AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #21 Skrevet 20. mai 2015 Kanskje du så for glatt og slibrige ut. Mange slike gutter jeg glatt hopper over. Hadde aldri hoppe over noen syntes var dødskjekke. Dummeste jeg har hørt. Shes just not that into you! Anonymous poster hash: 4ffda...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #22 Skrevet 20. mai 2015 Eller kanskje hun har lest i Se & Hør at du ikke er singel Anonymous poster hash: 86f84...711 1
avida30 Skrevet 20. mai 2015 #23 Skrevet 20. mai 2015 Tviler på at du har vært på noen liste over Norges kjekkeste mann med mindre du er John Carew, Nicolai Cleve Broch, Thomas Giertsen eller Jon Almås. Hahahhaa, butthurt much over at hun ikke likte bildet ditt? Kanskje hun selv var en kjendis fra "Norges mest sexy kvinne" og derfor ikke ville ha med bilde av seg selv, eller at du rett og slett ikke var hennes type. Så enkelt er det som regel, det trenger ikke ha noe å gjøre med om du selv syns du er kjekk eller ikke for alle har forskjellig smak
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #24 Skrevet 20. mai 2015 Hvis du er Aksel Lund Svindal, så kan jeg dra på date med deg jeg altså . Selv om jeg ikke tror vi har så mye til felles . Anonymous poster hash: 86f84...711 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #25 Skrevet 20. mai 2015 Kanskje du så for glatt og slibrige ut. Mange slike gutter jeg glatt hopper over. Hadde aldri hoppe over noen syntes var dødskjekke. Dummeste jeg har hørt. Shes just not that into you!Anonymous poster hash: 4ffda...b5e Hun kunne ikke se på bildene om jeg var "glatt og slibrig". Var snakk om noen ansiktsbilder. Tviler på at du har vært på noen liste over Norges kjekkeste mann med mindre du er John Carew, Nicolai Cleve Broch, Thomas Giertsen eller Jon Almås. Hahahhaa, butthurt much over at hun ikke likte bildet ditt? Kanskje hun selv var en kjendis fra "Norges mest sexy kvinne" og derfor ikke ville ha med bilde av seg selv, eller at du rett og slett ikke var hennes type. Så enkelt er det som regel, det trenger ikke ha noe å gjøre med om du selv syns du er kjekk eller ikke for alle har forskjellig smak Forstår ikke hvorfor du svarer i tråden om du tviler på meg. Er litt flere enn dem som har vært i kåringene, men Thomas Giertsen er jo bare kjekk for folk som liker menn med skjegg, er vel ingen som aner hvordan han ser ut uten. Nesten alle kan se bra ut med skjegg, det skjuler jo ansiktet. Tynt hår og høyt hårfeste som han prøver å skjule har han også. Og jeg har jo sett bilde av henne. TS Anonymous poster hash: e75ee...c04
Nemigirl Skrevet 20. mai 2015 #26 Skrevet 20. mai 2015 Hei, jeg har ikke noen bilder på min nettdatingkonto, litt fordi jeg ikke bruker den. Var noen som satte den opp for meg på tull. Uansett fikk en melding fra en jente. Synes selv hun ikke var noe å se på, virket litt desperat(hun sendte meg 3 meldinger før jeg hadde svart henne og det til en profil uten bilder). Jeg syntes faktisk litt synd på henne så valgte å svare på meldingene hennes. Vi chattet litt sammen og da virket hun faktisk som en som var sosialt awkward, sa hun hadde slitt med å få venner her i Oslo, osv. Fikk virkelig ikke noe godt inntrykk av jenta, men jeg er jo en empatisk person så tenkte at jeg kunne jo gi henne en sjans og se om hun virket bedre i virkeligheten. Hun spurte om å se bilder av meg og jeg sendte henne noen bilder av meg. Enkelte var ganske bra også, tatt av fotograf. Etter det så var hun at hun ikke trodde vi passet sammen likevel. Det må jo nesten være bilde som gjorde at hun ikke er interessert. Jeg har gjort det rimelig bra på kåringer over Norges kjekkeste mann så det må jo nesten være at jeg enten er for kjekk. For all del folk har jo forskjellig smak, men om man kontakter en profil uten bilder så er man vel ikke så kresen. Anonymous poster hash: e75ee...c04 Ok, du er altså enten for kjekk eller hvadafornoe??!? Personlig tipper jeg det siste. Kan heller ikke fatte og begripe at hun skulle avstå fra en date med deg fordi du er for kjekk. Man velger da ikke bort noen fordi de er for tiltrekkende??!? Tror heller ikke det at du er kjendis fikk henne til å skygge banen. Kan det derimot være at hun ikke tror du er kjendis? At hun trodde du fleipet da du sendte bildene, og at hun ikke tror du er den personen du faktisk er? Bare en tanke 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #27 Skrevet 20. mai 2015 Ok, du er altså enten for kjekk eller hvadafornoe??!? Personlig tipper jeg det siste. Kan heller ikke fatte og begripe at hun skulle avstå fra en date med deg fordi du er for kjekk. Man velger da ikke bort noen fordi de er for tiltrekkende??!? Tror heller ikke det at du er kjendis fikk henne til å skygge banen. Kan det derimot være at hun ikke tror du er kjendis? At hun trodde du fleipet da du sendte bildene, og at hun ikke tror du er den personen du faktisk er? Bare en tanke For å være kjendis er jo det viktigste en mann kan være... Utrolig hvor sure damer blir når en pen mann spiller på kvinners arena. Denne tråden ville fått en helt annen respons dersom ts var ei dame. Anonymous poster hash: e4249...7d4 1
Gjest ashanti Skrevet 20. mai 2015 #28 Skrevet 20. mai 2015 Morsomt. Når en jente blir avvist begynner hun å tvile på seg selv og sitt utseende, mens når en mann blir avvist konkluderer han med at det må være fordi han er for kjekk....
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #29 Skrevet 20. mai 2015 TS; akkurat som menn blir usikre når dama er veldig attraktiv, så blir også enkelte jenter usikre når mannen er attraktiv. Det bunner i usikkerhet. For mange menn er det ikke verdt å gå bort til en attraktiv dame engang for de vet de blir brent. Det samme gjelder da også damer som enten tror de blir brent, eller tror at de vil bli forlatt for en bedre dame senere. Så da rasjonaliserer de det vekk som at han ikke virker interessant eller finner unnskyldninger for at de ikke liker han. Tenk deg det, de kan finne ut at de ikke liker en person bare ved å se på ham. Uten engang å ha snakket med ham. På samme måte som at en pen jente kan virke arrogant og bitchy, uten egentlig å ha sagt et eneste ord. Forsvarsmekanismer hele veien. Bare ignorer de disse menneskene og heller fokuser på damer som ikke lar seg true av at en mann kanskje er veldig attraktiv. Anonymous poster hash: 8d23d...5ec
Gjest ashanti Skrevet 20. mai 2015 #30 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Bare ignorer de disse menneskene og heller fokuser på damer som ikke lar seg true av at en mann kanskje er veldig attraktiv. Anonymous poster hash: 8d23d...5ec Jeg tenker også at hvis det er slik at TS er en kjempekjent person, noe han må være, mtp at han visstnok har blitt kåret til Norges kjekkeste mann - så er det jo ikke sikkert dama var så interessert i å gå på date med John Carew liksom. Eller det kan hende hun trodde det var en køddeprofil med noen som utga seg for å være en kjendis. Og må legge til at smaken er som baken; mange syntes Brad Pitt eller OnklP er kjempekjekke, jeg syntes ikke de ser ut i måneskinn engang. Endret 20. mai 2015 av ashanti
Nemigirl Skrevet 20. mai 2015 #31 Skrevet 20. mai 2015 (endret) For å være kjendis er jo det viktigste en mann kan være... Utrolig hvor sure damer blir når en pen mann spiller på kvinners arena. Denne tråden ville fått en helt annen respons dersom ts var ei dame. Anonymous poster hash: e4249...7d4 Du misforstår innlegget mitt, tror jeg... Jeg ville bare påpeke muligheten for at hun ikke trodde personen som sendte henne bildene (og altså hadde opprettet profilen i første omgang) faktisk var TS. At hun kanskje trodde TS bare drev gjøn med henne. Og hvis hun tror noen driver gjøn med henne er det jo en god grunn til ikke å bli videre begeistret for personen. Igjen; det er bare en tanke, men siden ingen andre hadde nevnt den tanken i tråden syntes jeg det var verdt å nevne. For øvrig er jeg uenig i begge påstandene dine i svaret til mitt innlegg uten at jeg ser at det har noen sammenheng med innlegget mitt i utgangspunktet. Mitt formål var altså kun å belyse en mulighet annet enn TS sitt skremmende kjekke utseende som årsak til at jenta backet ut. Endret 20. mai 2015 av Nemigirl 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #32 Skrevet 20. mai 2015 Tror heller ikke det at du er kjendis fikk henne til å skygge banen. Kan det derimot være at hun ikke tror du er kjendis? At hun trodde du fleipet da du sendte bildene, og at hun ikke tror du er den personen du faktisk er? Bare en tanke Tror bildene så ganske legitime ut, så tror ikke hun tenkte at jeg bare latet som. Ikke tror jeg om alle kjenner meg igjen heller. Morsomt. Når en jente blir avvist begynner hun å tvile på seg selv og sitt utseende, mens når en mann blir avvist konkluderer han med at det må være fordi han er for kjekk.... Jeg har jo ingen grunn til å tvile på meg selv, tror ikke de pene jentene som blir avvist en enkeltgang tenker at de er stygge heller. TS; akkurat som menn blir usikre når dama er veldig attraktiv, så blir også enkelte jenter usikre når mannen er attraktiv. Det bunner i usikkerhet. For mange menn er det ikke verdt å gå bort til en attraktiv dame engang for de vet de blir brent. Det samme gjelder da også damer som enten tror de blir brent, eller tror at de vil bli forlatt for en bedre dame senere. Så da rasjonaliserer de det vekk som at han ikke virker interessant eller finner unnskyldninger for at de ikke liker han. Tenk deg det, de kan finne ut at de ikke liker en person bare ved å se på ham. Uten engang å ha snakket med ham. På samme måte som at en pen jente kan virke arrogant og bitchy, uten egentlig å ha sagt et eneste ord. Forsvarsmekanismer hele veien. Bare ignorer de disse menneskene og heller fokuser på damer som ikke lar seg true av at en mann kanskje er veldig attraktiv. Anonymous poster hash: 8d23d...5ec Takk. 100% enig. Ser det i tråden også at det at jeg har et pent ytre liksom skal bety at jeg ikke er trivelig som person. Alle forstår at det ikke er noen sammenheng der. TS Anonymous poster hash: e75ee...c04
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #33 Skrevet 20. mai 2015 Morsomt. Når en jente blir avvist begynner hun å tvile på seg selv og sitt utseende, mens når en mann blir avvist konkluderer han med at det må være fordi han er for kjekk.... Haha, det verste er at det er sant! Vi tror vi er stygge , feite, og whatnot - imens slike som han her ikke kan fatte at andre folk ikke finner trynet hAns tiltrekkende. Noe sier meg at fyren her ikke er spesielt kjekk , og å bli kåret til "Norges kjekkeste mann" hadde jeg tatt med en klype salt. Bare fordi man er kåret til noe sånt så betyr det ikke at alle og enhver der ute hadde datet deg, liksom. Ser for meg en selvopptatt fyr som bruker selvbruning, trange klær for å fremheve muskler, en eller annen hårsveis som det lyser "douche" av, digger Playboy og stiller opp i fotoshoots og er generelt mer eller like mye feminin og opptatt av utseende som damer flest. Kort oppsummert; douche. Nei takk! Anonymous poster hash: 4dbc3...828
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #34 Skrevet 20. mai 2015 Tror bildene så ganske legitime ut, så tror ikke hun tenkte at jeg bare latet som. Ikke tror jeg om alle kjenner meg igjen heller. Jeg har jo ingen grunn til å tvile på meg selv, tror ikke de pene jentene som blir avvist en enkeltgang tenker at de er stygge heller. Takk. 100% enig. Ser det i tråden også at det at jeg har et pent ytre liksom skal bety at jeg ikke er trivelig som person. Alle forstår at det ikke er noen sammenheng der. TSAnonymous poster hash: e75ee...c04 Måten du skriver på og fremstiller det så kan ikke du fatte at dama ikke finner deg tiltrekkende. Kanskje du er vant med at folk er snille og gir deg komplimenter og bekreftelse når du fisker etter det, men har du virkelig så vanskelig å forstå at det ikke er alle jenter her i Norge som ønsker å date deg ? WhatAnonymous poster hash: 4dbc3...828
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #35 Skrevet 20. mai 2015 Hva skjer med denne negativiteten og drittslenginga? Han har prøvd å være så saklig som mulig. Dere som slenger så mye dritt, er dere klare over hvor mye dere antar? Dere vet ingenting om TS annet enn at han er modellpen. Skulle snudd på kjønnene og så sett ramaskrik oppstå når menn hadde slengt liknende kommentarer til TS.Anonymous poster hash: 8d23d...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #36 Skrevet 21. mai 2015 Ser for meg en selvopptatt fyr som bruker selvbruning, trange klær for å fremheve muskler, en eller annen hårsveis som det lyser "douche" av, digger Playboy og stiller opp i fotoshoots og er generelt mer eller like mye feminin og opptatt av utseende som damer flest. Kort oppsummert; douche. Nei takk!Anonymous poster hash: 4dbc3...828 Betyr dette at de som er opptatt av utseendet er douches, også damer? Eller mener du at damer er fritatt fra å bli kalt douche, bare fordi de har vagina? I såfall er det kanskje du som er douche. Anonymous poster hash: e4249...7d4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2015 #38 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jakob er det deg? Endret 21. mai 2015 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #39 Skrevet 21. mai 2015 Du vil alltid finne noen damer som er realistiske og skjønner at norges kjekkeste mann ikke kan bli interessert i dem pga større ytre forskjeller. Så til ditt spm, ja, det er fullt mulig. Ellers stiller jeg meg undrende til alle disse negative kommentarene som har haglet inn. Synes du har oppført deg trivelig jeg TS. Anonymous poster hash: 3bac5...b45
frk91 Skrevet 21. mai 2015 #40 Skrevet 21. mai 2015 Det kan hende hun har dårlig erfaring med såkalte "kjekke" menn og derfor backet ut, eller at hun ikke syntes du var kjekk etter hun fikk se bilder av deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå