Gå til innhold

Balmain x H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken kroppsfasong har du? Ønsker meg skjørtet jeg og, kanskje jeg kan skaffe det likevel!

Anonymkode: a5d55...21e

Bruker vanligvis 27/28 eller small i bukser og 38 i overdeler, så helt normal. Herrestørrelsene var også merkelige. Veldig små mange av plaggene og andre veldig store

Endret av Fashionistaen
Skrevet

Det verste er at enkelte også vurderer å kjøpe kjolen til den prisen... 

Dette er langt utenfor min fatteevne..

Anonymkode: 6cbc3...def

• Liker 3
Gjest piapeanøtt
Skrevet

Nei, nå gidder jeg snart ikke mer. Kåpa er fin, men kommer jeg ikke inn snart og får kloa i den kjøper jeg heller en annen en med sølvfargede knapper. Liker det bedre enn messing egentlig. Men likte kåpa godt ellers da, ellers ville jeg jo ikke vurdert å kjøpe den. Men den er vel nesten garantert utsolgt nå. Thank you for your patience står det, vel min patience henger i en tynn tråd. :P 

Ser ut som at de fortsatt har kåpen i de fleste størrelser :)

Skrevet

Det foreløpig drøyeste på Finn er en som prøver å selge den perlebroderte kjolen (4999,- i butikk) til 8000,-........

Anonymkode: 6cbc3...def

Og hun sier det kom bare 3-4 eksemplarer til hele Norge?  Ligger to av de på finn allerede nå i såfall. 

Skrevet

Ser ut som at de fortsatt har kåpen i de fleste størrelser :)

Takk, men hjelper lite når jeg ikke kommer inn. :P får bare fortsette å sitte og oppdatere da selv om jeg egentlig ikke har tid til det. :) Men takk likevel, da sitter jeg ihvertfall ikke helt forgjeves og venter og oppdaterer. :) 

Skrevet

Noen som kommer inn som ser om de har den clutch vesken med steiner og det sorte skjerfet ?? 

Har oppdatert i 2 timer og 50 min uten hell 

Anonymkode: 477af...88e

Skrevet

Noen som kommer inn som ser om de har den clutch vesken med steiner og det sorte skjerfet ?? 

Har oppdatert i 2 timer og 50 min uten hell 

Anonymkode: 477af...88e

Skjerfet er utsolgt, men clutchen har de inne :)

Anonymkode: ca539...2ef

Skrevet

Æsj. Kom inn til slutt, men kåpa mi ble utsolgt mens den lå i handlekurven fordi det klikket igjen når jeg skulle gå til kassen. Tanktoppen var ikke utsolgt da, men gidder ikke bestille bare den. Faen altså. Sittet og oppdatert (litt til og fra dog, har jo annet å gjøre og egentlig ikke tid til dette) i tre timer og får ikke en dritt. Æsj! Men får vel sikkert en kåpe av bedre kvalitet til samme pris et annet sted. Og med sølvknapper. :P 

• Liker 1
Skrevet

Håper kjolene er små i str. Ble så gira da jeg fikk tak i den svarte kjolen uten ermer at jeg bare kjøpte 42...burde egentlig hatt 40..:/

Skrevet

Bruker vanligvis 27/28 eller small i bukser og 38 i overdeler, så helt normal. Herrestørrelsene var også merkelige. Veldig små mange av plaggene og andre veldig store

Okei, da bruker vi samme størrelse. Er så merkelig, jeg kom meg inn på nett i typ 10-15 min for et par timer siden, men nå er det like fordømt umulig igjen. Lurer på hvor lenge siden til hm skal være nede.

Anonymkode: a5d55...21e

Skrevet

Håper kjolene er små i str. Ble så gira da jeg fikk tak i den svarte kjolen uten ermer at jeg bare kjøpte 42...burde egentlig hatt 40..:/

Samme her. Bruker 40 i nesten alt (litt 38 og), men mtp stoffet så kan jeg tenke meg det er litt trangt og lite elastisk, så tok og 42 :) 

Skrevet

Talentløst av H M. Kom endelig inn og det er bare noe ræl igjen.

Anonymkode: 01506...2f5

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Lenge leve galskapen! For noe tilstander i butikken. Du skulle tro H & M ga ut klærne gratis men ironisk nok er de overpriset. 

Overdådig stil har aldri vært min greie. Jeg kan kjøpe flere og mye finere klær på Fretex til prisen for et av plaggene. I tillegg slipper jeg å se latterlig ut. 

Skrevet

Skulle ikke skrive som anonym oppi her.. Men etter å ha trykket på refresh siden 09.50 kom jeg endelig igjennom... Clutch utsolgt.. Så da røyk den julegaven.. Var også innom hm på city og i Karl Johan.. Alt borte.. Toppen av kransekaken må vel være at da jeg kom igjennom 13.40 får jeg beskjed fra h&m at siden stenges 13.45 for vedlikehold så om jeg skal kjøpe noe så må det skje asap.. Haha.. 

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal ha så begrenset antall med klærne. De hadde tjent mye mer på flere klær.

Nettsiden vil jeg ikke snakke om engang... 

Skrevet

Ga opp for lenge siden. Trøster meg selv med en vanilla coke :p

Skrevet

Oi, shit for et kaos. Glad at jeg ikke ville ha noe. Eneste jeg syntes var fin var den jakka, men likte ikke knappene. Lurer på hvor mange som kommer til å gå med de kjolene når julebord sesongen starter :fnise:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal ha så begrenset antall med klærne. De hadde tjent mye mer på flere klær.

Nettsiden vil jeg ikke snakke om engang... 

design klær er pfte litt mer begrenset i antall enn andre vanlige kjedebutikk klær, og godt er det.. 

Men skjønner virkelig ikke hvorfor folk er så på styr og hissige, var jo ikke akkurat så fin og spesiell den koleksjonen, og man får jo kjøpt plagg av han duden andre steder...

nope, folk er rare :p

Anonymkode: 8ed75...97b

Skrevet

Utrolig kjedelig å se de som nå selger kjolene til blodpriser på Finn. Syns at folk kunne holdt seg for gode til å gjøre det. 

• Liker 3
Skrevet

Utrolig kjedelig å se de som nå selger kjolene til blodpriser på Finn. Syns at folk kunne holdt seg for gode til å gjøre det. 

Ja, og de som har kjøpt feil størrelse kun for å bytte med noen andre. Feks hun som ville bytte 42 med 34. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...