AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Tenk deg at du har datet en fyr 3-4 ganger og at dere har kysset litt, men ikke noe mer. Begge to liker hverandre vendig godt og dere kjenner at tiden begynner å bli moden for sex. Men, istedet for å ha sex, foreslår han at du og han drar på en nudistleir, hvor dere ankommer hver for dere og ligger 15- 20 meter og titter på hverandre bygge sexuell spenning. Deretter drar dere hjem hver for dere for å møtes på nytt på en normal date igjen senere. Hadde det vært rart eller kunne du blitt med på det? Anonymous poster hash: 17340...aef
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Tenk deg at du har datet en fyr 3-4 ganger og at dere har kysset litt, men ikke noe mer. Begge to liker hverandre vendig godt og dere kjenner at tiden begynner å bli moden for sex. Men, istedet for å ha sex, foreslår han at du og han drar på en nudistleir, hvor dere ankommer hver for dere og ligger 15- 20 meter og titter på hverandre bygge sexuell spenning. Deretter drar dere hjem hver for dere for å møtes på nytt på en normal date igjen senere. Hadde det vært rart eller kunne du blitt med på det? Anonymous poster hash: 17340...aef Hva?? Er det ikke slik alle gjør det?? Anonymous poster hash: 78ec0...bbb 3
WubWub Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Nei, det hadde vært fullstendig uaktuelt å date, kysse eller bli med en fyr på nudistleir. Makan, finnes grenser for hva jeg blir med på av ablegøyer.
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Frister ikke veldig å ligge naken blant en hel haug med andre mennesker, så nei takk. Det hadde blir altfor rart for meg.
Difficile3 Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Høres rart ut, men om han er verdt det hadde jeg nok kanskje prøvd det ut 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Hahahah supercreepy om jeg bare hadde vært på date med vedkommende 3-4 ganger! Hadde jeg dermed vært gift i 30-40 år så kunne dette kaaaaanskje vært aktuelt å bli med på om mannen hadde det som sin største drøm. Hadde ikke fått noe ut av det selv, finner det ikke pirrende i det hele tatt å se på en mannekropp i offentlig rom - kun på soverommet med stor og hard penis, noe som åpenbart er respektløst mot de andre rundt å ha på strand. Anonymous poster hash: 76307...eb2 8
Tjuagutten Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Høres veldig fornuftig ut, i BAKVENDTLAND!! 3
Uredd Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Tenk deg at du har datet en fyr 3-4 ganger og at dere har kysset litt, men ikke noe mer. Begge to liker hverandre vendig godt og dere kjenner at tiden begynner å bli moden for sex. Men, istedet for å ha sex, foreslår han at du og han drar på en nudistleir, hvor dere ankommer hver for dere og ligger 15- 20 meter og titter på hverandre bygge sexuell spenning. Deretter drar dere hjem hver for dere for å møtes på nytt på en normal date igjen senere. Hadde det vært rart eller kunne du blitt med på det? Anonymous poster hash: 17340...aef Ser ikke noe stort problem i dette. Men, jeg ser heller ikke noe stort poeng. 1
Rosaprosa20 Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Det der er kanskje det særeste jeg noengang har hørt. Kan dere ikke heller dra på spa eller badeland? Kropper er penere med undertøy/badetøy uansett 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Nei. For det første: jeg ikke har noen som helst interesse av å bli sett naken av ville fremmede folk. For det andre: enkelte folk er det skikkelig turn-off å se nakne, det auler garantert av folk på en slik strand jeg har absolutt null interesse av å se naken. For det tredje: jeg ville lurt på om han foreslo det for å lett kunne stikke av om han ikke likte det han så. Lett å bare snike seg unna og rømme om han ligger på andre siden av stranden og angrer seg.. Anonymous poster hash: a20bd...1d5 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Det der er kanskje det særeste jeg noengang har hørt. Kan dere ikke heller dra på spa eller badeland? Kropper er penere med undertøy/badetøy uansett En forutsetning må jo være at begge er tent på hverandre. Jeg tror man gjerne liker kroppen deil den andre dersom man er tent på vedkommende. Dessuten er det snakk om å titte på hverandre litt på avstand, da ser man jo ikke alle detaljene likevel, men nok til å bli tent. /TS Anonymous poster hash: 17340...aef
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Nei. For det første: jeg ikke har noen som helst interesse av å bli sett naken av ville fremmede folk. For det andre: enkelte folk er det skikkelig turn-off å se nakne, det auler garantert av folk på en slik strand jeg har absolutt null interesse av å se naken. For det tredje: jeg ville lurt på om han foreslo det for å lett kunne stikke av om han ikke likte det han så. Lett å bare snike seg unna og rømme om han ligger på andre siden av stranden og angrer seg.. Anonymous poster hash: a20bd...1d5 Haha, snakk om å være på defansiven. Litt av en måte å prøve å stikke av på! Og jeg skjønner at du helst vil ha sex når du har sjansen og ikke vil la han få noen muligheter til å stikke av :-D /TS Anonymous poster hash: 17340...aef
annebanane Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Det der hadde heller vært noe jeg kanskje kunne prøvd når vi er lenger ut i forholdet for å lage noe ny spenning. Men for meg er det absolutt ikke noe jeg hadde gått med på i denne settingen.
Cathrine88 Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 Mens fire nakne, svette menn i slutten av sekstiårene spiller badminton fem meter unna, og to damer skjeller ut daten fordi han har misforstått hele nudistkonseptet og ligger og stirrer med tunga ut av kjeften og ereksjon. Nei. 9
KatyP Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Mens fire nakne, svette menn i slutten av sekstiårene spiller badminton fem meter unna, og to damer skjeller ut daten fordi han har misforstått hele nudistkonseptet og ligger og stirrer med tunga ut av kjeften og ereksjon. Nei. Du fikk det til å høres så utrolig fristende ut😂😂😂 Vel, noe spesielt, litt usikker på hvorfor jeg skulle blitt med på det.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Jeg kunne blitt med på dette. For meg høres det ut som et litt spesielt fårspill, der man "får se, men ikke røre". Absolutt noe som pirrer meg! Neste date starter vel med å få av hverandre klærne fortest mulig vil jeg tro,.. Anonymous poster hash: 20ea8...0b6
Tibbie Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Hmm, det høres litt skummelt ut, noe som gjør det litt spennende. Jeg prøver å leve etter en filosofi som sier at jeg skal ta litt flere sjanser og utfordre meg selv, så jeg hadde helt sikkert blitt med på dette. Når det kommer til sex ser jeg for meg Samantha Jones. Hun er så selvsikker og eventyrlysten, noe som inspirerer meg og gir meg mot Synes du skal prøve deg på fantasien hans! Kanskje du liker det? Og om ikke, hva så? Du får no ikke varige mén
Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2015 #19 Skrevet 23. mai 2015 Forstår ikke helt greien med å ankomme hver for dere og bygge opp seksuell spenning osv.. det virker rart. Men å dra på en helgedate, på NATURISTLEIR for at feks du deler noe som er viktig for deg, at dere blir bedre kjent osv er helt greit - det kan også bygge opp seksuell spenning mellom dere. Er du naturist, ts, eller er dette mer en seksuell greie som du tenner på?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #20 Skrevet 23. mai 2015 Tenk deg at du har datet en fyr 3-4 ganger og at dere har kysset litt, men ikke noe mer. Begge to liker hverandre vendig godt og dere kjenner at tiden begynner å bli moden for sex. Men, istedet for å ha sex, foreslår han at du og han drar på en nudistleir, hvor dere ankommer hver for dere og ligger 15- 20 meter og titter på hverandre bygge sexuell spenning. Deretter drar dere hjem hver for dere for å møtes på nytt på en normal date igjen senere. Hadde det vært rart eller kunne du blitt med på det?Anonymous poster hash: 17340...aef Er helt imot at både jeg å kjæresten viser oss nakne fremfor andre folk så det hadde vært helt utelukket for vår del. Anonymous poster hash: 3ac19...b62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå