Gå til innhold

Tidenes verste Eurovision-sanger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse skattene fra 2006 😂

• Liker 1
Skrevet

Haha, synes denne var artig! 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.5.2015 den 18.26, Fredsmegleren skrev:

Hjelpes

«Jeg har et reir på hodet.... a sa ao, aaa ao.... «

Anonymkode: 9928d...5dc

AnonymBruker
Skrevet
På 19.5.2015 den 18.35, Perelandra skrev:

Hva med denne karen?

Fikk han ballene i klem?

Ja. Satt noen under drakula kappen hans med en Rødtangen og justerte tonene 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.5.2019 den 17.21, Perelandra skrev:

Jeg drar fram igjen denne fra fire år siden: Kvalifiserer noen av året bidrag til til versting-lista? 

Tja, hvis Madonna hadde vært vanlig deltager, og ikke pauseartist, er jeg redd hun kunne havna på lista. Ingen sang så hjerteskjærende surt som henne, dessverre. 

Ellers vil i alle fall Islands bidrag havne på lista over bisarre og spesielle sanger man vil huske. 

Island sin var dritstygg. Søppel.

Skrevet

Den absolutt verste må være israel, be happy..tror den er kåret til den verste også. Jeg har ikke ord hvor grusom den er!:bond:

Skrevet
På ‎19‎.‎05‎.‎2019 den 22.20, Hottrio skrev:

Men den MORSOMSTE var Litauen med "We are the winners"  😃 Sjekk dansinga til den skallede mannen.

Hahahahahaha:-D

Skrevet
1 time siden, Kattugla skrev:

Dette er jo en klassiker med kultstatus :duskedame:Tittelen "Lasha Tombai" betyr ikke noe på ukrainsk, men uttalt på en bestemt måte kan det ligne på "Russia Goodbye" 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 19.5.2019 den 22.20, Hottrio skrev:

Men den MORSOMSTE var Litauen med "We are the winners"  😃 Sjekk dansinga til den skallede mannen.

Wtf😂

jeg trodde jeg hadde FULL kontroll på alle bidrag gjennom Eurovisionhistorien, men denne kan jeg ikke huske å ha sett i hele mitt liv! 

Anonymkode: c341e...7c7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wtf😂

jeg trodde jeg hadde FULL kontroll på alle bidrag gjennom Eurovisionhistorien, men denne kan jeg ikke huske å ha sett i hele mitt liv! 

Anonymkode: c341e...7c7

Det var samme år som Finland vant med Hard Rock Halleluja, så kanskje den tok bort oppmerksomheten? Mye rart i 2006. Det var også samme år hvor hun med fugleredet på hodet sang/skrek CHAI. 

• Liker 2
Gjest Gretagarbo
Skrevet
13 timer siden, Hottrio skrev:

Jeg synes denne melodien er veldig bra!!  

Den der er jeg uironisk fan av. Island bør sende henne igjen!

Skrevet
3 timer siden, Perelandra skrev:

Dette er jo en klassiker med kultstatus :duskedame:Tittelen "Lasha Tombai" betyr ikke noe på ukrainsk, men uttalt på en bestemt måte kan det ligne på "Russia Goodbye" 

Elsker Verka 🤩🤩🤩😀😀😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne fra Montenegro. Fyren ser helt malplasssert ut på scenen. Ser ut som en villkårlig person som bare har gått opp på scenen uten å ha forberedt seg. Husker jeg fikk helt latterkrampe da jeg så dette første gang. 

Anonymkode: 67430...c37

Skrevet
7 timer siden, Kattugla skrev:

Denne er i esc historie-familien etter sin 2. Plass i 2007. Kommer frem hvert år enten i klipp eller person 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, sommerkroppen skrev:

Hahahahahaha:-D

Hahahaha. Ja, broren min sa han burde skamme seg skikkelig. Syntes han var så teit. Den husker jeg faktisk.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne fra Montenegro. Fyren ser helt malplasssert ut på scenen. Ser ut som en villkårlig person som bare har gått opp på scenen uten å ha forberedt seg. Husker jeg fikk helt latterkrampe da jeg så dette første gang. 

Anonymkode: 67430...c37

Han virker full...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Hottrio skrev:

Jeg synes denne melodien er veldig bra!!  

Hun var grusom.

AnonymBruker
Skrevet

Hele Eurovision er vel stortt 99,99 prosent søppel, ispedd en del politiske budskap...          

Anonymkode: 2e66a...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...