AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Hva synes dere om ff konseptet? Anonymous poster hash: 4f8fd...99e
Gjest makar Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Hva synes dere om ff konseptet?Anonymous poster hash: 4f8fd...99e Liker det jeg!
sweg Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Helt ok at folk har det, men for meg er det uaktuelt i og med at jeg vet jeg får følelser for alle jeg har sex med.
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Fint for de som har det, men jeg tror aldri jeg kunne hatt det. Får altfor fort følelser for folk..
frk91 Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Flott for de som klarer å skille følelser og sex, men personlig vet jeg at jeg ikke klarer det.
Gjest Bruce Wayne Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Hva synes dere om ff konseptet? Anonymous poster hash: 4f8fd...99e Synes at det er på tide at jeg snart får stifte bekjentskap med det. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Synes det er risikabelt da jeg har vært ute for en FF som løy om alt. F.eks. at han brukte kondom med andre. Han lovet på tro og ære, jeg kjente ham godt så tenkte jeg kunne stole på ham. Men nei, det gjorde han ikke.... Han syntes det var nok å spørre de andre jentene "har du hatt sex med mange eller få" og ta det som garanti på at de ikke hadde kjønnsykdommer eller HPV som han kunne smitte meg med etterpå. Anonymous poster hash: 6ca5f...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Helt ok at folk har det, men for meg er det uaktuelt i og med at jeg vet jeg får følelser for alle jeg har sex med. samme her, pluss at jeg ser på sex som ganske "hellig" og personlig og ville dermed heller ikke hatt sex med noen jeg ikke hadde dype følelser for. Helt greit at andre har et mer avslappet forhold til sex enn meg og har ff og ffs! Anonymous poster hash: 2847b...ca6
tom1986 Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Hvis ikke dama er litt "løs" og emosjonelt skadd, funker det i beste fall kun et par mnd. De aller fleste jenter får følelser etterhvert og forventer noe mer enn kun sex.
sweg Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Synes det er risikabelt da jeg har vært ute for en FF som løy om alt. F.eks. at han brukte kondom med andre. Han lovet på tro og ære, jeg kjente ham godt så tenkte jeg kunne stole på ham. Men nei, det gjorde han ikke.... Han syntes det var nok å spørre de andre jentene "har du hatt sex med mange eller få" og ta det som garanti på at de ikke hadde kjønnsykdommer eller HPV som han kunne smitte meg med etterpå. Anonymous poster hash: 6ca5f...9cb Huff, jeg skjønner ikke hvordan man kan ha mange fuckfriends på en gang, og hvordan folk kan leve med å dele sine ff's... Altså, er det ikke nok med å pule en person om gangen liksom? Og ja, som du sier, kjønnssykdommer er ikke akkurat så lett å kontrollere når man puler mange uten beskyttelse...
Gjest Nanna87 Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Jeg klarer det ikke, da jeg bare ender med følelser og jeg er ganske følelses-messig kald for å være kvinne. Jeg har lært, og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen! Kjæreste er tingen har jeg lært.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Hadde en FF store deler av ungdsomstiden, det var fantastisk:) Anonymous poster hash: 764e7...9ec 2
KatyP Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Hvis ikke dama er litt "løs" og emosjonelt skadd, funker det i beste fall kun et par mnd. De aller fleste jenter får følelser etterhvert og forventer noe mer enn kun sex. Vil du si at dette skjer uavhengig av utseende, personligheten osv til fyren? Noen begrenser forholdet til kun sex fordi de personlighetsmessig aldri kunne fungert som kjærester. Sexen er derimot himmelsk. Også er det de som syntes fyren ikke er top notch utseendemessig og ikke tiltrekkes av hans utseende. Men igjen, sexen er himmelsk. ❓❓
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Vil du si at dette skjer uavhengig av utseende, personligheten osv til fyren? Noen begrenser forholdet til kun sex fordi de personlighetsmessig aldri kunne fungert som kjærester. Sexen er derimot himmelsk. Også er det de som syntes fyren ikke er top notch utseendemessig og ikke tiltrekkes av hans utseende. Men igjen, sexen er himmelsk. ❓❓ Jeg tror det fungerer utmerket i de scenarioene du skisserer, men tenker samtidig at den gjensidige frykten for at den andre skal utvikle dypere følelser er en større utfordring enn risikoen for at det faktisk skal oppstå sterke følelser er. Jeg tror slikt kan fungere helt fint i lang tid så lenge det er snakk om følelsesmessig modne mennesker som kan tillatte seg å nyte, og muligens også like følelsen av å bli en anelse betatt, uten å av den grunn få noen illusjoner om at dette er ment å satse på. Anonymous poster hash: d8985...062 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er i hvert fall ikke klar for å gi slipp på min helt enda, han er både hensynsfull og rå i sengen, og en jeg vet jeg kan forsyne meg av som jeg lyster . Tror jeg kunne forelsket meg i ham, men har ikke tenkt å la det skje. Anonymous poster hash: d8985...062
tom1986 Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Vil du si at dette skjer uavhengig av utseende, personligheten osv til fyren? Noen begrenser forholdet til kun sex fordi de personlighetsmessig aldri kunne fungert som kjærester. Sexen er derimot himmelsk. Også er det de som syntes fyren ikke er top notch utseendemessig og ikke tiltrekkes av hans utseende. Men igjen, sexen er himmelsk. ❓❓ Ja. Siden dama er villig til å ha sex med fyren, er han i hvert fall på samme planet som henne og det utelukker de verste utskuddene. Det betyr at hun liker han, men ser kanskje på et forhold som umulig. Men kvinners følelser er ikke rasjonelle. Det betyr ikke at alle damer blir stormende forelsket i enhver de har sex med, men at de aller fleste kvinner får følelser for en fyr de har regelmessig sex med. Dette har skjedd med samtlige av mine pulevenninner, med unntak av ei dame og hun var gærn.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er mann, og har en FF, hatt i et par år, fungerer veldig fint. Har også hatt noen andre FF'er innimellom, men erfarer at det er vanskeligere å få damer med på en slik ordning. Noen vil ha noe mer, og noen vil ikke ha noe sånt om begge er enige om at noe mer ikke er aktuelt. Anonymous poster hash: 65cfc...3ce
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Tilfeldig sex det kan nok skje, men FF er patetisk harry. Jada, jeg er gammeldags, men det er bare så liksomtrendy. Anonymous poster hash: 1fe46...4a2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Ingen av mine venninner i 25-årene har det. Én hadde det da hun var yngre, skal jeg være helt ærlig tror jeg hun gjorde det mest for bekreftelse. Ser absolutt ikke ned på det, men for meg funker det ikke. Jeg vil bare ligge med folk jeg dater seriøst eller er sammen med (og med den holdningen går det litt tid mellom hver gang, ja…) Anonymous poster hash: 91dc4...8bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå