Gå til innhold

Deepthroat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere kvinner om Deepthroat/throatfucking?

Anonymous poster hash: ab646...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kvinner elsker det. Fordi dere menn da blir så glade, vi elsker glade menn, og drukner gjerne i vårt eget oppkast, snørr og tårer for dere, så klart.

• Liker 4
Skrevet

Alle kvinner elsker det. Fordi dere menn da blir så glade, vi elsker glade menn, og drukner gjerne i vårt eget oppkast, snørr og tårer for dere, så klart.

Helt sant; det var dit jeg ville

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Throat fucking har jeg aldri prøvd, det virker ubehagelig, men jeg pleide å like deepthroat der jeg hadde kontrollen. Kjæresten min hadde litt for tykk penis så det ble ikke hundre prosent men ganske langt bak. Det funker ikke hvis man ikke kan styre eller har sterk brekningsrefleks da såklart.

Anonymous poster hash: 26590...7e1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Skjønner ikke hvordan man får det til uten å brekke seg.

Skrevet

Throat fucking er forferdelig, får tårer i øynene og brekker meg ukontrollert. Deep throating derimot går an om jeg har full kontroll.

• Liker 1
Skrevet

Tror de aller fleste som gjør det brekker seg, og det er vel det som gjør det så deilig for guttene? Litt ekstra trykk liksom.

Jeg tror ikke det er noe for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Tror de aller fleste som gjør det brekker seg, og det er vel det som gjør det så deilig for guttene? Litt ekstra trykk liksom.

Jeg tror ikke det er noe for meg.

Jeg brakk meg ikke... Man kan styre brekningsrefleksen. Folk har også forskjellig brekningsrefleks, min er ikke så sterk.

Noen liker gagging såklart men det går an å like deepthroath uten å like gagging.

• Liker 1
Skrevet

Jeg brakk meg ikke... Man kan styre brekningsrefleksen. Folk har også forskjellig brekningsrefleks, min er ikke så sterk.

Noen liker gagging såklart men det går an å like deepthroath uten å like gagging.

Ah, okei.

Skrevet

Øvelse gjør mester! Jeg hadde ikke gitt noen blowjob før jeg møtte kjæresten min, og i begynnelsen brakk jeg meg nesten hele tiden og fikk ikke inn mer enn penishodet. Nå er jeg kanskje 1-1,5cm unna å "ta" hele, og jeg brekker meg generelt mye mindre (kommer litt an på dagsformen).

Enn så lenge er jeg ikke fan av throatfucking, får helt noia av det og synes det er grusomt, men deepthroating hvor jeg har kontrollen kan jeg like! Øver på det hver gang han får blowjob.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det. Synes det er veldig tennende.

• Liker 1
Skrevet

Slike jenter det vil gamle Norge ha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det! Og at han holder meg hardt i håret og tar meg i munnen, eller holder hodet mitt fast langt nede på penisen hans helt til jeg virkelig trenger luft. Faktisk det jeg blir våtest og kåtester av når det kommer til sex, hvert fall raskest, blir egentlig klar bare han tar litt hardt i meg. :) fantaserer også som oftest om lignende ting når jeg koser meg alene.

Er generelt veldig glad i røff sex og å bli (mis)brukt av kjæresten!

Anonymous poster hash: 3f823...e8b

• Liker 1
Skrevet

Slike jenter det vil gamle Norge ha

Slo meg et sekund etter at jeg postet det der, at du ville tumle inom og kommentere det haha

:)

Bare man gjør som man er moden for, i kropp og sjel, og er litt eventyrlig og lærelysten, samt setter grenser, så kan sex i alle dens former gi oss mye spennende:)

Alt handler om sex, utenom nettopp sex, sa en kjent filosof. Gagging og deepthroat, vel der skal man som jente være litt submessig anlagt om man skal ha noe som helst ut av det.

Og det er det jo flere kvinner som er, heldigvis for dere menn ;)

• Liker 1
Skrevet

Slo meg et sekund etter at jeg postet det der, at du ville tumle inom og kommentere det haha

:)

Bare man gjør som man er moden for, i kropp og sjel, og er litt eventyrlig og lærelysten, samt setter grenser, så kan sex i alle dens former gi oss mye spennende:)

Alt handler om sex, utenom nettopp sex, sa en kjent filosof. Gagging og deepthroat, vel der skal man som jente være litt submessig anlagt om man skal ha noe som helst ut av det.

Og det er det jo flere kvinner som er, heldigvis for dere menn ;)

Vi har muligens diskutert før? Var du på VGD?

Så lenge det handler om frivillighet, er alt lov i sekslivets gleder.

• Liker 1
Skrevet

Vi har muligens diskutert før? Var du på VGD?

Så lenge det handler om frivillighet, er alt lov i sekslivets gleder.

Hva er vgd?

Så enig så enig :)

Skrevet

Ikke jeg heller, og jeg har testet. (og siden jeg er en mann burde jeg ha bedre praktiske forutsetninger. )

Men jeg har opplevd en som klarte det, og det var helt syk opplevelse.

Min kone klarer det ikke, men har andre orale teknikker som kompenserer.

Skrevet

Hva er vgd?

Så enig så enig :)

VG debatt

Skrevet

VG debatt

Jaha, mange sånne fora antar jeg. Nei, ikke hørt om :)

Skrevet

Jaha, mange sånne fora antar jeg. Nei, ikke hørt om :)

Nei :blomst:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...