Gjest Student^ Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Hei. Jeg er elev ved almenn VK2, og har matte mz, biolgi og kjemi som studieretningsfag. Merker allerede at kjemi og matte er to fag, som krever mye av meg og som jeg må jobbe hardt og intenst med. Er usikker på om jeg i det hele tatt klarer meg dette året, ettersom pensum er ganske omfattende. Så, jeg har tenkt litt på å skaffe meg ekstrahjelp innenfor disse to fagene. Noen med erfaringer? Hvor finner man egentlig noen som utfører slike jobber? Har tenkt litt på studenter ved Høgskolen eller lignende, som vil ha en liten ekstrainntekt utenom studiene. Bor forresten i Stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Tror høgskolen er et godt tips - hvis de har enten ingeniørfag eller lærerutdanning med vekt på realfag, i hvert fall. Sett opp lapper på oppslagstavlene der? Mannen min er utdannet lærer, og han har vært hjelpelærer i matte for et par elever på videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Har du snakket med lærere/rådgivere på skolen? Mange skoler har endel lærere som har 100% stilling men ikke har så mange undervisningstimer som de kunne. Her på vår skole er det flere slike lærere som da fungerer som en slags assistent eller ekstrahjelp der det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå