Gå til innhold

Hvorfor shittester jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke shittesting ....har ingenting med det å gjøre.

Kan ta et run-of-a-mile eksempel -> De fleste kvinner som blir sjekket opp på bussen kjører den typiske "jeg må av på neste stopp her nå jeg.." selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene. Så sitter mannen igjen og skjønner ingenting og lurer på hva som gikk galt eller hva det var for noe. Det han selvsagt skulle gjort var å si "ja jeg også..."

Dette er en test som ligger så underbevisst at det går på automatikk men hensikten med den er jo å finne ut om mannen blir usikker på seg selv og lar toget gå eller om han er selvsikker og blir med.

Shittesten kommer altids i den sammenhengen man befinner seg i, er man på bussen så kommer den i den formen som regel.

Jeg kunne skrevet hele kvelden om gode eksempler men poenget med alle forblir det samme uansett.

Det mest fasinerende med det synes jeg er hvor lite reflekterte kvinnfolk er når det gjelder slike reaksjonsmønstre. Er som om de gjør en masse ting uten å huske at de har gjort det :fnise:

Anonymous poster hash: 56d1a...a5c

Hjelpes!

Nei, kvinner later ikke som de må av på neste stopp for å teste om en mann følger etter!

Ærlig talt. Jeg hadde mislikt å bli sjekket opp av en vilkårlig, innpåsliten mann på bussen, og hadde jeg gått av før jeg måtte så hadde det vært for å unnslippe det jeg anså som creepy og litt psyko oppførsel.

De vil IKKE at du skal følge etter.

Anonymous poster hash: d7a6d...ea7

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes!

Nei, kvinner later ikke som de må av på neste stopp for å teste om en mann følger etter!

Ærlig talt. Jeg hadde mislikt å bli sjekket opp av en vilkårlig, innpåsliten mann på bussen, og hadde jeg gått av før jeg måtte så hadde det vært for å unnslippe det jeg anså som creepy og litt psyko oppførsel.

De vil IKKE at du skal følge etter.

selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene

Dette er forutsetningen som du ignorerer ...du må sette deg inn i å lese hva som faktisk står der før du gjør deg opp en mening kjære deg ;)

Du må prøve å se poenget i det ..hjelpe d meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene

Dette er forutsetningen som du ignorerer ...du må sette deg inn i å lese hva som faktisk står der før du gjør deg opp en mening kjære deg ;)

Du må prøve å se poenget i det ..hjelpe d meg

Vel.

Jeg tror dessverre du mangler noen sosiale antenner på dette området, og ikke hadde oppdaget en avvisning før hun slo deg hardt i ansiktet med veska...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel.

Jeg tror dessverre du mangler noen sosiale antenner på dette området, og ikke hadde oppdaget en avvisning før hun slo deg hardt i ansiktet med veska...

Nei nå får du gi deg å lese hva jeg skriver ....under forutsetning av at kjemien er bra og samtalen flyter så kan det skje. Det var senest i forrige uke en spesifikk tråd om det også, og er derfor jeg tok det eksempelet.

Du har ikke vist meg noen særlige forutsetninger for å egentlig skjønne hva #Shittest er for noe heller...så ser ikke hva interesse du har av å være å kommentere her heller ?. Enn å bare irritere og være bitter på alle venninnene dine som har kjærester bare ikke du som er helt alene på en fredagskveld.

Skrevet

Kan ta et run-of-a-mile eksempel -> De fleste kvinner som blir sjekket opp på bussen kjører den typiske "jeg må av på neste stopp her nå jeg.." selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene. Så sitter mannen igjen og skjønner ingenting og lurer på hva som gikk galt eller hva det var for noe. Det han selvsagt skulle gjort var å si "ja jeg også..."

Dette er en test som ligger så underbevisst at det går på automatikk men hensikten med den er jo å finne ut om mannen blir usikker på seg selv og lar toget gå eller om han er selvsikker og blir med.

Shittesten kommer altids i den sammenhengen man befinner seg i, er man på bussen så kommer den i den formen som regel.

Jeg kunne skrevet hele kvelden om gode eksempler men poenget med alle forblir det samme uansett.

Det mest fasinerende med det synes jeg er hvor lite reflekterte kvinnfolk er når det gjelder slike reaksjonsmønstre. Er som om de gjør en masse ting uten å huske at de har gjort det :fnise:

Det som egentlig skjer, er at hun skal av på stoppet.

• Liker 2
Skrevet

Alle "shit-tester". Dra på et jobbintervju og du blir "shitt-testet". Menn "shit-tester" de også.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å forstå hvorfor jeg ikke greier å få dette til å stemme helt?

Det er først nå jeg hører om shittest, men siden det er mye info i tråden her om hva det er ment å hjelpe med og dette virker som noe helt vanlig å gjøre, så skjønner jeg at det er noe som må ha vært aktuelt en stund.

Dette er i korte trekk hva jeg tror jeg har forstått metoden går ut på:

En kvinne vil ha en mann som er bra nok for henne, og for å luke ut de som ikke når opp til den standarden hun forlanger bruker hun shittest-metoden. Den funker slik at hun skal være uærlig, og dette fører til at hun greier å finne en mann som er bra nok- noe hun vet han bare må være fordi hun ikke knep han i å lyve...

Er det greia?

For da er jeg enig i navnet på metoden, men har en annen tolkning av hva dette er:

En kvinne vil ha en bra mann, og ikke en liten uverdig dass av en fyr.

Og ved hjelp av shittesting, gjør hun seg selv til et rasshøl, noe en bra mann selvsagt etterhvert vil lukte, og resultatet av å finne ut at hun har kommet med så mye løgn er at han går.

Siden hun i forkant av dette luket vekk dassene, driter hun på leggen!

• Liker 5
Skrevet

Kan noen hjelpe meg å forstå hvorfor jeg ikke greier å få dette til å stemme helt?

Det er først nå jeg hører om shittest, men siden det er mye info i tråden her om hva det er ment å hjelpe med og dette virker som noe helt vanlig å gjøre, så skjønner jeg at det er noe som må ha vært aktuelt en stund.

Dette er i korte trekk hva jeg tror jeg har forstått metoden går ut på:

En kvinne vil ha en mann som er bra nok for henne, og for å luke ut de som ikke når opp til den standarden hun forlanger bruker hun shittest-metoden. Den funker slik at hun skal være uærlig, og dette fører til at hun greier å finne en mann som er bra nok- noe hun vet han bare må være fordi hun ikke knep han i å lyve...

Er det greia?

For da er jeg enig i navnet på metoden, men har en annen tolkning av hva dette er:

En kvinne vil ha en bra mann, og ikke en liten uverdig dass av en fyr.

Og ved hjelp av shittesting, gjør hun seg selv til et rasshøl, noe en bra mann selvsagt etterhvert vil lukte, og resultatet av å finne ut at hun har kommet med så mye løgn er at han går.

Siden hun i forkant av dette luket vekk dassene, driter hun på leggen!

Selve ordet er jo litt teit, men det betyr bare at man sier noe, eller gjør noe for å teste reaksjonen til den man er interessert i.

Har du planer om å få barn f.eks, så kan en måte å få ut informasjon fra han rundt temaet å se han rundt barn. Er han åpenbart en tulling rundt barn og hater dem ellernoe, så har han altså "feilet" den "shittesten, ettersom du på det tidspunktet ikke ser for deg han som far til dine barn. Altså man sier noe, utsetter noen for noe, eller gjør noe med formål i å se en reaksjon. Reaksjonen i seg selv gir deg altså muligheten til å finne ut av noe som for deg ofte kan være viktig.

En annen test er å gjøre noen sinna kun for å se reaksjonen og væremåten til personen når de er sinna. Det kan være at man er uenig kun for å være uenig i en diskusjon kun for å se reaksjon og væremåte rundt akkurat den situasjonen, for krangling vil man jo mest sannsynligvis gjøre før eller senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve ordet er jo litt teit, men det betyr bare at man sier noe, eller gjør noe for å teste reaksjonen til den man er interessert i.

Har du planer om å få barn f.eks, så kan en måte å få ut informasjon fra han rundt temaet å se han rundt barn. Er han åpenbart en tulling rundt barn og hater dem ellernoe, så har han altså "feilet" den "shittesten, ettersom du på det tidspunktet ikke ser for deg han som far til dine barn. Altså man sier noe, utsetter noen for noe, eller gjør noe med formål i å se en reaksjon. Reaksjonen i seg selv gir deg altså muligheten til å finne ut av noe som for deg ofte kan være viktig.

En annen test er å gjøre noen sinna kun for å se reaksjonen og væremåten til personen når de er sinna. Det kan være at man er uenig kun for å være uenig i en diskusjon kun for å se reaksjon og væremåte rundt akkurat den situasjonen, for krangling vil man jo mest sannsynligvis gjøre før eller senere.

Jeg tester menn litt etterhvert når jeg blir kjent for å se hvordan han oppfører seg. Dette siden jeg har hatt voldelig og aggressiv partner og har ikke lyst til å oppleve noe sånt igjen.

Anonymous poster hash: a80a4...c1b

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke shittesting ....har ingenting med det å gjøre. Kan ta et run-of-a-mile eksempel -> De fleste kvinner som blir sjekket opp på bussen kjører den typiske "jeg må av på neste stopp her nå jeg.." selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene. Så sitter mannen igjen og skjønner ingenting og lurer på hva som gikk galt eller hva det var for noe. Det han selvsagt skulle gjort var å si "ja jeg også..." Dette er en test som ligger så underbevisst at det går på automatikk men hensikten med den er jo å finne ut om mannen blir usikker på seg selv og lar toget gå eller om han er selvsikker og blir med.Shittesten kommer altids i den sammenhengen man befinner seg i, er man på bussen så kommer den i den formen som regel. Anonymous poster hash: 56d1a...a5c

Det er er ikke noe godt eksempel. Hvis hun går av før hun skal, så er det fordi hun synes det er ubehagelig å bli snakket til av en fremmed, og på bussen er det ikke så lett å slippe unna. Hvis hun går av før hun skal har ikke kjemien vært god, det er i såfall bare noe du tror. Hvis noen hadde fulgt etter meg når jeg gikk av bussen hadde jeg blitt redd. Hadde kjemien vært fantastisk hadde jeg passet på å spørre hvor han skulle av hvis jeg snart skulle av selv.

Noen ganger skjer det ting som gjør at man ser en ny side av en person. Det må da være lov å bli kjent? Jeg vet ikke om noen som med vilje lager feller for mennene de dater for å teste dem, men hvis noe skjer som gjør at mannen viser en veldig dårlig side, så påvirker det selvfølgelig inntrykket man har av ham.

For å prøve med et eksempel: hvis jeg sier at jeg liker katter, men han ikke gjør det, så gjør ikke det noe. Men hvis jeg ser at han plager en katt, så viser det noe helt annet, en sånn mann vil jeg miste interessen for.

Anonymous poster hash: 5eb27...8c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da virkelig ingen shit-test. Latterlig eksempel.

Når jeg tester en mann så kan jeg faktisk finne på å spørre om ting om hans eks. Slenger han ut med eder og galle så vet jeg at han her bør jeg passe meg for.

Anonymous poster hash: 78556...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og du som lager disse shittest-trådene? er det en grunn til at du alltid har # foran? Hva er greia med det?

Anonymous poster hash: d98ae...a7c
  • Liker 3
Skrevet

Det der er ikke shittesting ....har ingenting med det å gjøre. Kan ta et run-of-a-mile eksempel -> De fleste kvinner som blir sjekket opp på bussen kjører den typiske "jeg må av på neste stopp her nå jeg.." selv om de nettopp har gått på og samtalen kjemien ser ut til å stemme mellom partene. Så sitter mannen igjen og skjønner ingenting og lurer på hva som gikk galt eller hva det var for noe. Det han selvsagt skulle gjort var å si "ja jeg også..." Dette er en test som ligger så underbevisst at det går på automatikk men hensikten med den er jo å finne ut om mannen blir usikker på seg selv og lar toget gå eller om han er selvsikker og blir med.Shittesten kommer altids i den sammenhengen man befinner seg i, er man på bussen så kommer den i den formen som regel. Jeg kunne skrevet hele kvelden om gode eksempler men poenget med alle forblir det samme uansett. Det mest fasinerende med det synes jeg er hvor lite reflekterte kvinnfolk er når det gjelder slike reaksjonsmønstre. Er som om de gjør en masse ting uten å huske at de har gjort det :fnise:Anonymous poster hash: 56d1a...a5c

Jeg kan garantere deg at det ikke er en shit test. At det er god kjemi er kun i mannens hodet, dama finner situasjonen så ukomfortabel at hun er villig til å gå av tidlig og vente på neste buss.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der var bare latterlig.

Vel du spurte, men jeg tror greia er at du søker noen som bare er enige med deg og ikke *hard facts* ..

AnonymBruker
Skrevet

sukk..
ja de to minuttene av livet får jeg aldri tilbake...

Anonymous poster hash: 0000c...d70
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sukk..

ja de to minuttene av livet får jeg aldri tilbake...

Anonymous poster hash: 0000c...d70

Nei nå er du bare helt latterlig...

Skrevet

Vel du spurte, men jeg tror greia er at du søker noen som bare er enige med deg og ikke *hard facts* ..

haha! Nei, jeg ante virkelig ikke at shittesting var såpass "utforsket". Det er jo et like latterlig konsept som dette styret med alfa og beta mannfolk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

haha! Nei, jeg ante virkelig ikke at shittesting var såpass "utforsket". Det er jo et like latterlig konsept som dette styret med alfa og beta mannfolk.

Haha så enig med det :) Menn har funnet enormt mange snodige unskyldninger fordi de er single. Og flere av KG-mannfolka har et noe snodig syn på damer :P

Mitt beste råd, er at disse mannfolka driter i unskyldningene, og heller oppfører seg pent mot damer og gjør en innsats :) Det er bedre å komme seg ut og treffe folk, enn å lage snodige regler og ideer hjemme fra sofaen.

Anonymous poster hash: 78556...4ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare noe noen menn sier så de skal føle seg bedre når kvinner avviser de eller behandler de dårlig

Anonymous poster hash: 2964c...866
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...