Rosaprosa20 Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Ikke noe for meg, siden jeg får lett følelser. Sikkert fint hvis det funker, men jeg har aldri hørt om et sånt opplegg som ikke endte i tårer
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Da jeg var singel fungerte det supert. Dersom jeg blir singel igjen vil jeg anskaffe meg en ny ff.
KatyP Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Ja. Siden dama er villig til å ha sex med fyren, er han i hvert fall på samme planet som henne og det utelukker de verste utskuddene. Det betyr at hun liker han, men ser kanskje på et forhold som umulig. Men kvinners følelser er ikke rasjonelle. Det betyr ikke at alle damer blir stormende forelsket i enhver de har sex med, men at de aller fleste kvinner får følelser for en fyr de har regelmessig sex med. Dette har skjedd med samtlige av mine pulevenninner, med unntak av ei dame og hun var gærn. Da ser jeg mer hva du mener. Jeg har ikke hatt et ff forhold lenge nok til å få følelser. Men ja, jeg kan nok havne i kategorien som får en eller annen form for følelser etterhvert. Likevel syntes jeg det er litt drøyt å kalle de som kan pule på en fyr i evigheter uten å få andre følelser enn at de har god sex sammen som gærne og sinnsyke. 2
KatyP Skrevet 22. mai 2015 #24 Skrevet 22. mai 2015 Jeg tror det fungerer utmerket i de scenarioene du skisserer, men tenker samtidig at den gjensidige frykten for at den andre skal utvikle dypere følelser er en større utfordring enn risikoen for at det faktisk skal oppstå sterke følelser er. Jeg tror slikt kan fungere helt fint i lang tid så lenge det er snakk om følelsesmessig modne mennesker som kan tillatte seg å nyte, og muligens også like følelsen av å bli en anelse betatt, uten å av den grunn få noen illusjoner om at dette er ment å satse på. Anonymous poster hash: d8985...062 Takk!! Var dette jeg mente!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #25 Skrevet 22. mai 2015 Mannen min og jeg vil gjerne ha en jente som ff! Anonymous poster hash: ce1a2...3cf 1
KatyP Skrevet 22. mai 2015 #26 Skrevet 22. mai 2015 Mannen min og jeg vil gjerne ha en jente som ff!Anonymous poster hash: ce1a2...3cf Samtidig eller hver for dere??
tom1986 Skrevet 22. mai 2015 #28 Skrevet 22. mai 2015 Da ser jeg mer hva du mener. Jeg har ikke hatt et ff forhold lenge nok til å få følelser. Men ja, jeg kan nok havne i kategorien som får en eller annen form for følelser etterhvert. Likevel syntes jeg det er litt drøyt å kalle de som kan pule på en fyr i evigheter uten å få andre følelser enn at de har god sex sammen som gærne og sinnsyke. Tja, de er i hvert fall ikke normale. Hun som ikke fikk følelser mens vi var ff var definitivt gærn. Spiseforstyrrelser og et ustabilt forhold til sine foreldre.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #29 Skrevet 23. mai 2015 Takk!! Var dette jeg mente!! Bare hyggelig . Anonymous poster hash: d8985...062
Gjest miax Skrevet 24. mai 2015 #31 Skrevet 24. mai 2015 (endret) slettet Endret 3. januar 2016 av miax
Belsebub Skrevet 24. mai 2015 #32 Skrevet 24. mai 2015 Hadde en del sist jeg var singel. Siden jeg hadde utseendet og størrelsen med meg fikk jeg de jeg ville, og prøvde både små og store jenter, ei som var 10 år eldre og ei som var 11 år yngre. Hadde 5 faste FF som jeg vekslet litt med å besøke, noen ganger alle samme dagen. Nå vet jeg ihvertfall at det ikke er noen vits å være utro.
fitnessfreak91 Skrevet 24. mai 2015 #33 Skrevet 24. mai 2015 Jeg liker konseptet, genialt når man er singel og kåt.
Em11mily Skrevet 24. mai 2015 #35 Skrevet 24. mai 2015 Helt ok at folk har det, men for meg er det uaktuelt i og med at jeg vet jeg får følelser for alle jeg har sex med. Må si meg enig :-) Selve konseptet er bra men følelsene i etterkant er ikke bra :-(
Gjest Nikee Skrevet 24. mai 2015 #36 Skrevet 24. mai 2015 Tråden er ryddet for kontaktannonse Nikee, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå