Gå til innhold

Du som bruker p-ring..

Fremhevede innlegg

Gjest iGirl
Skrevet

Har du noen gang opplevd at du ikke får den helt "inn"?

Dette er andre ringen min (andre syklus altså), og første gangen jeg satt inn ring fungerte det helt perfekt. Jeg fikk dyttet den langt inn, og der lå den i alle de 3 ukene. Kunne så vidt kjenne den med fingeren hvis jeg virkelig prøvde og måtte faktisk jobbe litt med å få den ut.

Satt inn ny i går kveld, og når jeg var på badet før leggetid merket jeg at jeg kunne kjenne den like ved åpningen. Dyttet den inn igjen, men merket at den liksom ikke lot seg dytte så langt inn. Da jeg våknet i dag tidlig var den igjen ved åpningen. Tok den ut og skylte og satt den inn på nytt. Igjen, følte at den ikke vil helt "inn". Jeg er ikke redd for at den skal falle ut, for ringen "slår seg ut" innenfor skjeden og jeg må fysisk ta tak og dra den ut.

Jeg er klar over at den preventivt sett gjør jobben så lenge jeg ikke kan kjenne den. Og det kan jeg jo ikke. Så jeg lurer ikke på om det er "riktig", eller om den fungerer, jeg lurer på om andre har opplevd at den ikke vil helt inn, og om det er normalt for deg at den ikke oppfører seg likt hver syklus?

På forhånd takk for svar. :engel:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, en venninne av meg opplevde også dette, at den hele tiden falt ut igjen. Hun måtte slutte på grunn av det, siden den var ute for lenge for ofte. Så helt uvanlig er det ikke at dette skjer.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Min falt aldri ut, men den var alltid "rett innenfor". Plaget meg ikke, men det gjorde at jeg måtte ta den ut under sex.

Gjest iGirl
Skrevet

Tja, en venninne av meg opplevde også dette, at den hele tiden falt ut igjen. Hun måtte slutte på grunn av det, siden den var ute for lenge for ofte. Så helt uvanlig er det ikke at dette skjer.

Den faller ikke ut. Jeg må som sagt fysisk dra den ut. Den ligger bare litt "lavt", på en måte. Siden den forrige syklus fungerte utmerket, tror jeg neppe jeg vil få problemer med at den faller ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjer hele tiden, går helt fint. Den faller som du sier aldri helt ut av skjeden (er vel mulig, men har aldri opplevd) og den gjør jobben sin selv om den ikke er heelt oppi.

Anonymous poster hash: d5272...845
Gjest iGirl
Skrevet

Min falt aldri ut, men den var alltid "rett innenfor". Plaget meg ikke, men det gjorde at jeg måtte ta den ut under sex.

Slik at dersom du la fingeren på tvers over skjedeåpningen kunne du kjenne kanten? Den plager meg på ingen måte, og den gjør jo jobben preventivt sett. Jeg synes bare det er merkelig at den satt mye lenger inne i skjeden forrige syklus (og ble der alle 3 ukene).

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Skjer hele tiden, går helt fint. Den faller som du sier aldri helt ut av skjeden (er vel mulig, men har aldri opplevd) og den gjør jobben sin selv om den ikke er heelt oppi.

Anonymous poster hash: d5272...845

Phew, ok. Godt å høre. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innimellom, men når jeg fikk satt den inn riktig så ramlet den ikke ned. Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva som er "riktig" :fnise:

Anonymous poster hash: d04be...3e3

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Innimellom, men når jeg fikk satt den inn riktig så ramlet den ikke ned. Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva som er "riktig" :fnise:

Anonymous poster hash: d04be...3e3

Vel, jeg prøver å klemme den sammen og smyge den inn langs "veggen" av skjeden. Men det er jo trangt når man ikke er opphisset (sorry TMI). Jeg får den ikke langt inn nå i det hele tatt, den butter like innenfor åpningen. Utrolig irriterende.

