Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Del Skrevet 29. august 2004 Sitter og drømmer om en "sydentur" med min datter som er åtte år. Vi har vært gjennom en litt tøff periode, og jeg håper vi får råd til å reise en tur. :-) Men så har jeg altså aldri vært i Det Store Syden! :oops: Hvor skal jeg reise, det må ikke være for dyrt, og hvordan går jeg frem? Hva er lurt å huske på, og er det toalett og dusj der vi havner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Dette er litt på siden av det du spør om, men som tidligere 'syden-barn' vil jeg bare si: smør datteren din godt inn, flere ganger om dagen og etter hver gang hun har vært i vannet. Pass på at hun ikke er for mye i sola i den 'farlige' tiden (12-15). Jeg tilbrakte en del somre med smertefulle blemmer på ryggen fordi jeg elsket sjøen og ikke solkrem... Reiser du aller billigst kan du riskiere å måtte dele bad med noen, men det er ytterst sjelden i mine erfaringer (og har faktisk aldri skjedd i syden for meg). Beste måten å finne billige turer på er å sjekke på nettet eller reisedelene i avisene, fx reisesidene i lørdags-dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #3 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg ville dratt til typiske familiesteder. På den måten vil barnet ditt få sjansen til å treffe andre på samme alder og dermed ha noen å leke med. Og for deg vil det også bli mulig å treffe andre foreldre, og turen blir enda bedre etter min mening. Jeg tror det var Ving-reiser som arrangerte turer for mor og barn alene. Da reiser det flere sammen. Jeg tror jeg ville tatt en slik tur om jeg skulle reist alene med mitt barn. Synes det er greit å reise sammen med andre for å treffe nye folk! Også ville jeg dratt til ordentlige hoteller. Jeg har selv vært på Suving sitt hotell på Gran Canaria. Helt topp sted for både store og små... Her kan du lese litt om tilbudnee på Sunwing... Spør bare om du lurer på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 31. august 2004 #4 Del Skrevet 31. august 2004 Det er veldig fint for barn i Alcudia på Mallorca. Ikke så lang flytur heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Likte best Bahia Feliz på Gran Canaria. Typisk familiested, stille og rolig, fint område og tilbud for ungene. God tur, og kos deg sammen med datteren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Hvor mye må man regne med i lommepenger for en uke? Har ikke tenkt å leve overdådig, men vil ikke snu på hver krone heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gammel reisekonsulent!! Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Ang penger kommer det veldig ann på hvor du reiser! eks Kypros er ganske dyrt. Kommer jo selvfølgelig ann på hvor dere drar! Hvis det bare er dere to vil du sikkert tilbringe all tiden med din datter, men Star Tour har Blue Village anlegg som er tilrettelagt for barne familier, men bamse klubber, delfin klubber med leker, utflukter og show som de skal vise for foreldre osv...! En hit! Ett kjempe fint er Playa Flamingo på Lanzarote...,men de har på Gran Canaria, Tyrkia, Spania og mange andre flotte steder! Utenom sesongen kan du også være heldig med priser! Bare ett lite tips, hvis det var noe sånn du tenkte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Alcudia på Mallorca, Nuevas Palmeras heter VING sitt anlegg som ligger på stranden. Dro dit i fjor høst med min sønn på syv år. Alle barn spiser gratis fra barnebuffet. Da blir det billigere. Mulig frokost er gratis også. Kveldsunderholdning for barna først og så de voksne. Og et kjempeflott sted og reise når det er kun dere to. Anbefales...... Og kun tre timer på fly!! Og det er vamt der enda frem til slutten av sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå