Gå til innhold

Hurra jeg skal bli tante igjen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anita

Hei på Dere her inne!

Jeg fikk en telefon fra min storebror i dag,og han sa at han skulle bli pappa igjen 23 desember.Jeg er så hoppende glad i dag.Tenk jeg skal bli tante igjen.Og jeg ville dele denne gode nyheten med dere.

Hvist allt går bra så bli det den 6 ungen jeg er tante til.jeg selv har en datter som blir 4 i desember,og jeg og min mann prøver å få flere men det ser dårligt ut.Vi stresser ikke men blir stressa av andre folk som sier stadig vekk"skal dere ikke snart få flere"jeg blir litt lei og såra av at folk maser.Klart jeg og mannen min vil ha flere men det får tiden vise.Uansett som jeg sier til folk så har vi fått et barn,som er friskt.Og dessuten så er det mange andre som sliter og som ikke får barn.Så det er ikke en selvfølge å få barn.Jeg er veldig glad for at jeg skal bli tante igjen,selv om jeg misunner dem litt som skal ha 3 barnet så er jeg jo kjempeglad på deres veine.Nå får vi håpe at allt går bra med svangerskapet.Jeg er så i fyr å flammer og sitter og tenker på hva jeg skal sy til dette kommende barnet.Ellers håper jeg at Dere andre som prøver får en positiv test snart.

Klem fra Anita "kommende tante"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

GRATULERER!!!

Kjempekos å bli tante, er selv tante til 2 stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer så masse!!Jeg er tante til en søt liten gutt, og skal bli tante igjen på nyåret:)

Det blir stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...