Endret av iGirl
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ubehagelig å skyve den inn, men hos meg sitter den når den er på riktig plass (dytter den opp så langt som mulig med fingeren). Tar den ut når vi har sex.

Anonymous poster hash: c100e...4e8
Gjest iGirl
Skrevet

Det er ubehagelig å skyve den inn, men hos meg sitter den når den er på riktig plass (dytter den opp så langt som mulig med fingeren). Tar den ut når vi har sex.

Anonymous poster hash: c100e...4e8

Jeg synes det var ubehagelig aller første gangen, men nå synes jeg overhode ikke det er ubehagelig på noen måte. Jeg har ikke behøvd å ta den ut for noen grunn heller, men denne syklusen kan det være at jeg må det, siden den ligger så lavt.

Kanskje det ordner seg i løpet av et par dager, og at jeg får dyttet den helt inn. Håper det, for kjenner at det stresser meg at den ikke ligger like godt.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg tar i ny ring etter ringfri uke så er ikke skjeden "vandt" med den plassen som ringen tar, og da sliter jeg med å få den inn. Den er alltid litt på kanten den første tiden 🙊 Men etterhvert så "svupper" den på plass. Så er helt normalt :)

Gjest iGirl
Skrevet

Når jeg tar i ny ring etter ringfri uke så er ikke skjeden "vandt" med den plassen som ringen tar, og da sliter jeg med å få den inn. Den er alltid litt på kanten den første tiden 🙊 Men etterhvert så "svupper" den på plass. Så er helt normalt :)

Høres veldig bra ut. Takk for betryggende svar. :) Da regner jeg med at den smetter på plass i løpet av de neste dagene.

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis ligger min langt nede slik som du beskriver, men av og til er den lengre inne. Dersom jeg har sex med ringen i forsvinner den ofte langt inn og jeg får nesten panikk av at jeg ikke finner den igjen...

Gjest iGirl
Skrevet

Vanligvis ligger min langt nede slik som du beskriver, men av og til er den lengre inne. Dersom jeg har sex med ringen i forsvinner den ofte langt inn og jeg får nesten panikk av at jeg ikke finner den igjen...

Vel, det er jo ikke noe "sort hull" liksom. Ting kan ikke forsvinne inni der (heldigvis!). :)

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er jo ikke noe "sort hull" liksom. Ting kan ikke forsvinne inni der (heldigvis!). :)

Vet det, panikken er mer på om den har fallt ut siden jeg ikke finner den ;)

Gjest iGirl
Skrevet

Vet det, panikken er mer på om den har fallt ut siden jeg ikke finner den ;)

Hehe ja den følelsen fikk jeg også forrige gang. Ekkelt! ..også første tiden hadde jeg hele tiden sånn trang til å sjekke at den lå der. Var inn og sjekka stadig vekk, for jeg synes det var så rart at jeg ikke kjente den. Hehe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet noen ganger med at den hang litt ut slik som du beskriver. Har du prøvd å brette den til et åttetall, for deretter å brette den sammen en gang til? Da ender du med en liten dobbelring. Så må du være litt kjapp med å få dyttet den så langt opp i skjeden som du kan. Da bretter den seg ut igjen der oppe, og sitter litt bedre. Synes jeg. :fnise:

Anonymous poster hash: 358e0...fad

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg slet noen ganger med at den hang litt ut slik som du beskriver. Har du prøvd å brette den til et åttetall, for deretter å brette den sammen en gang til? Da ender du med en liten dobbelring. Så må du være litt kjapp med å få dyttet den så langt opp i skjeden som du kan. Da bretter den seg ut igjen der oppe, og sitter litt bedre. Synes jeg. :fnise:

Anonymous poster hash: 358e0...fad

Kan jeg faktisk gjøre det? Hadde lyst å brette den flere ganger men var redd den skulle brekke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever også noen ganger at den kommer så langt ned at jeg kan kjenne den fra utsiden. Det virker ikke som det er noe problem, for jeg merker den ikke og den faller ikke ut. Det er nok bare sjeden som er litt liten av og til, for det bedrer seg etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...