Gå til innhold

Blodårer på menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes blodårer på menn er skikkelig sexy! Ikke av den kaliber at de tyter ut over alt, men blodårer på armer og underarmer er så digg! Blir helt mør av det… Noen andre som også liker det? Og hva med blodårer på kvinner?

Anonymous poster hash: a4029...590
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er skikkelig sexy. Jeg er kvinne, og elsker når blodårene mine tyter ut i armene.

Anonymous poster hash: 19bc9...707
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har visst aldri lagt merke til blodårer når jeg tenker meg om!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger det på armer! :)

Anonymous poster hash: a7ba6...a29
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Elsker det!

Vet dog ikke om menn ser på det likt hos kvinner med mye synlige blodårer, fordi det blir jo sett på som litt mandig...

Anonymous poster hash: c9072...1bc
AnonymBruker
Skrevet

Ååå det er så fint! Skikkelig turn on faktisk.

Anonymous poster hash: 5cc2f...c9b
Skrevet

Kjæresten min har veldig fremtredende blodårer. Har vel aldri tenkt at det er sexy, men at jeg har veldig lyst til å legge inn veneflon på han :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Blodårer er råsexy. Både på underarmer og pikk. Nam

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blodårer er råsexy. Både på underarmer og pikk. Nam

Ja, på pikk og faktisk! Åh herreguuud nå fikk jeg lyst til å tafse på en sterk mann! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min har veldig fremtredende blodårer. Har vel aldri tenkt at det er sexy, men at jeg har veldig lyst til å legge inn veneflon på han :fnise:

haha! samme tenker jeg :D

Skrevet

Elsker det! Både på hender/armer og penis.

Gjest minge
Skrevet

Tydelige blodårer på menn er snasent ;) Synes ikke tydelige blodårer på kvinner er så fint.

AnonymBruker
Skrevet

Sexy!

Anonymous poster hash: fdacd...19b
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er visst den eneste her som ikke liker det :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, på pikk og faktisk! Åh herreguuud nå fikk jeg lyst til å tafse på en sterk mann! :fnise:

Sist jeg sjekket hadde verdens sterkeste mann ingen synslige blodårer.. Er dere damer så dumme at dere tror synlige blodårer= sterk?? Det kalles gener og genetikk. Noen har synlige blodårer, og andre ikke..

Anonymous poster hash: 8f9df...986

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg sjekket hadde verdens sterkeste mann ingen synslige blodårer.. Er dere damer så dumme at dere tror synlige blodårer= sterk?? Det kalles gener og genetikk. Noen har synlige blodårer, og andre ikke..

Anonymous poster hash: 8f9df...986

Men det gir oss illusjonen av manndighet. Akuratt som en dame med hofter gir dere illusjonen av kvinnelighet og det at hun er en god mor og godt koneemne - selvfølgelig har ikke hoftestørrelse noe å si om hun er en bra kjæreste eller mor heller.

AnonymBruker
Skrevet

forts. men det er det innstinktet deres forteller dere når dere ser det. Akuratt som vår innstinkt forteller oss at blodårer er manndighet på menn.

Skrevet

Synes det er jævla sexy... Føler det beviser at mannen har tatt noen skikkelig harde grep gjennom årene, sterke hender... Sukk, tror jeg dåner... :rodmer:

Gjest Castielz
Skrevet

Synlige blodårer på jenter er ikke pent i det hele tatt, synes jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Men det gir oss illusjonen av manndighet. Akuratt som en dame med hofter gir dere illusjonen av kvinnelighet og det at hun er en god mor og godt koneemne - selvfølgelig har ikke hoftestørrelse noe å si om hun er en bra kjæreste eller mor heller. Anonymous poster hash: c9072...1bc

Hehe! :)

Minner meg om annen type jenteutsagn: "jeg liker muskler altså! Men det må være skikkelige muskler! Sånne muskler som kan brukes til noe!"

Anonymous poster hash: ef62d...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...