Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 det var så digg. igår så hadde sambo'n og jeg en liten kosestund. jeg tok fram den doble dildoen min og rei den fra rompa hans. noen som har opplevd det samme, og hva syns dere? jeg var kåt som en tikkende bombe retsen av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor er det ikke mulig å svare seriøst her da?? :o Jeg for min del har aldri prøvd det, typen liker ikke å få noe opp i rompa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Alle har forskjellige lyster!! Hvorfor må dere misstro alt som kan virke rart og kinki. OG fortell meg hvorfor dere må komme med teite, sårende og helt fjerne kommentarer??? Dersom dere ikke har noe vettigt å skrive, kan dere vel bare la vær?!? Jeg har aldri gjort det som ble beskrevet her, men jeg slenger ikke ut masse dritt for det. Jeg kommer nok aldri til å tørre å skrive noe litt på kanten om meg selv her inne, selv om jeg evt. har lyst, fordi jeg ville vert redd for å bli ledd ut, og ikke tatt seriøst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. september 2004 #4 Del Skrevet 4. september 2004 Tråden er ryddet for usakligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #5 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg skjønte ikke hva trådstarter mente egentlig jeg..... Har sikkert dårlig fantasi. Noen som kan berike meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 4. september 2004 #6 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg skjønte ikke hva trådstarter mente egentlig jeg..... Ikke jeg heller. Rei den fra rompa hans? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #7 Del Skrevet 4. september 2004 Bildene i hodet mitt kan ihvertfall umulig stemme håper jeg ihvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 4. september 2004 #8 Del Skrevet 4. september 2004 Du gjorde hva sa du? Hvordan gikk dette for seg? :klø: Hadde han den på rompa eller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 4. september 2004 #9 Del Skrevet 4. september 2004 Hmm... Hun førte den ene enden av dildoen i rompa hans, og satte seg oppå det som "stakk ut", og rei som det skulle vært en penis..!? :klø: tenke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #10 Del Skrevet 5. september 2004 Hmm... Hun førte den ene enden av dildoen i rompa hans, og satte seg oppå det som "stakk ut", og rei som det skulle vært en penis..!? :klø: tenke :klø: Det er slik jeg oppfattet det. Et veldig sært bilde i hodet mitt hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 5. september 2004 #11 Del Skrevet 5. september 2004 Hvorfor kan dere ikke bare la vær med disse useriøse kommentarene. Bli voksne, eller gå inn på snikk snakk for å prate tull. Denne tråden har da blitt ryddet en gang, hvorfor fortsetter dere?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. september 2004 #12 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg for min del er bare ute etter en oppklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 5. september 2004 #13 Del Skrevet 5. september 2004 Mulig det! Men tenk på hvor dum denne personen som har startet tråden føler seg, når det hele tiden blir latterliggjort... Det høres vel litt på kanten ut det som blir beskrevet, men alle er forskjellige vet du!?! Og som sagt, jeg trodde som regel at ting ble tatt seriøst i dette forumet. Det er det som gjør at jeg ønsker å få benytte meg av Kvinneguiden. Og JEG vil gjerne bli tatt på alvor dersom jeg legger ut et innlegg i en av de seriøse forumene. ( Vi holder snikk- snakk utenom ) Ønsker ikke å virke prektig, men ønsker å holde kvaliteten i forumet oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. september 2004 #14 Del Skrevet 5. september 2004 Men kan du gi en forklaring her du da...? Jeg kan rett og slett ikke fatte hva damen mener..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 5. september 2004 #15 Del Skrevet 5. september 2004 Skal vi se: Hun har en dobbel dildo! Og rir den mens han har den i rumpen... Det var vel ikke sååå vanskelig å forstå. Dersom jeg har rett da!?! :oops: ( Ble litt flau av å forklare, for det er jo litt kinki da, ikke det at jeg aldri kan være på kanten....) Har ikke prøvd det selv, men det har vel litt med at min kjære ikke er sååå glad i sex i 2 eren.... Vet ikke jeg... - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. september 2004 #16 Del Skrevet 5. september 2004 Tråden er ryddet igjen. Hold dere til tema! Newt-moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. september 2004 #17 Del Skrevet 5. september 2004 Smaken er som baken, jeg for min del kunne ikke tenke meg å ri noe som stakk ut av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter... Skrevet 5. september 2004 #18 Del Skrevet 5. september 2004 Tommelen opp til Bandula og Smiley. De forstod det rett. Syns ikke det burde vært så vanskelig å skjønne. Takk til dere som tok dette seriøst, og til dere andre...-jeg ble faktisk litt såra av deres kommentarer. Selvom dere ikke deler denne interessen med meg, trenger dere ikke komme med usakeligheter og "stygge" ting. Kall meg sær! Jeg trodde Kvinneguiden var et seriøst sted, jeg tok feil. Dette er derfor ikke stedet for meg. Koselig så lenge det varte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 5. september 2004 #19 Del Skrevet 5. september 2004 Til smiley. At folk kommer med spydige kommentarer til dette innlegget,sier bare om deres egen begrensninger i forhold til sex livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Første gjest i tråden Skrevet 6. september 2004 #20 Del Skrevet 6. september 2004 Er litt sjokkert over hvor begrensa folk tydeligvis er. Har lest mange tråder her hvor folk tilsynelatende er åpne for både det ene og det andre. Synes det var svært tydelig hva trådstarter mente, lurte ikke et sekund på det. Hva var forresten så "kinky" med det? Her er det tråder og linker om hvordan vi skal kunne gi vår kjære prostataorgasme, men tanken på å tilfredsstille sin kjære og seg selv samtidig er liksom pervers! Til deg trådstarter: synd at du ble møtt på denne måten, håper du ikke tar skrekken for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå