Gå til innhold

Speeddate

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Klar for date

Har noen av dere vært på speeddate? Noen erfaringer å dele med seg? Har sett at det er en speeddate i byen jeg bor i på torsdag. Har lyst å melde meg på, men vet ikke om jeg tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg hadde tort det dersom jeg bodde i LA eller NY...men lille Oslo..? Ehhh, nei tror ikke det.

Alle vet jo hvem alle er i dette lille landet..og når det er så få mennesker her, blir det litt looser å være med på slikt ettersom det aldri har vært noen storby-jungel her?

Når jeg ser slikt på TV fra USA ser det kult ut og da ville jeg ha forsøkt det for gøy. Men her..? Hver gang nordmenn skal kopiere amerikanernes ideér blir det så platt. Akkurat som norske The Appretice, f.eks. Spesielt særlig at Chess-gründeren har Trumph-kvaliteteter - NOT. :roll: Og akkurat som trønserske Max kan sammenliknes med de amerikanske ungkarene, not.

Derfor blir alt så bondete når det kommer hit....

Er det virkelig verdt å prøve? Er det ikke bare de mindre pene som er med på slikt? Eller de feite som jobber døgnet rundt og har ikke tid til å spise sunt? Eller menn som det er noe galt med?

Eller har noen erfaringer fra det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klar for date

Ja, det er det jeg også lurer på. Hvem stiller egentlig opp på slik? Er det mindre kjekke folk som ikke får seg noe på byen?

Jeg er litt interessert i å gå selv, fordi jeg har vært en del ute på byen, men ikke funnet den "rette". Jeg har et normalt utseen, men er litt for beskjeden til å sjekke på byen. Hadde vært gøy å prøvt dette en gang, bare for å se om det var noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, det var jeg som var "gjest" overfor her også...

men dersom du er klar og allerede har forsøkt byen er det sikkert verdt et forsøk for gøy.

Leste i en avis om konseptet at man måtte ikke forvente så mye men bare være klar for litt moro. Så kanske man fant en eller flere man likte, eller i det minste ble venn med.

Du taper vel ikke noe på å forsøke :) dersom du er klar for en date!

PS! Dersom du er sjenert og har prøvd byen som marked, drakk du virkelig ikke noe da? Forsvinner ikke hemningene sine dersom du får deg et par glass vin da?

:wink: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Ja, det er det jeg også lurer på. Hvem stiller egentlig opp på slik? Er det mindre kjekke folk som ikke får seg noe på byen?

Jeg er litt interessert i å gå selv, fordi jeg har vært en del ute på byen, men ikke funnet den "rette". Jeg har et normalt utseen, men er litt for beskjeden til å sjekke på byen. Hadde vært gøy å prøvt dette en gang, bare for å se om det var noe.

Jeg tror det er folk som deg som drar på speeddate. De finner ingen på byen, eller de finner det ikke helt komfortabelt å sjekke på byen.

Tendensen her i Trondheim er at de fleste gutta finner mange interessante jenter under arrangementet, mens kvinnene finner få, men om dette er pga standarden eller kresenheten vet jeg ikke.

Uansett tror jeg du ikke har noe å tape på det, så har du lyst er det vel bare å prøve. Jeg skjønner ialllfall ikke hva som skal være farlig med det :) Faktisk høres det gøy ut, så i en større by med flere mennesker (og sannsynligheten for flere artige personligheter på et slikt arrangement) hadde det vært morsomt å prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klar for date

Jo, jeg drikker jo når jeg er på byen, men ser ejg en som jeg synes ser veldig kjekk ut, er det likevel ikke så lett å bare gå rett bort å prøve å sjarmere ham :-?

Vel, jeg får prøve å mane meg opp å se om jeg tør å melde meg på.

Hadde vært kjekt å hørt fra folk som har gått selv. Hva de synes om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kjenner flere som har vært på det i Oslo. Hun ene ble faktisk kjæreste med en hun traff der. Har du lyst har du lov, men det er kanskje ikke noe for de mest sjenerte. Man bør være ganske utadvendt og glad i å prate (om seg selv) og spørre for man får lite tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
Gjest Gjest_nysjerrig_*
Jeg hadde tort det dersom jeg bodde i LA eller NY...men lille Oslo..? Ehhh, nei tror ikke det.

Alle vet jo hvem alle er i dette lille landet..og når det er så få mennesker her, blir det litt looser å være med på slikt ettersom det aldri har vært noen storby-jungel her?

Når jeg ser slikt på TV fra USA ser det kult ut og da ville jeg ha forsøkt det for gøy. Men her..? Hver gang nordmenn skal kopiere amerikanernes ideér blir det så platt. Akkurat som norske The Appretice, f.eks. Spesielt særlig at Chess-gründeren har Trumph-kvaliteteter - NOT. :roll: Og akkurat som trønserske Max kan sammenliknes med de amerikanske ungkarene, not.

Er det virkelig verdt å prøve? Er det ikke bare de mindre pene som er med på slikt? Eller de feite som jobber døgnet rundt og har ikke tid til å spise sunt? Eller menn som det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Hei. syntes du er litt vel negativ. Har hatt utrolig lyst å speeddate selv, prøve det. Det er sikkert mange med meg, som er pene, små, store, mindre pene osv., men som ikke tør fordi de er redd hva andre mener om dem. Vel, hvorfor ikke prøve, det ser ut som mange har lyst, men ikke tør. Jeg tenker det samme om nett treff, hvorfor ikke prøøve, det er ikke ensbetydende at du er en looser om du prøver nettet eller speeddating. Om noe skal sies, så syntes jeg det er mer loosers som går på barer og forsøker å sjekke. Da ser jeg for meg gamle feite gubber som strør seg om med penger for å imponere. Nei, heller en speed date i edru tilstand enn en halvfull gubbe som ikke tør be deg ut på en date før tiende drinken. lykke lykke til, kanskjer vi treffes på speedern. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...