AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Del Skrevet 19. mai 2015 Og hvorfor? Anonymous poster hash: 9ad79...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Del Skrevet 19. mai 2015 Må si at skole og barnehage har vært de mest slitsomme jobbene. Dette fordi at jeg er introvert, og jeg ble utrolig sliten av å måtte være så mentalt "på" hele tiden. Anonymous poster hash: c2f30...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ailurophile Skrevet 19. mai 2015 #3 Del Skrevet 19. mai 2015 Jobbet på gård en sommer. Hadde ansvar for kalvene. De minste babyene var sky, men det tok ikke mye til for å vinne deres tillit. Tenåringene derimot var noen drittunger. De var altfor nysgjerrig og ville gjerne stange meg ned hver gang jeg skulle vaske båsen deres. Ikke gøy å bli stanget ned av en okse så man lander i kumøkk, haha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. mai 2015 #4 Del Skrevet 19. mai 2015 Tja, jobben på McDonald's var den mest fysisk slitsomme, da det alltid var utrolig mye å gjøre, lang kø og sjefer som nærmest kjeftet om vi sto i ro uten å gjøre noe. Derimot ble jeg mer sliten av jobben min på kundeservice, til tross for at jeg fikk ta nesten så mange pauser jeg ville og hadde et helt fantastisk arbeidsmiljø. Det var fordi jeg var veldig ukomfortabel med arbeidsoppgavene og sliter med telefonangst. Jeg brukte så mye energi bare på å fullføre jobben at jeg hadde ganske nøyaktig null overskudd etter at arbeidsdagen var over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Del Skrevet 19. mai 2015 På tobakksfabrikk. Det var veldig slitsom, sto ved samlebånd og slang varme tobakksblader på et samlebånd hele dagen. Men vi fikk røyke så mye vi ville i pausene. Anonymous poster hash: 45847...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Del Skrevet 19. mai 2015 Servitør på en veldig travel restaurant tror jeg er det mest slitsomme jobben jeg har hatt. Husket jeg grudde meg hver gang jeg nærmet meg døra før arbeidsstart. Anonymous poster hash: c906d...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. mai 2015 #7 Del Skrevet 19. mai 2015 Definitivt servering/bar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Del Skrevet 19. mai 2015 Matbutikk. 8 timer uten tissepause, mulighet for å spise drikke eller sette seg ned i fem minutter. Fikk kjeft om jeg brukte for lang tid på å vise kundene hvor varene var plassert... Anonymous poster hash: dd33c...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 19. mai 2015 #9 Del Skrevet 19. mai 2015 3. plass: Vaske fjøs med høytrykksspyler 2. plass: Standmedarbeider 1. plass: Bokhandel (Verken fysisk eller psykisk slitsom, men det var så lite å gjøre at jeg ble gal) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeypuff_1992 Skrevet 19. mai 2015 #10 Del Skrevet 19. mai 2015 Telefonselger. Fordi jeg var ung uten nettverk og trengte penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Del Skrevet 19. mai 2015 Stuepikejobben var slitsom på mange måter, folk er ekle! Men den mest slitsomme var en butikkjobb der både sjef og medarbeidere baksnakket alle. Miljøet og arbeidsforholdene var helt grusomme, surr med kontrakter og ingen helg- og kveldstillegg. Husker at jeg grein på flybussen en gang jeg hadde vært på besøk hjemme, fordi jeg visste at jeg måtte på jobb igjen dagen etter. Anonymous poster hash: 1cd50...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 19. mai 2015 #12 Del Skrevet 19. mai 2015 Da jeg jobbet i en veldig populær klesbutikk. Enormt mye arbeidsoppgaver, i tillegg til masse kunder, og jeg var ALLTID alene på jobb, så jeg fikk ikke spist/gått på do. Var helt død på slutten av dagen, hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Del Skrevet 19. mai 2015 Turnuslege på et lokalsykehus i nord-Norge. Mye ansvar, høy terskel for å ringe bakvakt sammenlignet med større sykehus. Anonymous poster hash: 73ac7...6ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 19. mai 2015 #14 Del Skrevet 19. mai 2015 Alle jobbene jeg har hatt med personal ansvar. Pga manglende arbeidsmoral bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Del Skrevet 19. mai 2015 Det året jeg jobbet som traktorselger i Setesdal. Anonymous poster hash: d2335...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 19. mai 2015 #16 Del Skrevet 19. mai 2015 To uker på familiens fiskebåt i skrei-sesongen. Greide å sovne stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Del Skrevet 19. mai 2015 Lærer. Retting tar livet av norsklærerne. Anonymous poster hash: 7b38f...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #18 Del Skrevet 19. mai 2015 Sykehjem. Anonymous poster hash: de493...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2015 #19 Del Skrevet 19. mai 2015 Guide. Jeg var kvalm av nervøsitet hele første sesong. Andre sesong gikk det litt bedre, men jeg er likevel sjeleglad for at jeg valgte å slutte. Det var ikke for meg, selv om jeg liker både språk, historie, kultur og turister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 19. mai 2015 #20 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Privat sykehjem. De fleste fast ansatte med utdannelse var sykemeldte. Var bare masse uerfarne pleieassistenter der. Sjefen mente at vi ikke trengte så mange på jobb heller. Sår ble ikke stelt ordentlig ++ Det var alt for få på jobb og sykepleieren på avdelingen fikk ikke tid til noe som helst. Ble nok mye slurv i medisinene til pasientene. Fikk ekstremt dårlig samvittighet da jeg jobbet der. Tenkte at alle egentlig burde ha sagt opp i protest for forsvarlig var det overhode ikke. Endret 19. mai 2015 av Personenmeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå