skyflakes Skrevet 5. november 2015 #201 Skrevet 5. november 2015 Merker jeg får avsmak av hele opplegget. Kjendisene får komme og forsyne seg først, på preshopping fra Costume. Det blir lagt ut klær for dobbel pris på finn.no. Jeg synes og noen plagg var fine (spesielt det rød silkeskjørtet), men mister helt lysten når det er sånne tilstander. Kan godt hende jeg er rar, men jeg skjønner virkelig ikke greia. Skulle trodd HM ga ut gratise klær, sånn som folk oppfører seg. Mye av klærne er jo svindyre! 4000 kr for en kjole er jo ikke et kupp akkurat..Helt enig! jeg skjønner ikke at det kan bli SÅ opphypet? Man kan jo bare valse inn i hvilken som helst annen design-butikk for å kjøpe en kjole til 4000? Disse klærne er ikke tidløse klassikere, kjipt om man går lei etter en sesong og så sitter man igjen med noe som faktisk i bunn og grunn er HM-klær 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #202 Skrevet 6. november 2015 Jeg dro på Oslo city, som tydeligvis var det beste stedet å dra mtp. kø. Kom bare et par timer før det åpnet, og havnet ganske langt fremme i køen. Fikk rasket med meg 6 plagg, veldig fornøyd. Da jeg kom ut fra prøverommet ble jeg mast på av jenter utenfor som lurte på om de kunne få tingene jeg hadde i hendene om jeg ikke skulle ha det selv Klærne ble tatt bort med en gang. Anonymkode: 78360...20d
Gjest hockeyfrue Skrevet 6. november 2015 #203 Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg forstår meg virkelig ikke på denne hysterien, det er jo i bunn og grunn "bare" H&M klær. Jeg har blant annet en perlebrodert jakke fra Balmain som ligner veldig på den i denne kolleksjonen, og jeg må si det er litt irriterende når halve Oslo plutselig skal gå rundt i et plagg jeg tidligere har vært nesten alene om å ha 😛 Trøster meg med at det antageligvis er mye bedre kvalitet på den jeg har (den kostet ca 20x så mye, så det burde det være!), så jeg kan jo ha den hele livet. Forstår heller ikke at noen gidder å bruke 4000 kr på en kjole alle andre har, da hadde jeg heller spart litt til og kjøpt en litt dyrere kjole, med bedre kvalitet og som man ikke ser på annenhver jente i julebordsesongen. Endret 6. november 2015 av hockeyfrue
skravlebøtte Skrevet 6. november 2015 #204 Skrevet 6. november 2015 (endret) Merker jeg får avsmak av hele opplegget. Kjendisene får komme og forsyne seg først, på preshopping fra Costume. Det blir lagt ut klær for dobbel pris på finn.no. Jeg synes og noen plagg var fine (spesielt det rød silkeskjørtet), men mister helt lysten når det er sånne tilstander. Kan godt hende jeg er rar, men jeg skjønner virkelig ikke greia. Skulle trodd HM ga ut gratise klær, sånn som folk oppfører seg. Mye av klærne er jo svindyre! 4000 kr for en kjole er jo ikke et kupp akkurat..Jeg også, synes det er ille at kjendisene får førsterett på plaggene nettopp bare fordi de er kjendiser. Men så vil vel kanskje H&M at de skal "reklamere" for klærne...? Men så skal det jo sies at andre også, ikke bare kjendisene, fikk mulighet til å melde seg på så sånn sett var det jo fint med prelanseringen.Men det jeg synes var verst var jo at LAR (Louise Angelica Riise) stod laaaangt foran i køen på prelanseringen, samtidig som hun prøvde å kjøpe seg noe på nett også (tror det bildet er borte fra Instaen hennes nå). Det at det legges ut klær på finn vil jeg til en viss grad forstå. Det er mange som har "kjempet" for å få tak i klærne de ville ha på nett eller i butikk, og evt. også fått kjøpt noe de selv ikke ville ha for å selge videre. Det de evt. ikke ville ha er det sikkert noen andre som ville ha men som ikke fikk tak i det, og da er det jo greit å selge på Finn til en noe høyere pris. Synes det er rimelig at de som har stått i kø i mange timer eller de som har sittet lenge for å komme inn via nettet får litt (rimelig) fortjeneste for det. Men synes det er helt forferdelig at en kjole som koster 5000,- fra kolleksjonen faktisk går for 10.000,-(!!!!!) på finn, og det i annonsen står at den "kom i få eksemplarer" eller noe sånt. Holdt på å sette brusen jeg drakk i halsen når jeg så det! Endret 6. november 2015 av skravlebøtte 1
mulberrygal Skrevet 6. november 2015 #205 Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk kjøpt 3 plagg halv 7 i dag tidlig, de hadde flere ting inne da på nettsiden. 2
Mayoo Skrevet 6. november 2015 #206 Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk kjøpt 3 plagg halv 7 i dag tidlig, de hadde flere ting inne da på nettsiden. Hva fikk du kjøpt?
mulberrygal Skrevet 6. november 2015 #207 Skrevet 6. november 2015 Hva fikk du kjøpt? Den stripete buksen, sort tskjorte og en skinnpung Av kjolene så hadder de bareden rosa og den sorte uten armer og jeg ønsket meg alle bortsett fra de :/
Mayoo Skrevet 6. november 2015 #208 Skrevet 6. november 2015 Den stripete buksen, sort tskjorte og en skinnpung Av kjolene så hadder de bareden rosa og den sorte uten armer og jeg ønsket meg alle bortsett fra de :/Så gøy! Gratulerer :D Er litt misunnelig på den t-skjorten din
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #209 Skrevet 6. november 2015 Så gøy! Gratulerer :D Er litt misunnelig på den t-skjorten din Det er veldig mange som selger den sorte t-skjorta på trendsales.no 😄 Men prisen er jo det dobbelte av kjøpsprisen. Folk tar helt av når de byr på Balmain x H&M. Anonymkode: c7173...ad3
Mayoo Skrevet 6. november 2015 #210 Skrevet 6. november 2015 Det er veldig mange som selger den sorte t-skjorta på trendsales.no 😄 Men prisen er jo det dobbelte av kjøpsprisen. Folk tar helt av når de byr på Balmain x H&M. Anonymkode: c7173...ad3Tusen takk for tips men det å betale nærmere tusen kroner for ei t-skjorte fra H&M er jeg ikke villig til å gjøre Er jo helt sinnsykt at folk er villige til å betale det, men jeg priser meg iallfall lykkelig over å ha fått tak i to ting. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #211 Skrevet 6. november 2015 Kjæresten min fikk tak i en del fra herrekolleksjonen, men et par ting i feil størrelse. Den ene jakken betalte han 1999kr for, og har nå solgt den videre for 6000kr! Helt sykt. Han er fremdeles på jakt etter samme jakke i riktig størrelse, men de få han har funnet blir solgt for enda mer enn det. Anonymkode: 11bf9...66c 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #212 Skrevet 6. november 2015 Tusen takk for tips men det å betale nærmere tusen kroner for ei t-skjorte fra H&M er jeg ikke villig til å gjøre Er jo helt sinnsykt at folk er villige til å betale det, men jeg priser meg iallfall lykkelig over å ha fått tak i to ting.Fin måte å tjene penger på da. Er mange som har tjent en del tusen på disse klærne. Jeg hadde heller ikke betalt tusen kroner for en t-skjorte fra hm. Anonymkode: c7173...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #213 Skrevet 6. november 2015 Håper ingen bidrar till å kjøpe av disse folka som videreselger, frekkeste!!!Ei som selger den blokkfargede genseren på trendsales har skrevet dette Jeg gør opmærksom på, at jeg ikke har varen endnu, men at jeg får den mellem 10. og 12. november.Så hun har altså kjøpt den og selger den videre før hun har fått den og prøvd den, altså kjøpte hun den bare for å selge den videre, og minsteprisen er nå 650 , for en genser som kostet 399 i går. Anonymkode: 4bb3a...8f2 1
Mayoo Skrevet 6. november 2015 #214 Skrevet 6. november 2015 Fin måte å tjene penger på da. Er mange som har tjent en del tusen på disse klærne. Jeg hadde heller ikke betalt tusen kroner for en t-skjorte fra hm. Anonymkode: c7173...ad3Ja, såg perleblazeren ligger for 12000 ute på ebay nå. Det virker som om folk glemmer litt at det faktisk er H&M midt oppi dette her. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #215 Skrevet 6. november 2015 Var selv tilstede ved åpningen på bogstadveien. Det var ganske lang kø, men de slapp inn mange om gangen. Var som en stor saueflokk. Var selv veldig ivrig og ville ta så mange plagg som mulig, men det tok helt av for enkelte.. Mange dyttet og flere slang med leppa. Helt sykt når jeg tenker over det. Kjøpte ganske mange plagg, ble til sammen rundt 10.000kr. Hadde ikke planer om å bruke så mye penger på det, men klærne var veldig fine. Balmain er mye dyrere ellers, og klærne var veldig identiske med ekte Balmain. Til 10k hadde jeg ikke engang fått et skjørt fra en orginal Balmain kolleksjon. Er selv veldig fornøyd med klærne, de satt veldig fint på, spesielt blazeren. Skoene var også veldig fine og behagelige. Alt i alt veldig tilfreds, sett bort ifra oppførselen til mange av jentene på butikken. Usmakelig. Anonymkode: 11aca...948
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #216 Skrevet 6. november 2015 Hvorfor gidder dere å kjøpe ting for så å prøve å hauke det videre på finn.no?http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66821573&searchclickthrough=true&searchQuery=balmainHvis de var så lekre hvorfor selger du de?http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66820561&searchclickthrough=true&searchQuery=balmainFor 3500 kr pluss kan du finne mye fetere sko i en bedre kvalitet:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66821582&searchclickthrough=true&searchQuery=balmain Anonymkode: 01506...2f5Hvem er det du snakker til? Anonymkode: 44b97...2c9 2
Gjest Ravna Skrevet 6. november 2015 #217 Skrevet 6. november 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #218 Skrevet 6. november 2015 Vi får trøste oss med at det kan være det kommer et samarbeid med Olivier og Balmain en gang til siden det var så populært. Hvis ikke kommer det jo flere spennende samarbeid Jeg vill veldig gjerne ha den grønne velourkjolen, beltet, snøreskoene og chokeren, kunne også tenkt med den perlebeøagte kjolen i svart og gull....Jeg har tippet i Lotto i kveld, så er jeg heldig og vinner kan jeg jo kjøpe meg noe fra den egentlige Balmain kolleksjonen A girl can dream.... Anonymkode: 44b97...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #219 Skrevet 6. november 2015 Jeg pleier å vente med å bruke designerplaggene fra HM til det har gått noen år. Tar ikke sjansen på å treffe andre i helt lik antrekk som f.eks denne :) Anonymkode: db30d...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #220 Skrevet 6. november 2015 Louise Angelica solgte flere plagg til blodpris på instagramkontoen mywardrobedetox... classy. Anonymkode: 4a0f9...37c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå