Gå til innhold

Hvorfor shittester jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe?

Har PUA folk forvillet seg inn på KG igjen?

Anonymous poster hash: 23876...ad4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå trykket jeg på den linken og det første jeg kommer til et til det jeg trodde hele greien var;

red pill idioter. For dere som ikke vet hva red pill er for noe, og hvor denne "shit test" teorien som TS er blitt så sykelig opphengt i og spammer KG med, la meg forklare kort:

RedPill kommer fra Matrix filmen der hvis man spiser røde pillen så våkner man fra drømmen/ser realiteten bedre.

"For Red Pillers, genuine reality goes something like this: Female oppression is a myth and men are the ones holding the short end of the stick. That said, men and women are inherently different due to evolution, so each gender should carry out its designated role in society. For example, females should raise children at home and men should work and have sex with women.

Red Pill pays a lot of attention to that last part about sex – conversations on the forum are often about one's strategies for attracting mates, but there's a present (if slightly lesser) focus on self-improvement as well. Community members motivate each other and update everyone on their progress as they lose weight at the gym and build muscle, though it's almost always for the end goal of increasing one's sexual eligibility. "

http://www.businessinsider.com/the-red-pill-reddit-2013-8#ixzz3ayYn0WiS

Så, nå når vi vet hva slags person TS er og hvor han kommer fra/hva han er fascinert av, så kan jeg fortsette:

Først og fremst, du TS som driver og babler om den "shit testen" din;

1.

Shit test går ut på at du skal gjøre alt du kan for å ikke fremstå som en såkalt "betahann", altså en svekling og en som mangler "maskulinitet".

2. Måten man unngår å drite seg ut når en kvinne "shit tester" han er å spille kjekk og overlegen og gjerne en asshole - jo mer asshole du er,jo bedre vil du lykkes (ifølge dine red pill forbilder)

"As you may have noticed from the repertoire of woman’s bog standard run-of-the-mill shit tests, they are incredibly fixated on discerning whether or not you are a beta (guy who doesn’t get laid much, if at all.) If in doubt, err towards being an asshole. Being identified as a beta dries up panties quicker than you can boil an egg in a Sahara sauna. If you show boldness and exude a “I will mockingly bullshit you” kind of attitude, you’ll do just fine."

Eksempler på typiske "shit tester" er at dama skal se om mannen er med på det hun foreslår eller avslår.

Eksempler fra linken TS ber oss om å lese, oversatt til norsk

Dame: kan du holde veska mi/kan du gå og kjøpe kaffe til meg

Riktig respons: GJØR DET SJÆL KJÆRRING , JEG ER ALFAHANN (slå deg selv på brystet mens du roper dette. Jo flere som ser, jo bedre, kvinnen vil da tro du er en ekte manne-mann og bli helt våt i trusa.)

Dame: Har du kjæreste?

Riktig respons: NEI JEG HIVER HENNE UT ETTER SEX, SÅ NEI VI ER IKKE SAMMEN (at du har en bruk-og-kast mentalitet viser at du ligger rundt, og kvinner eeeelsker menn som ligger rundt)

Dame: Hvor mange sexpartnere har du hatt?

Riktig respons: I DAG? IKKE SÅ MANGE (som nevnt ovenfor, dama vil bli helt fra seg og bli helt vill etter å være nr. 18 i køen)

Dame: Tror du på kjærlighet ved første blikk?

Riktig respons: Nei, men jeg så brøda dine fra lang avstand imens jeg gikk mot deg og klarer fortsatt ikke ta øyene mine fra de (dama vil da bli smigret og tenke "DENNE MANNEN MÅ JEG HA!")

Dere vil ikke få tilbake de minuttene det tar å lese TS sin link, men hvis dere vil ha dere en god latter så er det nesten verdt det. Nesten.

3.Jeg skjønner at det å gå til selveste KVINNEguiden og høre åssen vi kvinner tenker om dette høres ut som en god ide, men at du driver og linker til mannsjåvinistiske sider som hyller og oppmuntrer drittsekkoppførsel og som hater kvinner er ikke det smarteste du kan gjøre.

4. Logg deg av internett og kom deg ut, kanskje du faktisk møter noen på en normal måte uten å analysere og overanalysere hver setning eller kroppsspråk.

5. For all del, ikke følg etter kvinner når de går av bussstoppet - hvis en kvinne går av et tidligere busstopp er det enten for å unngå deg eller for å følge etter en annen kjekkas. Sorry - sannheten suger noen ganger.

• Liker 10
Gjest Tassen10
Skrevet

http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/<-- forklarer det ganske greit ...den gir et ganske dypt innblikk i hvorfor også som TS spør etter. Anonymous poster hash: 56d1a...a5c

Hvem står bak den nettsiden? Noen anerkjente psykologer eller sosiologer med god kjennskap til menneskelig atferd? Eller bare en random fyr som har hatt mye uflaks med damer?

