Sunnfjording Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Og kanskje ikke suge og runke han hver gang dere treffes hvis det ikke er det du ønsker?Anonymous poster hash: f9f91...30d Gammelt jungelord
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Jeg skal møte en gutt for andre gang i kveld og jeg liker han veldig godt. Jeg synes vi har god kjemi og vil se om dette kan bli noe mer. Problemet er at forrige gang ville han ha sex, men jeg sa nei. Jeg vil heller ikke ha sex denne gangen, fordi jeg vil bli kjent med han og vil ikke ødelegge noe vi kunne fått i fremtiden. Jeg har sugd og runket han, men det var det. Er jeg veldig kjip mot han, hvis jeg sier nei for andre gang? Føler meg litt presset til å ha det på en måte. Anonymous poster hash: c22b6...bff Runket og sugd han etter ett møte? gud hva skjedde med å vente med sex til man kjenner hverandre? Selvfølgelig skal du ikke føle at du må ha sex med han! Inser du ikke at du eier fri vilje og gjør det du selv ønsker så burde du ikke date. Er han ikke aksepterende om det du ønsker så kast han på dør. Anonymous poster hash: c01c0...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Høres ut som fyren bare vil ha sex med deg syns jeg :S Pass på følelsene dine og ta vare på deg selv. Anonymous poster hash: a9d98...635
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå