Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utrolig kjedelig å se de som nå selger kjolene til blodpriser på Finn. Syns at folk kunne holdt seg for gode til å gjøre det. 

Jeg syns det er bra at noen selger på finn. Jeg hadde f.eks aldri giddet å stå i kø i mange timer og komme inn i kaoset i butikken. Jeg sittet heller på jobb og venter på de sim legger ut på finn. Det sparer jeg en del penger på, enn hvis jeg skulle stått i kø selv. 

Anonymkode: db30d...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er bra at noen selger på finn. Jeg hadde f.eks aldri giddet å stå i kø i mange timer og komme inn i kaoset i butikken. Jeg sittet heller på jobb og venter på de sim legger ut på finn. Det sparer jeg en del penger på, enn hvis jeg skulle stått i kø selv. 

Anonymkode: db30d...2d2

Det jeg synes er dårlig gjort er når folk drar med seg halve butikken for å reselge det på finn. Etter den første puljen (av totalt 20) hadde fått shoppet ferdig, var 70% av plaggene borte fordi 2-3 personer raidet hele butikken. Veldig gøy for de andre som har stått der i flere timer/ overnattet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra at noen selger på finn. Jeg hadde f.eks aldri giddet å stå i kø i mange timer og komme inn i kaoset i butikken. Jeg sittet heller på jobb og venter på de sim legger ut på finn. Det sparer jeg en del penger på, enn hvis jeg skulle stått i kø selv. 

Anonymkode: db30d...2d2

Jeg syns det er dårlig gjort når folk bevist kjøper plagg for å kunne selge de for dobbel pris på finn en halvtime senere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er dårlig gjort er når folk drar med seg halve butikken for å reselge det på finn. Etter den første puljen (av totalt 20) hadde fått shoppet ferdig, var 70% av plaggene borte fordi 2-3 personer raidet hele butikken. Veldig gøy for de andre som har stått der i flere timer/ overnattet.

Det er så utrolig dårlig gjort! Jeg kan skjønne meg på de som selger plagget sitt fordi det ikke passer/blir lei av det etterhvert/ikke bruker det, men det der burde jo virkelig ikke vært lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er dårlig gjort er når folk drar med seg halve butikken for å reselge det på finn. Etter den første puljen (av totalt 20) hadde fått shoppet ferdig, var 70% av plaggene borte fordi 2-3 personer raidet hele butikken. Veldig gøy for de andre som har stått der i flere timer/ overnattet.

:ohmy: Sjekket finn nå og det ligger masse ute. Så dumt at det har blitt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der er nettbutikken tom med unntak av bandeau-toppen som fortsatt finnes i alle størrelser, merkelig nok. Førstemann til mølla! :P

Jeg håper virkelig ikke de sleipe finn-folka får solgt til de prisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håper også de som selger ting på finn ikke får solgt et eneste plagg. Men finn er faktisk ikke det sykeste, synes Ebay er litt drøyere og tror endel av storhandlerne i dag la ut mesteparten der. Synes et tak på fem plagg hørtes greit ut, da slipper man at noen tar med seg halve butikken. Meeen, så tror jeg ikke HM bryr seg sånn nevneverdig. En time før dørene åpnet, kom det ut en liten gruppe med fashion mennesker som hadde fått handlet i ro og fred og fylt opp flere posen til randen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håper også de som selger ting på finn ikke får solgt et eneste plagg. Men finn er faktisk ikke det sykeste, synes Ebay er litt drøyere og tror endel av storhandlerne i dag la ut mesteparten der. Synes et tak på fem plagg hørtes greit ut, da slipper man at noen tar med seg halve butikken. Meeen, så tror jeg ikke HM bryr seg sånn nevneverdig. En time før dørene åpnet, kom det ut en liten gruppe med fashion mennesker som hadde fått handlet i ro og fred og fylt opp flere posen til randen. :roll:

Ja, såg Louise Angelica Riise la ut bilde på instagram av kjolen og dressjakken med perler hun hadde kjøpt. Ser ikke helt for meg at hun overnatter utenfor H&M for å si det sånn..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, håper også de som selger ting på finn ikke får solgt et eneste plagg. Men finn er faktisk ikke det sykeste, synes Ebay er litt drøyere og tror endel av storhandlerne i dag la ut mesteparten der. Synes et tak på fem plagg hørtes greit ut, da slipper man at noen tar med seg halve butikken. Meeen, så tror jeg ikke HM bryr seg sånn nevneverdig. En time før dørene åpnet, kom det ut en liten gruppe med fashion mennesker som hadde fått handlet i ro og fred og fylt opp flere posen til randen. :roll:

Hvem var disse "fashionmenneskene"? :)    *nysgjerrig*

Anonymkode: 6cbc3...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, såg Louise Angelica Riise la ut bilde på instagram av kjolen og dressjakken med perler hun hadde kjøpt. Ser ikke helt for meg at hun overnatter utenfor H&M for å si det sånn..

