fitnessfreak91 Skrevet 23. mai 2015 #21 Skrevet 23. mai 2015 Deepthroat er ingenting for meg nei. Tror heller ikke noen mann synes det er så sexy dersom jeg kaster opp på pikken hans. 3
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. mai 2015 #22 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er ikke så veldig glad i å deepthroate, men jeg gjør det av og til siden jeg vet fyren min elsker det
Gjest requiem Skrevet 23. mai 2015 #23 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har ikke brekningsreflekser, så jeg har ingenting imot dt. Liker det faktisk veldig godt, og gjør det som en selvfølge som en del av en blowjob. 1
Charlotte* Skrevet 23. mai 2015 #24 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er ikke så veldig glad i å deepthroate, men jeg gjør det av og til siden jeg vet fyren min elsker det Enig.. Gjør det fordi mannen tenner meget på det
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. mai 2015 #25 Skrevet 23. mai 2015 Enig.. Gjør det fordi mannen tenner meget på det Han vet jeg ikke er så glad i det så han ber meg aldri gjøre det heller, men når jeg da faktisk gjør det.. elsker reaksjonen hans
Gjest norah Skrevet 23. mai 2015 #26 Skrevet 23. mai 2015 Deepthroat: Liker det mentalt, har øvd og prøvd - men er litt funksjonsnedsatt på akkurat det området - så jeg gjør det ikke lengre. Det andre: Utgår grunnet det foregående. Men er forsåvidt positivt innstilt sånn i teorien.
Example Skrevet 23. mai 2015 #27 Skrevet 23. mai 2015 Deepthroating er deilig, om dama klarer det skikkelig Throat-fucking er litt mer visuelt tennende, og best om det er en del av litt annen lek.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #28 Skrevet 23. mai 2015 Helt forjævlig. Jeg liker å suge, og kan godt ta den langt inn i halsen en gang i blandt når JEG styrer det. Men å bli munnpult er det fæleste jeg vet om når det kommer til sex. Tårene spruter og jeg har endt med å kaste opp på penis et par ganger. Menn får prøve å dytte en banan nedi halsen med hard kraft så den moser drøvelen gang på gang å se hvor behagelig det er, dere brekker dere jo bare av å pusse tunga med tannbørste så kan virkelig ikke skjønne hvordan menn kan være så respektløse å munnpule en dame. Anonymous poster hash: 2395a...814 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #29 Skrevet 23. mai 2015 Jeg brekker meg ikke så lett. Men synes ikke det er behagelig selv, det gir meg liksom.. ingenting. Anonymous poster hash: cb143...796
Gjest loveli Skrevet 23. mai 2015 #30 Skrevet 23. mai 2015 Ikke jeg heller, og jeg har testet. (og siden jeg er en mann burde jeg ha bedre praktiske forutsetninger. ) Men jeg har opplevd en som klarte det, og det var helt syk opplevelse. Min kone klarer det ikke, men har andre orale teknikker som kompenserer. Hvilke andre orale teknikker? *vil lære*
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #31 Skrevet 23. mai 2015 Typen lar meg som regel ha kontrollen, men når han tar over legger jeg bare en hånd rundt nederst på peisen slik at den ikke går helt inn. Funker fint det. Deeptroat er jeg ikke så veldig god på, men tar den så langt bak jeg klarer for så å bevege litt på hodet, og det digger han. Anonymous poster hash: 83b03...958
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #32 Skrevet 23. mai 2015 Eg har veldig sterke brekningsreflekser, men eg prøver ein gong iblant. Meen, mister jo heilt lysten, så like greit å la det vere.Anonymous poster hash: 290b3...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #33 Skrevet 24. mai 2015 Jeg liker det godt, mest fordi mannen elsker det! Har øvd ganske lenge på å få det til, og i starten var det best om jeg lå på kanten av senga med hodet ned, da ble vinkelen litt enklere. Nå går det fint uansett, og trikset er egentlig bare å klare å slappe av i halsen. Jeg brekker meg innimellom, men det har mannen ingenting imot, snarere tvert om. Jeg er uenig i at man må være submissive for å like å deepthroate, man kan vel bare være opptatt av partnerens nytelse. Jeg vet at han respekterer meg, vi har et godt og likeverdig forhold, og det skal mer til enn en penis i halsen før jeg føler meg undertrykt og misbrukt. Anonymous poster hash: 79308...e38
Gjest Godjente Skrevet 24. mai 2015 #34 Skrevet 24. mai 2015 Det lærte jeg meg som ung, til stor glede for de neste menn Det er veldig lett på de med små peniser men endel vanskeligere om de har stor, lang og tykk. Forsøk å svelge idet penis går mot strupen, det hjelper Da åpner halsen seg på en måte. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå