~Viva~ Skrevet 1. september 2004 #21 Del Skrevet 1. september 2004 Ligner på en baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 1. september 2004 #22 Del Skrevet 1. september 2004 Har hun ikke kraftige bollekinn til jente å være? Har det noe med kjønn å gjøre? I familien min har alle babyer hatt det, uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #23 Del Skrevet 3. september 2004 Hællandussen så nydelig jente. De 2 første bildene er hun veldig lik sin mor,samme trekk og alt det der,men på det nederste så ser jge trekk fra faren også. Ordentlig pent barn er dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 4. september 2004 #24 Del Skrevet 4. september 2004 Aner ikke hvem hun ligner på,men søt- det er hun :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 14. september 2004 #25 Del Skrevet 14. september 2004 jeg syns hun ser ut som en blanding av mette marit og haakon, en slik fotomontasje som de gjør i se og hør... hoho... jeg har sett søtere babyer, men alle babyer er vel litt søte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 23. september 2004 #26 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg synes hun har litt fra begge. En nydelig jente er hun i hvertfall etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 23. september 2004 #27 Del Skrevet 23. september 2004 Sjarmerende og morsom baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #28 Del Skrevet 23. september 2004 Syns hun likner mest på Haakon, jeg - i hvertfall på disse bildene! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #29 Del Skrevet 24. september 2004 Syns hun likner mest på Haakon, jeg - i hvertfall på disse bildene! K :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yesis Skrevet 30. september 2004 #30 Del Skrevet 30. september 2004 jeg synes faktisk at den nye dama til faren til marius er hun som er mest lik mette-marit. Helt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #31 Del Skrevet 30. september 2004 jeg synes faktisk at den nye dama til faren til marius er hun som er mest lik mette-marit. Helt seriøst Godt poeng. De to likner! Begge er like...hm.."harry". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #32 Del Skrevet 1. oktober 2004 Haha..ja det er de faktisk: Makthabiene og Hoybyene er like vulgære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå