Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Del Skrevet 29. august 2004 Spørsmål: Hvor mange kvinner med PMS trengs det for å skifte en lyspære? Svar: En. EN! Og vet du HVORFOR? Fordi det er INGEN ANDRE her i huset som vet HVORDAN man skifter lyspære. De ser sågar ikke at den GAMLE PÆREN IKKE LENGER VIRKER! De ville gladelig sitte i STUMMENDE MØRKE resten av UKEN før det i det hele tatt GIKK OPP FOR DEM at det var mørkt. Og når de omsider fattet at de satt i mørket ville de IKKE KLARE å finne en ny pære selv om lyspærene her i huset har vært i det SAMME skapet de siste SYTTEN ÅRENE. Dersom de som ved et trylleslag skulle klare å finne frem en ny lyspære ville stolen de brukte for å nå opp til den FORDØMTE PÆREN stå på stedet hvil i TO DAGER før noen i det hele tatt hadde ÅNDSNÆRVÆRELSE nok til å fjerne den. OG VED STOLEN VILLE ESKEN FRA DEN NYE LYSPÆREN LIGGE!! HVORFOR? FORDI INGEN HER I HUSET HAR NOENSINNE LÆRT SEG Å BÆRE UT SØPPELET!! DET ER I DET HELE TATT ET UNDER AT VI IKKE LEVER PÅ ET SØPPELBERG… Unnskyld, hva var spørsmålet igjen…? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. august 2004 #2 Del Skrevet 29. august 2004 Meg ovenfor... glemte å logge meg inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Tenker det hjalp med en utblåsning :-) Det er garantert MANGE kvinner i samme båt som deg! Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Svaret er EN kvinne, og den kvinnen er meg! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå