Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du vil alltid finne noen damer som er realistiske og skjønner at norges kjekkeste mann ikke kan bli interessert i dem pga større ytre forskjeller.

Så til ditt spm, ja, det er fullt mulig. :)

Ellers stiller jeg meg undrende til alle disse negative kommentarene som har haglet inn. Synes du har oppført deg trivelig jeg TS. :)

Anonymous poster hash: 3bac5...b45

Det er jo ikke for å være slem eller negativ- det er mest for å gi han litt innsikt i at selv om han syntes han er kjempekjekk og han har blitt kåret til superkjekk mann, så er det ikke sånn at alle damer i hele verden syntes det. Damer har ulik smak! Jeg hadde som nevnt aldri kasta ett blikk på Brad Pitt engang, og hadde avvist han på Tinder pga utseendet (der går det jo bare på utseendet..), og da hadde han kanskje innbillt seg at det var fordi han var for kjekk - når det i realiteten var at jeg fant han meget lite attraktiv. Get it?

Anonymous poster hash: 7c16b...739

Videoannonse
Annonse
Gjest ashanti
Skrevet

Meg over her..^ ikke meningen å være anonym.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det rimelig bra på kåringer over Norges kjekkeste mann så det må jo nesten være at jeg enten er for kjekk.

Anonymous poster hash: e75ee...c04

John Arne Riise..?

Anonymous poster hash: 4b6c1...969

• Liker 1
Skrevet

What is this for kjekk you speak of? There is no such thing as for kjekk

Skrevet

Det er irriterende å bli avvist av noen man ikke er interessert i, det skjønner jeg. Men om det var fordi du er for kjekk, er lite sannsynlig. Men det får du aldri vite .

AnonymBruker
Skrevet

What is this for kjekk you speak of? There is no such thing as for kjekk

Jo det er det.

Kvinner føler seg enda styggere når mannen er for kjekk.

Anonymous poster hash: e4249...7d4

Skrevet

Jo det er det.

Kvinner føler seg enda styggere når mannen er for kjekk.

Anonymous poster hash: e4249...7d4

Finnes ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...