Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #21 Skrevet 23. mai 2015 Nei, det hadde vært fullstendig uaktuelt å date, kysse eller bli med en fyr på nudistleir. Makan, finnes grenser for hva jeg blir med på av ablegøyer. En herlig skjønnhet av en dame da ?
Sannerlig Skrevet 23. mai 2015 #22 Skrevet 23. mai 2015 Nei. For det første: jeg ikke har noen som helst interesse av å bli sett naken av ville fremmede folk. For det andre: enkelte folk er det skikkelig turn-off å se nakne, det auler garantert av folk på en slik strand jeg har absolutt null interesse av å se naken. For det tredje: jeg ville lurt på om han foreslo det for å lett kunne stikke av om han ikke likte det han så. Lett å bare snike seg unna og rømme om han ligger på andre siden av stranden og angrer seg.. Anonymous poster hash: a20bd...1d5 hehe Det siste du skriver slo meg også, men mulig denne karen til TS vil bygge opp en pirrende stemning, selv finner jeg metoden for omhyggelig til at jeg helt ser den, spesielt med tanke på at forholdet er helt nytt. Så til dette med nudiststrender/leire. Nå har folk ofte den oppfatning at nudister er der for å glo på andre, noe som ikke er den reelle sannheten. Nye naturister kan hende gjøre det, men de venner seg raskt av med det og kommer fort inn i en vanlig steam ang dette med andres og egen nakenhet. Man er der for å føle seg fri, uten klær, og det er en nytelse å både sole og bade seg in natura. Ikke er det noen slags sexleir på noe vis heller, og ikke gjør man noe nummer ut av folk som har kropper som har sine ting, enten fedme eller alder. Man kan smile litt av noen, men det gjør man da ellers også i andre sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #23 Skrevet 23. mai 2015 hehe Det siste du skriver slo meg også, men mulig denne karen til TS vil bygge opp en pirrende stemning, selv finner jeg metoden for omhyggelig til at jeg helt ser den, spesielt med tanke på at forholdet er helt nytt. Så til dette med nudiststrender/leire. Nå har folk ofte den oppfatning at nudister er der for å glo på andre, noe som ikke er den reelle sannheten. Nye naturister kan hende gjøre det, men de venner seg raskt av med det og kommer fort inn i en vanlig steam ang dette med andres og egen nakenhet. Man er der for å føle seg fri, uten klær, og det er en nytelse å både sole og bade seg in natura. Ikke er det noen slags sexleir på noe vis heller, og ikke gjør man noe nummer ut av folk som har kropper som har sine ting, enten fedme eller alder. Man kan smile litt av noen, men det gjør man da ellers også i andre sammenhenger. Det er ingen her som har sagt at en nudistleir er en erotisk sone. Men må samme måte som to indivier kan oppleve seksuell spenning på en vanlig strand hvor badeklær er obligatorisk, kan to individer fint gjøre det også på en nudistleir. Jeg føler heller ikke at et er et misbruk av området for de andre på nudistleiren vet ikke om situasjonen, og dersom mannen klarer å gjemme/begrense ereksonen vil mest sannsynlig ingen merke noe som helst. Dette er et rollespill i det skjulte. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #24 Skrevet 23. mai 2015 Forstår ikke helt greien med å ankomme hver for dere og bygge opp seksuell spenning osv.. det virker rart. Men å dra på en helgedate, på NATURISTLEIR for at feks du deler noe som er viktig for deg, at dere blir bedre kjent osv er helt greit - det kan også bygge opp seksuell spenning mellom dere. Er du naturist, ts, eller er dette mer en seksuell greie som du tenner på? Jeg er ikke naturist, og kommer heller aldri til å bli det. Det er vel grunnen til at jeg kan klare å finne en slik situasjon erotisk. Resten av menneskene på leiren er for meg totalt uintressante. Det som er interessant er meg og motparten og at vi kan titte på hverandre i smug. Og som jeg skrev over, jeg mener ikke at en nudistleir er en erotisk sone, men at det kan være det for to individer på samme måte som det kan være det på en vanling strand hvis to individer tenner på hverandre. Poenget med å komme hver for seg er at det blir et rollespill på en annen måte enn dersom de kommer sammen. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef
Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #25 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er ikke naturist, og kommer heller aldri til å bli det. Det er vel grunnen til at jeg kan klare å finne en slik situasjon erotisk. Resten av menneskene på leiren er for meg totalt uintressante. Det som er interessant er meg og motparten og at vi kan titte på hverandre i smug. Og som jeg skrev over, jeg mener ikke at en nudistleir er en erotisk sone, men at det kan være det for to individer på samme måte som det kan være det på en vanling strand hvis to individer tenner på hverandre. Poenget med å komme hver for seg er at det blir et rollespill på en annen måte enn dersom de kommer sammen. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef Ok.rollespill altså Jeg er for noe sånt.
Gjest Evans Skrevet 23. mai 2015 #26 Skrevet 23. mai 2015 Nei. Jeg syns det virker litt rart at vi ikke skal kunne snakke sammen, og ligge på hver vår side av stranda og bare se på hverandre. Jeg ville heller foretrukket å gjøre det sammen - slik at vi kunne hatt en dag på en nudiststrand sammen, snakket og bare vært nakne sammen med alle de andre nakne folka på en ikke-seksuell måte.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #27 Skrevet 23. mai 2015 Nei. Jeg syns det virker litt rart at vi ikke skal kunne snakke sammen, og ligge på hver vår side av stranda og bare se på hverandre. Jeg ville heller foretrukket å gjøre det sammen - slik at vi kunne hatt en dag på en nudiststrand sammen, snakket og bare vært nakne sammen med alle de andre nakne folka på en ikke-seksuell måte. Man kan jo bare pule og ferdig med den saken. Poenget var å bygge opp ennå mer spenning. Men jeg forstår at noen ikke skjønner dynamikken i det å bygge kåthet. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #28 Skrevet 23. mai 2015 Hadde nok ikke gått med på det. Kanskje jeg har litt for høye tanker om meg selv, men får mye oppmerksomhet for puppene og rompa mi, og underlivet av de jeg har sex med. De er jo helt ville. Og får nok av seksuell oppmerksomhet med klærne på og, så hadde nok vært bekymret for å få en del oppmerksomhet jeg ikke ville ha. Anonymous poster hash: 2fc98...6f7
Gjest Evans Skrevet 23. mai 2015 #29 Skrevet 23. mai 2015 Man kan jo bare pule og ferdig med den saken. Poenget var å bygge opp ennå mer spenning. Men jeg forstår at noen ikke skjønner dynamikken i det å bygge kåthet. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef Joda, jeg ser den, men det virker rart å skulle gjøre det blant andre folk - og særlig kanskje andre nakne folk. Men hver sin smak
WubWub Skrevet 23. mai 2015 #30 Skrevet 23. mai 2015 En herlig skjønnhet av en dame da ? Ja det hadde gått Aldri vært på nudistleir før, men jeg skammer meg ikke akkurat over kroppen min lenger nå som jeg er godt trent. Så om jeg finner kjemien med ei flott dame så koster det meg ingenting å bli med på ting hun ønsker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå