Gå til innhold

Ok å bruke egenmelding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så utrolig med nakkesmerter og hodepine. De siste dagene har det eskalert helt, og smertene er intense i skuldrene og nakken og stråler til hode og det føles som det skal eksplodere. Jeg føler meg helt utmattet. Smerten er så intens at jeg føler jeg skal kaste opp hele tiden. Jeg har pint meg gjennom arbeid hele uka, og skal jobbe i helgen også. Jeg tror ikke jeg klarer, men føler ikke at jeg kan bruke egenmelding på sånt? Jeg har ikke feber eller influensa liksom...ikke har jeg omgangssyke heller. Jeg har veldig høy arbeidsmoral og liker ikke å bruke egenmelding. Er det ok i denne situasjonen? Jeg føler meg helt elendig. Noen som har hatt det likt? Dette begynte i det små i februar, og har økt hele veien og nå er det så forferdelig at jeg må finne ut hva som kan gjøres. Tar gjerne imot tips om du har opplevd lignende.

Anonymous poster hash: 4915e...6b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EmilyR

Ja, men dra til legen... Sliter med hodepine, utsatte det i starten og det ble bare verre og verre. Nå er det uutholdelige smerter, så lytt til kroppen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det være grunn for egenmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du så mye med smerter må du nesten kontakte lege. Ring lege i morgen tidlig så får du sikkert både sykemelding og behandling videre.

Anonymous poster hash: 8e07b...de1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med egenmelding, men om du har hatt disse smertene siden februar og de har eskalert hele veien vil jeg mene det er mer naturlig med en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du brukt av smertestillende? Smerter et sted fører ofte til overbelastning og feilstilling andre steder. Du må derfor bryte smertesirkelen.

Anonymous poster hash: adc17...c59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har slitt med det samme selv og egenmelding er absolutt innafor!

Kom deg også til lege for vurdering og evnt henvisning til fysio eller noe.

Anonymous poster hash: fa1aa...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk egenmelding, og kom deg til legen. Det der hørtes ikke bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg skal definitivt komme meg til legen så fort som mulig. Det som gnager på meg nå er at det er pinsehelg, dvs overtidsbetaling i helgen, og jobben taper ekstra mye på at jeg er syk :-( så utrolig utgjort at det skulle skje nå, får så dårlig samvittighet av å være syk nå :-( jeg kan vel bare be jobben la vær å betale meg for timene? :-/

Anonymous poster hash: 4915e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...