AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Del Skrevet 18. mai 2015 Noen som har hatt eksamen i geofag 1? Det jeg lurer mest på er om de vektlegger fordypningsoppgaven eller i det heletatt tar den med i vurderingen? Anonymous poster hash: 9980e...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Del Skrevet 19. mai 2015 noen? Anonymous poster hash: 9980e...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjomsedyret Skrevet 20. mai 2015 #3 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg hadde eksamen i geofag 1 i fjor. Vi hadde den modellen hvor man får vite oppgaven en halvtime før. Eksamensoppgaven besto av to deloppgaver med forskjellige temaer, den ene oppgaven var praktisk rettet og den andre var teoretisk. Jeg fikk et kart og skulle forklare hvordan man kunne se daler, breer, osv. på kartet) på den praktiske oppgaven, mens en del andre som kom opp fikk bergarter som det skulle bestemmes navn og gruppe på. På den teoretiske oppgaven fikk jeg om vulkaner. Siden jeg hadde skrevet om en naturkatastrofe som var en følge av en vulkan i fordypningsoppgaven min, kunne jeg mye om dette temaet. Dette visste ikke sensor da, og jeg fikk ikke noe spørsmål om hva jeg hadde skrevet om heller. Fordypningsoppgaven ble innlevert til lærer, og den telte vel ca 1/3 av standpunktkarakteren. Så oppgaven vektlegges nok ikke på eksamen nei, men du kan selvfølgelig ha flaks og få en eksamensoppgave som handler om temaet du har skrevet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå