Gå til innhold

Hvor skal vi dra??!?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg har plutselig fått en uke fri sammen, og har lyst til å finne på noe denne uken (om to uker). Men hva skal vi finne på?

Egentlig er det luksus å ha fri og muligheten til å reise bort, men plutselig ble det så vanskelig å velge.... :-?

Vi har ikke lyst til å bruke så innmari mye penger, men kan godt bruke noen tusenlapper per pers. Jeg ser liksom for meg tre-fire alternativer;

* Kjøre bil og bo på hotell et sted i Norge.

* Kjøre bil og bo på hotell et sted i Sverige

* Tog til et sted i Norge pluss hotell

* Båt til Danmark/Tyskland/Sverige pluss hotell

* Fly til en europeisk storby

Men hvilket alternativ skal vi gå for?? Noen som har noen gode tips? Vet om gode tilbud? Vi bor i Oslo, så eventuelle norske hoteller må være på Østlandet.

Det er nesten lettest å si hvilke byer vi ikke vil til, tror jeg... Trondheim, Stockholm, London, Glasgow, Paris, Praha er ganske utelukket (fordi vi har vært der for ikke så lenge siden eller skal dit i nærmeste framtid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det først som falt meg inn var København. Ta båten ned og bo på hotell noen dager. Jeg har bare vært på slike frem og tilbake turer til København, men jeg kunne tenkt meg å oppleve byen skikkelig.

Mulig at det blir litt lenge med en hel uke, spesielt nå som det går mot høst, men det bestemmer dere jo selv.

God tur i alle fall!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, København er et godt forslag! Vi har vært der en gang før på sånn "cruise", men det er fem-seks år siden, så vi klarer nok helt sikkert en tur til dit!

Takk for tips, skal inn og sjekke sidene deres nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den siste "tosomhetsturen" vi hadde gikk til Reykjavik. Vi bodde privat, så jeg har ikke peil på hoteller og sånt. Men det var en fantastisk - og ikke minst romantisk - tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

København er kanon bra!

Bra priser ,bra shopping og hyggelige mennesker.

Jeg skal til Barcelona om 2 dager...har vært der før,og det er også en fantastisk by!

Hvis dere bare vil ha det stille og rolig er det vakkert på Dalen Hotel i Telemark. Veldig gammelt, tre hotel. Det spøker visst der. Nydelig beliggenhet...vakre og rolige omgivelser. De har et fantastisk kjøkken og vinkjeller,for de som liker det!

God tur...hvor enn dere ender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venezia er superromantisk, og helt utrolig! Du kan finne priser til halv pris på sterling, og billige hoteller via nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...