Skrevet

Det der med bussen er et skikkelig dårlig eksempel.

Klassikere fra damer;

Hold veska mi!

Kjøp en øl til meg!

Si noe morsomt da!

Er du alltid så frekk? (uten at du har vært det).

Eller som en kompis som var usikker på seg/meg:

Hvorfor er du her i dag?(bryskt, foran mange, selv om jeg er invitert)

i dag tror jeg at jeg vil ha sex med deg X! foran et fullt møtebord.

Du kjører først!(i skibakken sammen med 10 andre og en vanskelig løype.)

Generelt er personen som gjør dette usikker, prøver å sette en på plass/markere seg.

Ofte foran andre.

Mye skjer ubevisst her.

Skrevet

Det der med bussen er et skikkelig dårlig eksempel.

Klassikere fra damer;

Hold veska mi!

Kjøp en øl til meg!

Si noe morsomt da!

Er du alltid så frekk? (uten at du har vært det).

Eller som en kompis som var usikker på seg/meg:

Hvorfor er du her i dag?(bryskt, foran mange, selv om jeg er invitert)

i dag tror jeg at jeg vil ha sex med deg X! foran et fullt møtebord.

Du kjører først!(i skibakken sammen med 10 andre og en vanskelig løype.)

Generelt er personen som gjør dette usikker, prøver å sette en på plass/markere seg.

Ofte foran andre.

Mye skjer ubevisst her.

eeh.. HÆ?? Skjønner at det er et problem hvis dama sier hun vil pule andre menn når folk hører på...

Skrevet

eeh.. HÆ?? Skjønner at det er et problem hvis dama sier hun vil pule andre menn når folk hører på...

En mann sa det til meg...for å forsøke å vippe meg av pinnen.

AnonymBruker
Skrevet

Nå trykket jeg på den linken og det første jeg kommer til et til det jeg trodde hele greien var;

red pill idioter. For dere som ikke vet hva red pill er for noe, og hvor denne "shit test" teorien som TS er blitt så sykelig opphengt i og spammer KG med, la meg forklare kort:

RedPill kommer fra Matrix filmen der hvis man spiser røde pillen så våkner man fra drømmen/ser realiteten bedre.

"For Red Pillers, genuine reality goes something like this: Female oppression is a myth and men are the ones holding the short end of the stick. That said, men and women are inherently different due to evolution, so each gender should carry out its designated role in society. For example, females should raise children at home and men should work and have sex with women.

Red Pill pays a lot of attention to that last part about sex – conversations on the forum are often about one's strategies for attracting mates, but there's a present (if slightly lesser) focus on self-improvement as well. Community members motivate each other and update everyone on their progress as they lose weight at the gym and build muscle, though it's almost always for the end goal of increasing one's sexual eligibility. "

http://www.businessinsider.com/the-red-pill-reddit-2013-8#ixzz3ayYn0WiS

Så, nå når vi vet hva slags person TS er og hvor han kommer fra/hva han er fascinert av, så kan jeg fortsette:

Først og fremst, du TS som driver og babler om den "shit testen" din;

1.

Shit test går ut på at du skal gjøre alt du kan for å ikke fremstå som en såkalt "betahann", altså en svekling og en som mangler "maskulinitet".

2. Måten man unngår å drite seg ut når en kvinne "shit tester" han er å spille kjekk og overlegen og gjerne en asshole - jo mer asshole du er,jo bedre vil du lykkes (ifølge dine red pill forbilder)

"As you may have noticed from the repertoire of woman’s bog standard run-of-the-mill shit tests, they are incredibly fixated on discerning whether or not you are a beta (guy who doesn’t get laid much, if at all.) If in doubt, err towards being an asshole. Being identified as a beta dries up panties quicker than you can boil an egg in a Sahara sauna. If you show boldness and exude a “I will mockingly bullshit you” kind of attitude, you’ll do just fine."

Eksempler på typiske "shit tester" er at dama skal se om mannen er med på det hun foreslår eller avslår.

Riktig respons: GJØR DET SJÆL KJÆRRING , JEG ER ALFAHANN (slå deg selv på brystet mens du roper dette. Jo flere som ser, jo bedre, kvinnen vil da tro du er en ekte manne-mann og bli helt våt i trusa.)

Riktig respons: NEI JEG HIVER HENNE UT ETTER SEX, SÅ NEI VI ER IKKE SAMMEN (at du har en bruk-og-kast mentalitet viser at du ligger rundt, og kvinner eeeelsker menn som ligger rundt)

Riktig respons: I DAG? IKKE SÅ MANGE (som nevnt ovenfor, dama vil bli helt fra seg og bli helt vill etter å være nr. 18 i køen)

Riktig respons: Nei, men jeg så brøda dine fra lang avstand imens jeg gikk mot deg og klarer fortsatt ikke ta øyene mine fra de (dama vil da bli smigret og tenke "DENNE MANNEN MÅ JEG HA!")

Dere vil ikke få tilbake de minuttene det tar å lese TS sin link, men hvis dere vil ha dere en god latter så er det nesten verdt det. Nesten.

3.Jeg skjønner at det å gå til selveste KVINNEguiden og høre åssen vi kvinner tenker om dette høres ut som en god ide, men at du driver og linker til mannsjåvinistiske sider som hyller og oppmuntrer drittsekkoppførsel og som hater kvinner er ikke det smarteste du kan gjøre.

4. Logg deg av internett og kom deg ut, kanskje du faktisk møter noen på en normal måte uten å analysere og overanalysere hver setning eller kroppsspråk.

5. For all del, ikke følg etter kvinner når de går av bussstoppet - hvis en kvinne går av et tidligere busstopp er det enten for å unngå deg eller for å følge etter en annen kjekkas. Sorry - sannheten suger noen ganger.

Her tar du jo plutselig utgangspunkt i en helt annen artikkel -> http://www.businessinsider.com/the-red-pill-reddit-2013-8#ixzz3ayYn0WiS ..hvorfor gjør du det for den er mer enig med deg ? jaja nok om det.

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about “what they’re really like” based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test. The sum potential combination of differing shit test scenarios is so vast that I cannot possibly give an example of each and every possible outcome in this article.

Dette er årsaken til shittesting forekommer hele tiden, det er helt opptil deg om du er interessert nok i å forstå det eller ei, men å bare google translate noen eksempler og skrive i STORE BOKSTAVER som det passer seg uten å skjønne hvilke sammenhenger det siktes til er noe helt annet. Tro det eller ei men jobbinterjuv og dreier seg om shittesting big time. Det er av en eller annen årsak mer snakket om i sammenhengen som går på dynamikken mellom mann og kvinne.

Hadde ikke folk vært en helt annen person enn dem de egentlig er utfra sammenhengene så hadde ikke shittesting eksistert. Du er og en helt annen person innenfor husets 4 vegger enn når du er på jobb eller hvor som helst ;)

Til slutt, å bestå shittester handler ikke om å være drittsekk ..da har du misforstått meget. Slik du oppfører deg på forumet nå er derimot drittsekkoppførsel og får meg til å respektere deg meget lite.

Anonymous poster hash: 56d1a...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Her tar du jo plutselig utgangspunkt i en helt annen artikkel -> http://www.businessinsider.com/the-red-pill-reddit-2013-8#ixzz3ayYn0WiS ..hvorfor gjør du det for den er mer enig med deg ? jaja nok om det.

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about what theyre really like based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test. The sum potential combination of differing shit test scenarios is so vast that I cannot possibly give an example of each and every possible outcome in this article.

Dette er årsaken til shittesting forekommer hele tiden, det er helt opptil deg om du er interessert nok i å forstå det eller ei, men å bare google translate noen eksempler og skrive i STORE BOKSTAVER som det passer seg uten å skjønne hvilke sammenhenger det siktes til er noe helt annet. Tro det eller ei men jobbinterjuv og dreier seg om shittesting big time. Det er av en eller annen årsak mer snakket om i sammenhengen som går på dynamikken mellom mann og kvinne.

Hadde ikke folk vært en helt annen person enn dem de egentlig er utfra sammenhengene så hadde ikke shittesting eksistert. Du er og en helt annen person innenfor husets 4 vegger enn når du er på jobb eller hvor som helst ;)

Til slutt, å bestå shittester handler ikke om å være drittsekk ..da har du misforstått meget. Slik du oppfører deg på forumet nå er derimot drittsekkoppførsel og får meg til å respektere deg meget lite.

Lær deg å lese!

Jeg tok utgangspunkt i din artikkel som er en red pill nettside, den siden som forklarer hva en shittest er for noe og tok utgangspunkt i noen av eksemplene listet der.

Jeg la til enda en link for å oppklare hva red pill er og at den siden du linker til er en mannskåvinistisk side.

Jeg behøver ikke Google translate, jeg har engelsk som morsmål, men jeg kan gjerne forklare en gang til hva som står i den linken du har bedt folk lese for det virker søren meg ikke at du har forstått den sjæl.

De eksemplene mine er ingen direkte oversettelse hele veien for jeg la ved egne kommentarer der også for å få frem hvor latterlige de er.

Jeg tror hovedpoenget mitt gikk rett over huet på deg, dessverre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

On the immediately observable surface level the majority of people are concealing their true identity. Thus in order to make accurate deductions about the personalities around us we must challenge them subtextually and draw conclusions about what theyre really like based upon their responses. Shit tests can be blatant or they can be covert, how they manifest depends upon the intent and personality of the individual employing the test. The sum potential combination of differing shit test scenarios is so vast that I cannot possibly give an example of each and every possible outcome in this article.

Og, forresten, ja alle "Shit tester" andre på forskjellige måter, det du kaller "Shit testing" er å stille spørsmål og se om motparten svarer 'riktig' og for å generelt sjekke om man er kompatible(hva som er riktig for deg).

Et eksempel på akseptert Shit testing der man kommer med egne meninger;

"Har du hørt om alle de som driver og protesterer mot abort nedi gata?"

Han:"Ja fy faen for noen idioter"(Shit test bestått hvis dama var pro-abort, shit test feilet hvis dama er anti-abort".

Eksempel på Shit testing på fjortismåten som gjør at enhver oppegående person hadde droppet deg på 2 sek;

Du: "Åå fy faaen jeg hater homofile asss, ekle folk!"

Date: "Øh.. Ok?"

Du: "He he, Neida jeg bare tuller skulle se hvordan du reagerte"

Date: "..."

Du:"Hvor skal du? Går du?

"...hallo?"

Jeg forstår hva shit testing går ut på, men det buss eksempelet er ikke et eksempel på shit test, den linken du linker til går ut på asshole oppførsel, og du er på bærtur.

• Liker 2
Skrevet

Det som er trasig når dette temaet kommer opp er at man skal linke til alle disse pick up sidene som er befengt med tåpelige holdninger og enda tåpeligere språk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal den responsen der gjøre at vi faller for en fyr? For det hadde fått meg til å gå andre veien hvis han var drittsekk. Men jeg er kanskje ikke i målgruppen. Jeg er jo tross alt et normalt og oppegående kvinnemenneske på 30.

Anonymous poster hash: 5e074...956

AnonymBruker
Skrevet

Skal den responsen der gjøre at vi faller for en fyr? For det hadde fått meg til å gå andre veien hvis han var drittsekk. Men jeg er kanskje ikke i målgruppen. Jeg er jo tross alt et normalt og oppegående kvinnemenneske på 30.

Anonymous poster hash: 5e074...956

Ifølge enkelte; ja. Men disse er en veldig spesiell gruppe menn, som ikke er representative for det store flertallet.

Heldigvis tenker ikke de fleste slik, so no need to worry.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg har blitt det, da har jeg svart noe super sarkastisk som jeg vanligvis svarer.

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden så har jeg altså kommet fram til at "Shittesting" er det samme som å stille normale spørsmål for å se om folk deler like tanker, synspunkt, holdninger og verdier? Jeg ville da valgt å kalle dette for en normal samtale. Der man utelukker folk man ikke går overens med?

Og alle disse eksemplene med bussen og øl og diverse andre ting. Det ser jeg virkelig ikke logikken i!
Skulle jeg sittet med en kar på bussen, og vi hadde en god tone. Hadde jeg heller sittet på for langt i håp om å få nr hans e.l. enn å gå av for tidlig? Haha.

• Liker 3
Gjest Tassen10
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden så har jeg altså kommet fram til at "Shittesting" er det samme som å stille normale spørsmål for å se om folk deler like tanker, synspunkt, holdninger og verdier? Jeg ville da valgt å kalle dette for en normal samtale. Der man utelukker folk man ikke går overens med?

Og alle disse eksemplene med bussen og øl og diverse andre ting. Det ser jeg virkelig ikke logikken i!

Skulle jeg sittet med en kar på bussen, og vi hadde en god tone. Hadde jeg heller sittet på for langt i håp om å få nr hans e.l. enn å gå av for tidlig? Haha.

Enig!

Håper ab'en som kom med den busshistorien kommer tilbake og utdyper.

Er jo bare helt meningsløst å hevde at "underbevisstheten forteller damer at de må gå av bussen før de egentlig skal av, for å teste om det er noe tak i mannen". Har ab'en som kom med dette opplevd dette selv?

Gjest Mythic
Skrevet

Dette er bare noe noen menn sier så de skal føle seg bedre når kvinner avviser de eller behandler de dårlig

Anonymous poster hash: 2964c...866

Dette!

Resten av det som blir linket til her, er PUA-oppgulp, og har ikke noe med virkeligheten å gjøre.

Skrevet

Ble engang utsatt for dette, utifra min forståelse på "shittest"

Ut fra det blå sa partneren på sms. Tror vi skal ta to uker pause fra forholdet.

Jeg responderte, "javel" oppgitt.

Kvinne: Det er ikke sånn du skal reagere! Du skal spørre hvorfor og hva som gjør at jeg trenger det! Du bryr deg ikke om meg osv osv.

Endte med en krangel helt ut av det blå, hvor alt dreide seg om at jeg ikke brydde meg om henne...

Det viste seg at hun ikke trengte denne pausen allikevel, det hun trengte var mer oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...