Gå til innhold

Blodårer på menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe! :)

Minner meg om annen type jenteutsagn: "jeg liker muskler altså! Men det må være skikkelige muskler! Sånne muskler som kan brukes til noe!"

Anonymous poster hash: ef62d...939

haha

"Ihvertfall ikke bolemuskler!" Samtidig som de sikler over typiske hollywoodkropper som den til Chris Hemsworth

Anonymous poster hash: d7a7c...206

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst den eneste her som ikke liker det :)

Neida. Fikk faktisk litt kvalmefornemelser når jeg så for meg feite bulende,blodårer oppå huden, med bankende blod i..

AnonymBruker
Skrevet

Synes blodårer på menn er skikkelig sexy! Ikke av den kaliber at de tyter ut over alt, men blodårer på armer og underarmer er så digg! Blir helt mør av det… Noen andre som også liker det? Og hva med blodårer på kvinner? Anonymous poster hash: a4029...590

Blodårer er ofte resultat av lav fettprosent og muskler som brukes gjennom trening eller arbeid.

Blodårene på en manns kjønnsorgan har ulik effekt på kvinner. Min samboer uttalte at hun ikke hadde sett blodårer som var så tydlige før hun traff meg. Hun sier at blodårene og at den er uvanlig stor gjør at hun visuelt tenner på den og elsker å gi den oppmerksomhet. Mitt tips for å oppnå dette utseende er at du bruker penisring og pumpe som utfordrer positivt det blodfylte organet en kjønnsorgan er. Jevn trening gir overraskende resultater. Større blir den også. Ikke overtren. Gi det tid. Søk på Mr S Leather så finner du ringer med god anatomi som fremhever det du har. De beste pumpene er selvfølgelig Bathmate. Da er det bare å trene med vekter, dusje med Bathmaten og ta på penisringen fra Mr S Leather så stiller du med blodårer som din partner kan stryke på, slikke og kjenne inne i seg. Blodårer er tegn på at du er aktiv og levende.

Anonymous poster hash: bc44b...659

AnonymBruker
Skrevet

Blodårer er ofte resultat av lav fettprosent og muskler som brukes gjennom trening eller arbeid.

Blodårene på en manns kjønnsorgan har ulik effekt på kvinner. Min samboer uttalte at hun ikke hadde sett blodårer som var så tydlige før hun traff meg. Hun sier at blodårene og at den er uvanlig stor gjør at hun visuelt tenner på den og elsker å gi den oppmerksomhet. Mitt tips for å oppnå dette utseende er at du bruker penisring og pumpe som utfordrer positivt det blodfylte organet en kjønnsorgan er. Jevn trening gir overraskende resultater. Større blir den også. Ikke overtren. Gi det tid. Søk på Mr S Leather så finner du ringer med god anatomi som fremhever det du har. De beste pumpene er selvfølgelig Bathmate. Da er det bare å trene med vekter, dusje med Bathmaten og ta på penisringen fra Mr S Leather så stiller du med blodårer som din partner kan stryke på, slikke og kjenne inne i seg. Blodårer er tegn på at du er aktiv og levende.

Høres ut som du er impotent.

Anonymous poster hash: d7a7c...206

AnonymBruker
Skrevet

Enig :)

Anonymous poster hash: 66751...72b

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er impotent. Anonymous poster hash: d7a7c...206

Er ikke det,men gjør mye rart for å fremheve egen og partners seksuelle opplevelse. Hva gjør du for å forhøye ditt og din partners sexliv? Kanskje du har noen tips?

Skrevet

Indeed :hjerter_rundt:

Skrevet

Blodårer er sånn passe sexy, ja :sikle:

Gjest Godjente
Skrevet

Veldig sexy både på armer, hender og pikk. Digger det :)

Skrevet

Jeg har kun en synlig blodåre nå. Hvor de andre har blitt av vet jeg ikke, men det kan ha med sjokoladeinntaket mitt å gjøre...

Skrevet

Som Sid i istid: Ssshexeeehhh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...