AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Neste uke skal datteren min på 6 år på klassetur, dagstur, men foreldre er invitert og den eneste forelderen som har meldt seg på så langt er en far som dattern min i år har måtte være i Dommeravhør mot etter å ha sett han banke opp barnet sitt og mor. Hun er livredd for han selv, men jeg jobber og har ikke mulighet til å bli med. Hva hadde dere gjort ? Vil ikke sende henne med der når hun er så redd for hanAnonymous poster hash: f8549...512
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Neste uke skal datteren min på 6 år på klassetur, dagstur, men foreldre er invitert og den eneste forelderen som har meldt seg på så langt er en far som dattern min i år har måtte være i Dommeravhør mot etter å ha sett han banke opp barnet sitt og mor. Hun er livredd for han selv, men jeg jobber og har ikke mulighet til å bli med. Hva hadde dere gjort ? Vil ikke sende henne med der når hun er så redd for hanAnonymous poster hash: f8549...512 Jeg hade fortalt dette til barnehagen og bedt dem ta en avgjørelse på hvordan de skal gå frem. Så hade jeg nektet at min barn skulle bli med på tur hvis han ble med og forlanget at barnehagen da fant et annet alternativ for mitt barn. Muligens jeg hade fortalt sannheten til andre foreldre også, men da hade jeg vært rimelig desperat. Anonymous poster hash: f5de2...102 12
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Det er det jeg lurer litt på, politet snakket i starten om besøksforbud mot dattern min så hun kunne føle seg trygg, men ble aldri noe mer enn snakk fra politiet sin side. Selvom barnevernet er inne i bilde så har han fått flytte hjem etter at han slapp ut av varetekt så han får jo omgås sitt barn, så da burde han vel få lov til å være med andre barn også? Skolen vet om saken så synes det er dumt de ikke nekter han.Anonymous poster hash: f8549...512
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Regner med at han ble frifunnet da, dersom han får bli med. Dersom han har blitt frifunnet er dette en god tid å lære barnet ditt at man er ikke skyldig og bør unngås bare fordi man er anklaget for noe. Anonymous poster hash: 5edab...788 9
Ailurophile Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Kan du ikke ta det opp med de som er ansvarlige for skoleturen? Det er tross alt ikke bare ditt barn som blir satt i fare om denne mannen blir med. 1
minister-mio Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Hvorfor er datteren din redd? Vet hun at han har vært i dommeravhør? Og vet du? Hvordan vet du det? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Er han dømt for noe? Hvis ikke så er han per definisjon uskyldig, og i rettsstatens øyne har han ikke banket opp noen som helst. Skjerpings ts! Anonymous poster hash: c9636...25c 5
PPM Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Hvorfor er datteren din redd? Vet hun at han har vært i dommeravhør? Og vet du? Hvordan vet du det?Det var datteren som hadde vært i dommeravhør. Endret 19. mai 2015 av Petter 12
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Rettssaken har ikke vært enda og både dattern min og jeg var der når det skjedde så hun vet jo godt at det har skjedd. Mannen har truet henne masse også før dette skjedde så hun er redd med "gyldig grunn", hun går til bup for å bearbeide det hun har sett, men sliter veldig med mareritt over det enda. Anonymous poster hash: f8549...512 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Leser dere HI eller?? Det var jo datteren til TS som hadde vært i dommeravhør her? Hadde vært uaktuelt å sendt mitt barn på tur med barnehagen i den situasjonen. Gi beskjed til barnehagen og snakk med politiet med henvisning til tidligere snakk om besøksforbud... Anonymous poster hash: d4e5a...f0a 17
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Vil forrseten ikke tro at det er lov at denne faren er med.. enn så lenge han er mistenkt (dere vet at han er skyldig, men han er ikke dømt) for noe så grovt, OG barnet ditt var vitne! Anonymous poster hash: d4e5a...f0a 4
PPM Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Bare å holde dattera di hjemme. Så lenge ikke det foreligger noen type besøksforbud eller lignende så er det nok ikke så mye annet du kan gjøre, uansett om han er dømt eller ikke.
Gjest Honeypuff_1992 Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Regner med at han ble frifunnet da, dersom han får bli med. Dersom han har blitt frifunnet er dette en god tid å lære barnet ditt at man er ikke skyldig og bør unngås bare fordi man er anklaget for noe. Anonymous poster hash: 5edab...788 Les innlegget til trådstarter da. Der står det at datteren til trådstarter var vitne til at mannen begikk vold mot sitt barn og barnets mor. Og at datteren var i dommeravhør p.g.a det. 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Takk, skal ta kontakt med politiet igjen imorgen, så håper jeg på det beste. Evnt. snakke med læreren om hva jeg syns om dette med tanke på at han faktisk vet hvordan situasjonen er. På skolen har vi en avtale om at de passer på dattern min ekstra mye hvis det er han som henter ungen sin, og tar henne med seg ett annet sted så hun skal slippe å se han. Det er derfor jeg syns det er så rart at de i det hele tatt lar han være med. Er det gyldig fraværs grunn fra jobben min da? Har endel fravær fra før nå i det siste pga hun sliter så etter det hun så med søvn og alle timene hos BUP.. Anonymous poster hash: f8549...512 2
SiMa Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Regner med at han ble frifunnet da, dersom han får bli med. Dersom han har blitt frifunnet er dette en god tid å lære barnet ditt at man er ikke skyldig og bør unngås bare fordi man er anklaget for noe. Anonymous poster hash: 5edab...788 Datteren til ts har vært i dommeravhør etter å ha sett mannen banke opp sitt eget barn og barnets mor. Barnet har selv sett denne mannen utøve vold, og er da naturlig nok redd. "Uskyldig inntil det motsatte er bevist" er et godt prinsipp, men kan ikke brukes i et tilfelle som dette. Hvorfor er datteren din redd? Vet hun at han har vært i dommeravhør? Og vet du? Hvordan vet du det? Det er datteren til ts som har vært i dommeravhør, ikke mannen som utøvde vold. (Det er bare barn som er i dommeravhør, voksne blir avhørt av politiet.) 10
Gjest Reza08 Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Merkelig at skolen ikke tar noe standpunkt til dette. Endret 19. mai 2015 av Reza08
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde ikke godtatt dette. Uansett hva som skjedde eller hvordan ting var, så er det jo et faktum at din datter var i dommeravhør mot denne mannen, og knytter ham til en vond situasjon. Hun er bare 6 år, og jeg skjønner godt at dette er en svært ekkel situasjon for henne. En seksåring skal ikke behøve å være redd på klassetur Jeg hadde forklart situasjonen for læreren og sagt at hun ikke kommer hvis denne mannen skal være med.Anonymous poster hash: 3c851...541 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Jeg tenkte med en gang besøksforbud da jeg leste HI. Angående gyldig fraværsgrunn fra jobb, vet sjefen din om detaljene i denne situasjonen? Hvis ikke tror jeg du har mye å vinne på å legge alle kortene på bordet og spørre om dere kan finne frem til en løsning. Sender en klem til datteren din og deg. Og uansett hva du gjør, ikke, under noen omstendigheter, send med datteren din på denne turen om han også blir med. Anonymous poster hash: 516a2...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå