlegge slikt.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååj! Da jeg har jeg misforstått alt jeg da. Jeg trodde nemlig meningen med fengsel var at de ikke skulle planlegge slikt.

Waco

hehe

ja det trodde jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

ja det trodde jeg også

Jepp nå gjelder det å forklare disse andre her på forumet hva vi akkurat har oppdaget =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...