Gå til innhold

Balmain x H&M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Louise Angelica solgte flere plagg til blodpris på instagramkontoen mywardrobedetox... classy.

Anonymkode: 4a0f9...37c

Er det blitt solgt allerede? :O Bildene er borte fra instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det blitt solgt allerede? :O Bildene er borte fra instagram.

Regner med det, hun fjerner alltid bildene når hun har solgt.

Anonymkode: 4a0f9...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise Angelica solgte flere plagg til blodpris på instagramkontoen mywardrobedetox... classy.

Anonymkode: 4a0f9...37c

Så utrolig lite classy...

Å bli invitert på pre-shopping i kraft av at man er "kjendis" (les: gift med en), kjøpe flere plagg for så å selge de til blodpris til fjortiser som var for langt bake i køen..

 

Ser også at enkelte forsøker å selge papirposene de kjøpte klærne i!

Verden altså...

Anonymkode: 6cbc3...def

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT, men det finnes rimeligere og finere varianter på nett av Balmain. Men antar poenget er å få tak i dette i Norge, og at det er x H&M...:P

Anonymkode: a7012...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig lite classy...

Å bli invitert på pre-shopping i kraft av at man er "kjendis" (les: gift med en), kjøpe flere plagg for så å selge de til blodpris til fjortiser som var for langt bake i køen..

 

Ser også at enkelte forsøker å selge papirposene de kjøpte klærne i!

Verden altså...

Anonymkode: 6cbc3...def

Men hun dama er jo spesiell da. Mener 100% at hun gir jenter en sjanse til å kjøpe veker de ellers ikke ville hatt råd til ved å legge de ut til blodpris på finn. Hvis du skal være så sykt "snill" kan hun jo gi de bort... http://www.louiseangelicariise.com/2015/03/01/domt-til-a-tape/

Haha, å at de til og med prøvde å selge dustbager til kolleksjonen. Hvem kjøper det der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en som har startet budrunden på plagg som hun ennå ikke har mottatt. I annonsen skriver hun:
"Fikk kjøpt en del online fra denne fantastiske kolleksjonen Balmain x H&M. De tingene/klærne som ikke passer tenkte jeg å selge. Pakken kommer neste uke. Varene jeg ikke beholder blir også lagt ut på ebay." 

Edit: Haha!! Ser også nå at det er noen som selger handleposen de fikk da da de kjøpte klærne, jeg mener...virkelig!? 

Endret av IglePigle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som noen sliter med å få solgt varene. Fristen for retur av varene går snart ut. De må sette ned prisene.
Dette er ikke Kanye "Red October" sko det er snakk om. :)

Anonymkode: 01506...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner virkelig ikke hver greia med å selge det for mer enn 3x så mye som klærne kostet. Den grønne kjolen selges for 5000 på finn når den kostet 1500, det er ingen som blir å kjøpe den. Antall annonser har steget til 350 siden kolleksjonen ble sluppet, det virker som ingen får solgt klærne sine når de tar en blodpris på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte bandeau toppen blir solgt for 450kr på Finn, men det er fortsatt igjen i alle størrelser på nettsiden til HM :laugh:

Anonymkode: 401c7...8fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det psykologiske aspektet bak dette hysteriet er utrolig fascinerende og spennende! HM har virkelig gjort en genistrek markedskommunikasjonsmessig når det gjelder disse designsamarbeidene. Kunne tenkt meg å lese om hva slags psykologiske mekanismer som slår inn når det gjelder slike ting. :)

Anonymkode: 66746...1cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den svarte silke/viskoseblusen idag i posten, og den var virkelig knallfin! Men utrolig, utrolig liten i størrelsen. Jeg bruker normalt 38/40 og er ikke stor, bestilte 42 mtp det var viskose, og den ble ekstremt trang over overarmene... :grine: Så nå har jeg god motivasjon til å trene hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den svarte silke/viskoseblusen idag i posten, og den var virkelig knallfin! Men utrolig, utrolig liten i størrelsen. Jeg bruker normalt 38/40 og er ikke stor, bestilte 42 mtp det var viskose, og den ble ekstremt trang over overarmene... :grine: Så nå har jeg god motivasjon til å trene hvertfall!!

Den som Nora Jabri hadde på Stjernekamp? Lurer på hvilken størrelse hun hadde :klo:

Anonymkode: 6cbc3...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke fått tingene jeg bestilte, har heller ikke fått mail om at varene har blitt sendt..Flere som ikke har mottatt enda eller bør jeg ringe de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fremdeles ikke fått tingene jeg bestilte, har heller ikke fått mail om at varene har blitt sendt..Flere som ikke har mottatt enda eller bør jeg ringe de? 

Når var det du bestilte? Jeg jobber i nettbutikken og jeg er ganske sikker på at vi har fått sendt avgårde det aller meste nå.

Anonymkode: 6f37c...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke fått tingene jeg bestilte, har heller ikke fått mail om at varene har blitt sendt..Flere som ikke har mottatt enda eller bør jeg ringe de? 

Logg deg inn på My H&M på HM.com og se i "gjeldende bestillnger" eller "kjøpshistorikk" i fanen på venstre side. Hvis det ikke står noe om status på bestillingen her eller i mailinnboksen din, synes jeg du skal ringe kundeservice. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du bestilte? Jeg jobber i nettbutikken og jeg er ganske sikker på at vi har fått sendt avgårde det aller meste nå.

Anonymkode: 6f37c...2a1

Tipper hun bestilte 5/11 i og med at dette er Balmain X H&M-tråden - med mindre hun har bestilt 5 bandeau-topper i går. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper hun bestilte 5/11 i og med at dette er Balmain X H&M-tråden - med mindre hun har bestilt 5 bandeau-topper i går. 

Selvøflgelig. *facepalm* dumt spørsmål fra min side. :fnise:

Da er det veldig rart at hun ikke har fått noe melding om at den er sendt.. Ville absolutt ringt kundeservice og forhørt meg om det. Vi sender som regel pakker iløpet av 1-3 virkedager litt ettersom hvor mye vi har å gjøre.

Anonymkode: 6f37c...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du bestilte? Jeg jobber i nettbutikken og jeg er ganske sikker på at vi har fått sendt avgårde det aller meste nå.

Anonymkode: 6f37c...2a1

Jeg bestilte den 5.11 ja :) 

Logg deg inn på My H&M på HM.com og se i "gjeldende bestillnger" eller "kjøpshistorikk" i fanen på venstre side. Hvis det ikke står noe om status på bestillingen her eller i mailinnboksen din, synes jeg du skal ringe kundeservice. :) 

Ringte til de, pakken var ikke sendt ennå, men de skulle sende den i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den 5.11 ja :) 

Ringte til de, pakken var ikke sendt ennå, men de skulle sende den i dag :)

Så bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...