Sjela Skrevet 4. august 2015 #61 Del Skrevet 4. august 2015 Gratulerer så mye med graviditeten Hvordan går det med deg og symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte* Skrevet 8. august 2015 Forfatter #62 Del Skrevet 8. august 2015 Gratulerer så mye med graviditeten Hvordan går det med deg og symptomer? Takk det går helt ok, mye kvalm, men ingen oppkast. Blir veldig fort sliten og trøtt, men det går egentlig greit 8+1 idag og teller dagene til 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 10. august 2015 #63 Del Skrevet 10. august 2015 Så utrolig spennende 😄 Håper formen blir bedre og at de fire neste ukene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. august 2015 #64 Del Skrevet 11. august 2015 Uff, kjipt med kvalmen. Håper den ikke er langvarig. Snart er første trimester over og da skal du se at formen blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte* Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #65 Del Skrevet 19. oktober 2015 Oppdatering er idag 18+6 uker skal på ordinær ultralyd imorgen, men vi vet allerede (privat UL) at det er en gutt snart halvveis. Kvalmen gikk over etter uke 11! Har hatt litt ryggvondt og vært endel trøtt, men ellers er formen fin og livet smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campanula Skrevet 1. desember 2015 #66 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei! Jeg leste gjennom dagboken din, og det var så fint å lese om noen det har gått bra for! Jeg er som deg, alt er på plass, og nå mangler bare ungene. Er i pp2, og jeg går hele tiden rundt og tenker at det aldri kommer til å gå bra, for "alle" bruker jo minst to år, 4 ivf og 5 sa før det blir klaff. Men nå ble jeg litt mer positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte* Skrevet 24. september 2016 Forfatter #67 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Wow, mye har skjedd på et år.. 🙂 I Mars 2016 kom vår deilige sønn til verden #stolt nå er han litt over et halvt år og begynner å bli travel en fantastisk opplevelse, ett nytt liv og en ny hverdag Endret 19. august 2018 av Charlotte* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 12. oktober 2016 #68 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fantastisk fin dagbok å lese gjennom! Gratulerer med en liten sønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå