Gå til innhold

Nei til sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal møte en gutt for andre gang i kveld og jeg liker han veldig godt. Jeg synes vi har god kjemi og vil se om dette kan bli noe mer. Problemet er at forrige gang ville han ha sex, men jeg sa nei. Jeg vil heller ikke ha sex denne gangen, fordi jeg vil bli kjent med han og vil ikke ødelegge noe vi kunne fått i fremtiden. Jeg har sugd og runket han, men det var det.

Er jeg veldig kjip mot han, hvis jeg sier nei for andre gang? Føler meg litt presset til å ha det på en måte.

Anonymous poster hash: c22b6...bff
Videoannonse
Annonse
Gjest Castielz
Skrevet

Hahaha, suge og runke ham er greit, men ikke gu om han skal få sex! :P
Takk for en god latter "dydige" kvinne hahaha!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke kjip. Du skal heller ikke føle deg presset til å runke han! Herremin.

Anonymous poster hash: 170b1...db6
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha sex, så trenger du jo ikke det. På den annen side kan jeg ikke helt se hva du skulle ødelegge ved å ha det.

Anonymous poster hash: bd939...697
Skrevet

Du gjør akkurat hva du vil. Liker han ikke at du sier nei, er det uansett ikke rette gutten.

Men hvorfor du suger og runker ham kan jeg ikke fatte å begripe. Da har du jo allerede hatt sex med gutten.

• Liker 3
Skrevet

Du har jo så godt som hatt sex med han allerede, så ikke tenk på at det er for tidlig å ha sex hvertfall. Men hvis du ikke vil ha sex med han, så har du ikke sex med han. Hvis han syns du er kjip som ikke vil ligge med han på date nr to, så er det han som er kjip

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør akkurat hva du vil. Liker han ikke at du sier nei, er det uansett ikke rette gutten.

Men hvorfor du suger og runker ham kan jeg ikke fatte å begripe. Da har du jo allerede hatt sex med gutten.

Så hvis jeg ikke vil ha sex enda, så er det dumt at jeg runker og suger han?

Skrevet

Hvis du ikke vil ha sex, så trenger du jo ikke det. På den annen side kan jeg ikke helt se hva du skulle ødelegge ved å ha det.

Anonymous poster hash: bd939...697

Jeg har flere kompiser som har fortalt meg om hvordan de mister interessen for jenter om de har sex med engang.

TS- ikke ha sex før du er klar, du trenger heller ikke suge eller runke, det er jo på en måte sex det og, men er greit om du vil.

• Liker 1
Skrevet

Så hvis jeg ikke vil ha sex enda, så er det dumt at jeg runker og suger han? Anonymous poster hash: c22b6...bff

Suging er sex, så ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere kompiser som har fortalt meg om hvordan de mister interessen for jenter om de har sex med engang.

TS- ikke ha sex før du er klar, du trenger heller ikke suge eller runke, det er jo på en måte sex det og, men er greit om du vil.

Det sier mer om kompisene dine. De vil ha sex med ei dame, men når hun vil ha sex med han så er han ikke interessert. Da burde de ikke være så løse om de ikke klarer å opprettholde interesse for de de har sex med synes jeg :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg ikke vil ha sex enda, så er det dumt at jeg runker og suger han?

Som de andre sier. Du har jo hatt sex med han allerede i grunn. Hvorfor gjør du det?

Er du 15 år og ute av stand til å sette grenser selv?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Suging er sex, så ja.

Det er fortsatt to forskjellige ting.

Skrevet (endret)

Det sier mer om kompisene dine. De vil ha sex med ei dame, men når hun vil ha sex med han så er han ikke interessert. Da burde de ikke være så løse om de ikke klarer å opprettholde interesse for de de har sex med synes jeg :P

Sier nok litt om dem ja, men for all del herlige gutter.

Sa også det at det var veldig dumt, da jenta ikke har sex alene, må være to for å danse tango.

Men de mente at jenta burde holdt seg lengre, og ikke gi etter. Jaja sier nå jeg, de får styre og ordne som de vil, men jeg tipper de ikke er de eneste.

Interessen kan nok ikke ha vært helt på topp uansett.

Endret av Yzma
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sier. Du har jo hatt sex med han allerede i grunn. Hvorfor gjør du det?

Er du 15 år og ute av stand til å sette grenser selv?

Nei, jeg er 21. Jeg gjorde det, fordi det bare ble sånn, men jeg ville ikke gå hele veien. Skjønner ikke hvorfor det er så rart?

Skrevet

Det er fortsatt to forskjellige ting. Anonymous poster hash: c22b6...bff

Hæ? Du sier du ikke vil ha sex med ham enda, og du har allerede hatt det.

Hvor gammel er du egentlig?:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Du sier du ikke vil ha sex med ham enda, og du har allerede hatt det.

Hvor gammel er du egentlig? :)

Det er forskjell når vi kun har hatt oralsex. Jeg er 21 år.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er 21. Jeg gjorde det, fordi det bare ble sånn, men jeg ville ikke gå hele veien. Skjønner ikke hvorfor det er så rart?

Det bare ble sånn?

Men gjorde han noe for deg, da?

Anonymous poster hash: c22aa...68e

Skrevet

Hehe, så tåpelig å gå halvveis og så nekte. Det er mer slutty, slik jeg ser det, å late som man er bedre om man bare gir litt men tror musen er hellig.

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Det er forskjell når vi kun har hatt oralsex. Jeg er 21 år.

Hva er forskjellen? Om han puler deg i munnen eller musa har neppe så mye å si. Merkelig at det liksom skal være greit å ha pikken hans i kjeften, men samleie skal man vente med.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen? Om han puler deg i munnen eller musa har neppe så mye å si. Merkelig at det liksom skal være greit å ha pikken hans i kjeften, men samleie skal man vente med.

Jeg ser forskjellen! Kanskje TS ikke er komfortabel med å være naken med han enda. Syns det er "enklere" med litt oral. Ikke sidestiller oralsex og samleie når det gjelder sex.

Og TS; ha sex når du vil. Og kanskje ikke suge og runke han hver gang dere treffes hvis det ikke er det du ønsker?

Anonymous poster hash: f9f91...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...