Gå til innhold

Har hatt tysk 1 eksamen. Hva tror du jeg får? (sende på PM)

Ms.Sommerfugl

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg tysk 1, skriftlig eksamen. Jeg vet ikke om det er lov å legge ut slike oppgaver så kort tid etter en eksamen, i det minste ikke offentlig? Jeg bare dør av nysgjerrighet på hva jeg kan få. Jeg tror ikke jeg gjorde det så bra, men det hadde vært litt bedre om noen hadde orket å ta seg tid til og eventuelt lese besvarelsen min (som er gode i tysk, eller har kunnskaper i alle fall).

Jeg vet at jeg ikke bøyde ordene riktig, og var nok litt slurvete, men jeg gjorde det beste jeg kunne.

Noen som vil lese gjennom og "anslå" karakter? Jeg hater å vente, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror at du gjør lurt i å sende på PM og ikke legge det ut her offentlig på forumet.

Er det privatisteksamen eller eksamen på VGS? Etter norskeksamen i fjor spurte jeg norsklæreren min om han kunne anslå en karakter for både bokmål- og nynorskbesvarelsen min. Det ville han gledelig. Du kan jo prøve dette? Da vil du nok få et mer realistisk svar også. :)

Anonymous poster hash: ed14c...383
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror at du gjør lurt i å sende på PM og ikke legge det ut her offentlig på forumet.

Er det privatisteksamen eller eksamen på VGS? Etter norskeksamen i fjor spurte jeg norsklæreren min om han kunne anslå en karakter for både bokmål- og nynorskbesvarelsen min. Det ville han gledelig. Du kan jo prøve dette? Da vil du nok få et mer realistisk svar også. :)

Med tanke på at dette er en eksamen jeg hadde i dag, så er det nok best å ikke legge den ut offentlig.

Dette var en eksamen jeg tok opp fra VGS, jeg fikk egentlig 2 i standpunkt på VGS, men strøyk på eksamen... så da måtte jeg ta skriftlig og muntlig tysk opp igjen.

Jeg prøvde å oversette teksten min fra tysk (det jeg hadde skrevet) til norsk, og selv jeg kan se at det bare er tull og rot! Kommer garantert til å stryke.

Har dessverre ingen tysklærere jeg kan kontakte for å få karakter anslått, derfor spør jeg KG :) heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at dette er en eksamen jeg hadde i dag, så er det nok best å ikke legge den ut offentlig.

Dette var en eksamen jeg tok opp fra VGS, jeg fikk egentlig 2 i standpunkt på VGS, men strøyk på eksamen... så da måtte jeg ta skriftlig og muntlig tysk opp igjen.

Jeg prøvde å oversette teksten min fra tysk (det jeg hadde skrevet) til norsk, og selv jeg kan se at det bare er tull og rot! Kommer garantert til å stryke.

Har dessverre ingen tysklærere jeg kan kontakte for å få karakter anslått, derfor spør jeg KG :) heh

Ja, det var det jeg skrev. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg skrev. :)

Haha, beklager. Jeg er litt fjern i dag (naturlig nok) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lese. Men jeg trenger oppgaven også hvis jeg skal tippe på noen karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære nabo (som tar en kaffe hos meg nå) kan se på oppgaven. Noter ned oppgaveteksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke et ord tysk, men vet hvordan det er å vente i spenning. Håper det gikk bedre enn du tror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Har nå sendt melding til Invicta med oppgaven min. Jeg tok ikke med meg oppgaveheftet hjem... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...