Haha:fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Costume inviterte til pre-shopping onsdag kveld for leserne sine. Var den riise-fruen var med på. Hadde ikke fått med meg at costume arrangerte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg perlebroderte jakken så sinnsykt mye. Har drømt om den i månedsvis siden første gang jeg så den, og planlagt! Sto nesten først i køen, løp inn, også solgte de den ikke i butikken jeg handlet i (spurte de som jobbet der). Prøvde å komme inn på hm.com, og da jeg endelig kom gjennom og skyndtet meg å putte den i handlekurven med bankende hjerte dritnervøs, så kom jeg selvfølgelig ikke igjennom betaling. Ser det er noen ytterst få på finn, og noen på ebay, men alle er kjempedyre, og 4000kr for meg som student var allerede ganske i det meste laget..

 

Hvis noen her har fått tak i den og vil selge den i str 36 vil jeg virkelig, virkelig kjøpe den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg perlebroderte jakken så sinnsykt mye. Har drømt om den i månedsvis siden første gang jeg så den, og planlagt! Sto nesten først i køen, løp inn, også solgte de den ikke i butikken jeg handlet i (spurte de som jobbet der). Prøvde å komme inn på hm.com, og da jeg endelig kom gjennom og skyndtet meg å putte den i handlekurven med bankende hjerte dritnervøs, så kom jeg selvfølgelig ikke igjennom betaling. Ser det er noen ytterst få på finn, og noen på ebay, men alle er kjempedyre, og 4000kr for meg som student var allerede ganske i det meste laget..

 

Hvis noen her har fått tak i den og vil selge den i str 36 vil jeg virkelig, virkelig kjøpe den. 

Så kjipt å høre når sånt skjer. Kanskje du kan begi deg ut på et lite prosjekt, kjøpe en sort dressjakke og brodere og dekorere selv? Perler finnes det et flust av på eBay og det er jo perfekt prokastinering i eksamensperioden (neida). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjipt å høre når sånt skjer. Kanskje du kan begi deg ut på et lite prosjekt, kjøpe en sort dressjakke og brodere og dekorere selv? Perler finnes det et flust av på eBay og det er jo perfekt prokastinering i eksamensperioden (neida). 

haha spørs om det blir like vakkert med mine syevner. Refresher ebay som bare det, og skal selvfølgelig ringe alle butikkene i dagene fremover og se om det dukker opp noe. Men det føles som et trist umulig prosjekt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg perlebroderte jakken så sinnsykt mye. Har drømt om den i månedsvis siden første gang jeg så den, og planlagt! Sto nesten først i køen, løp inn, også solgte de den ikke i butikken jeg handlet i (spurte de som jobbet der). Prøvde å komme inn på hm.com, og da jeg endelig kom gjennom og skyndtet meg å putte den i handlekurven med bankende hjerte dritnervøs, så kom jeg selvfølgelig ikke igjennom betaling. Ser det er noen ytterst få på finn, og noen på ebay, men alle er kjempedyre, og 4000kr for meg som student var allerede ganske i det meste laget..

 

Hvis noen her har fått tak i den og vil selge den i str 36 vil jeg virkelig, virkelig kjøpe den. 

Kjipt at du ikke fikk tak i den. Vet åssen det er når man virkelig ønsker seg et plagg, også har man ikke sjangs. Men hva om du ser sånn på det; Den jakka kosta 4000 (!) og tenk så mye annet fint du kan få til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg perlebroderte jakken så sinnsykt mye. Har drømt om den i månedsvis siden første gang jeg så den, og planlagt! Sto nesten først i køen, løp inn, også solgte de den ikke i butikken jeg handlet i (spurte de som jobbet der). Prøvde å komme inn på hm.com, og da jeg endelig kom gjennom og skyndtet meg å putte den i handlekurven med bankende hjerte dritnervøs, så kom jeg selvfølgelig ikke igjennom betaling. Ser det er noen ytterst få på finn, og noen på ebay, men alle er kjempedyre, og 4000kr for meg som student var allerede ganske i det meste laget..

 

Hvis noen her har fått tak i den og vil selge den i str 36 vil jeg virkelig, virkelig kjøpe den. 

Likte ikke svarene ovenfor, om du hadde så lyst på den så syns jeg du skal lete etter den, kan godt være du finner den :) Sjekk feks ebay.com, ebay.co.uk, finn.no, trendsales.no , bloppis.no og svenske tradera og ring alle butikker :)

Anonymkode: 4bb3a...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg får avsmak av hele opplegget. Kjendisene får komme og forsyne seg først, på preshopping fra Costume. Det blir lagt ut klær for dobbel pris på finn.no. Jeg synes og noen plagg var fine (spesielt det rød silkeskjørtet), men mister helt lysten når det er sånne tilstander. Kan godt hende jeg er rar, men jeg skjønner virkelig ikke greia. Skulle trodd HM ga ut gratise klær, sånn som folk oppfører seg. Mye av klærne er jo svindyre! 4000 kr for en kjole er jo ikke et kupp akkurat..

Endret av miaw
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...