Gå til innhold

Du som bruker p-ring..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres veldig bra ut. Takk for betryggende svar. :) Da regner jeg med at den smetter på plass i løpet av de neste dagene.

Bare hyggelig. :) det er i allefall helt normalt på meg. Men den har aldri falt ut, den holder seg fint på plass! Jeg er superfornøyd med p-ring og håper du også er/blir det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste gangen den har "falt" ut var da jeg og min samboer hadde sex, jeg hadde ikke hatt den så lenge. Han trakk seg ut og dæven der hang ringen på😂

Også en annen gang jeg fikk panikk fordi jeg faktisk trodde at ringen hadde forsvunnet oppi ... Men saken var at vi senere fant den litt vekk fra sengen, ringen hadde kanskje hengt seg rundt penisen(unskyld) hans - igjen(!) og blitt slengt avgårde i en sving mens samboer flyttet på seg under sex eller noe..

Lært nå at det er greit å ta den ut under samleie. Bare jeg husker på å ta den inn med en gang vi er ferdige.

Fikk oss noen latterkramper når det skjedde husker jeg 🙊

Endret av mb4
Skrevet

Den sklir kanskje litt ned på 3-5 uker men ikke helt ned til åpningen. Må fortsatt helt inn med fingeren for å fiske den ut. Sklir den så langt ned tror jeg kanskje ikke den gir rett beskyttelse.

Gjest iGirl
Skrevet

Den sklir kanskje litt ned på 3-5 uker men ikke helt ned til åpningen. Må fortsatt helt inn med fingeren for å fiske den ut. Sklir den så langt ned tror jeg kanskje ikke den gir rett beskyttelse.

Den beskytter mot graviditet så lenge den sitter slik i skjeden at du ikke kjenner at den er der. :)

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Bare hyggelig. :) det er i allefall helt normalt på meg. Men den har aldri falt ut, den holder seg fint på plass! Jeg er superfornøyd med p-ring og håper du også er/blir det :)

Den har faktisk kommet seg på plass lengre oppe nå, så da er det kanskje noe i det at ny ring bruker litt tid til å finne sin plass. Jeg tror jeg vil bli veldig fornøyd med p-ring, hittil har det vært helt smertefritt iallefall. Aller helst skulle man jo unngått hormonell prevensjon, men jeg tenker at dette iallefall er det beste alternativet (for meg).

Og jeg skal huske å følge med under (etter) sex, i tilfelle den følger med ut. :fnise: Takk for tips! :blomst:

Endret av iGirl
Skrevet

Den har faktisk kommet seg på plass lengre oppe nå, så da er det kanskje noe i det at ny ring bruker litt tid til å finne sin plass. Jeg tror jeg vil bli veldig fornøyd med p-ring, hittil har det vært helt smertefritt iallefall. Aller helst skulle man jo unngått hormonell prevensjon, men jeg tenker at dette iallefall er det beste alternativet (for meg).

Og jeg skal huske å følge med under (etter) sex, i tilfelle den følger med ut. :fnise: Takk for tips! :blomst:

Jeg har prøvd p-piller og hormonspiral. Og p-ring var det beste for meg. Merker ingenting og lett å håndtere :D krysser fingrene for at du har funnet prevensjonen som er best for deg. Det har jeg :) Lykke til! ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt p-ring i 3 år, og den datt bare ut en eneste gang, da datt den i do. Den satt sikkert ikke så bra. Under sex har den aldri kommet ut, og i 90% av tilfellene har ikke mannen kjent den heller.

Anonymous poster hash: acde8...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...